LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Keukenkoper23

.

Ongelezen bericht door Keukenkoper23 »

.
Laatst gewijzigd door Keukenkoper23 op 24 sep 2009 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: .

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Tuurlijk is het een goeie deal :lol: sjoemelen met prijzen, kwaad worden en contract verscheuren, geen details bespreken...... Dan heb je goed kunnen onderhandelen en een fantastische aanbieding en de verkoper weet een vertrouwensband te scheppen. :? Wat een vertrouwen!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Als de monteur nu ook nog eens het tuinmeubel aan gort zaagt maar wel de keuken aansluit is het succesverhaal compleet 8) ....... kopen die keuken is maar een tijdelijke aanbieding :lol:

5 meter foliekeuken met groef, composiet blad en whirlpool apparatuur voor maar 8000,-- inclusief montage? Voor de keuken zou IK niet meer dan 5500 vragen en het plaatsen zonder aansluiten mag zeker niet meer dan 700 kosten. Maar ja ik ben dan ook geen TOP verkoper van de DMG :wink:

Keukenkoper23

Re: .

Ongelezen bericht door Keukenkoper23 »

.
Laatst gewijzigd door Keukenkoper23 op 24 sep 2009 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

petra73
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2009 17:46

Re: .

Ongelezen bericht door petra73 »

of het wel of niet een goede aanbieding is zou ik niet weten, maar naar mijn idee is het ook erg belangrijk dat je een goed gevoel bij een zaak/verkoper hebt.

zo waren wij bij tulp keukens geweest, ook een (naar ons idee) goed aanbod, maar daar werd ook gepushed en doorgedramt. ondanks dat wij aan het begin al hadden aangegeven dat we daar niet van gedient waren. daardoor hadden wij geen goed gevoel over dat aanbod en hebben gezegt dat we niet met hun in zee zouden gaan.
inmiddels zijn we bij grando zoetermeer geweest, goed aanbod (iets goedkoper dan tulp, betere apparatuur en ladekasten ipv gewone). geen gepush, direct reele prijzen (aangezien we al bij 3 winkels waren geweest konden we ongeveer inschatten welke prijsklasse) en we hadden een heel goed gevoel. we hebben daar getekend, maar waren nog niet helemaal eruit welke kleur achterwand we wilden. we kregen verschillende stalen mee naar huis, inclusief de keuze voor de fronten en het granieten blad, zodat we thuis op ons gemak konden beslissen wat het zou worden of dat we de achterwand toch zouden laten vervallen. na een paar dagen verschillende combinatie op ons huidige aanrechtblad te hebben uitgeprobeerd zijn we tot een keuze gekomen.... verder is het nog afwachten hoe de service verder is, want keuken word pas half december geplaatst.
maar wij vonden het belangrijkste punt dat ons gevoel goed was.

Keukenkoper23

Re: .

Ongelezen bericht door Keukenkoper23 »

.

Gesloten