Goedemiddag,
Heb een vraag aan jullie:
Wat mag caesarstone kosten met een afmeting van 277x120cm. Dikte 6cm. Omdat het een eiland is alle randen afgewerkt. Uitsparing voor kraan, zeeppomp, gaskookplaat (verzonken), onderbouw spoelbak en 2 stopcontacten.
Kleur: honed slate gezoet
Ben benieuwd.
Bvd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs ceasarstone
Re: Prijs ceasarstone
je kunt online ook offertes aanvragen bij sites die roepen de goedkoopste te bieden, dan heb je een richtprijs.
zit meestal niet ver van de prijzen van keukenzaken af.
persoonlijk zou ik het via de keukenzaak laten lopen, ookal plaatst de leverancier zelf.
PS wij zitten bij de meeste offertes rond de 3000 euro
zit meestal niet ver van de prijzen van keukenzaken af.
persoonlijk zou ik het via de keukenzaak laten lopen, ookal plaatst de leverancier zelf.
PS wij zitten bij de meeste offertes rond de 3000 euro
Bedankt voor je reactie Fiebie. Ik heb 2 offertes van verschillende keukenzaken 1 van 5800 en een van 5900 euro. Ik vraag het hier omdat ik het erg veel geld vind en het idee heb dat het goedkoper moet kunnen.
Hebben anderen hier een mening over?
Hebben anderen hier een mening over?
-
zelfstandigste
Kijk........daarvoor gebruiken wij het forum niet..... Consumenten vragen geen offertes en wij doen geen aanbiedingen, daar is dit forum niet voor; wederom, 't is mijn mening maar......
Met de zoekfunctie kunt u genoeg (internet-)aanbieders voor cesarstone vinden.
succes...
Oh wacht even.......u was sneller met een bericht....
Cesarstone is in de regel iets duurder als andere composietsoorten omdat het "recht" voor verkoop in Nederland in handen is van de Erbi.
In België geldt dit niet, wellicht dat u daar voordeliger uit kunt zijn ..www.google.be dan maar!?
Met de zoekfunctie kunt u genoeg (internet-)aanbieders voor cesarstone vinden.
succes...
Oh wacht even.......u was sneller met een bericht....
Cesarstone is in de regel iets duurder als andere composietsoorten omdat het "recht" voor verkoop in Nederland in handen is van de Erbi.
In België geldt dit niet, wellicht dat u daar voordeliger uit kunt zijn ..www.google.be dan maar!?
Zelfstandigste, ik vraag ook niemand om een offerte uit te brengen, maar wel oom een oordeel uit te spreken over de prijs.
Ik heb net op internet alle gegevens ingevoerd en kom zelf tot een bedrag van 3100 euro. Dat is een enorm verschil met de prijzen die ik van keukenzaken krijg. Dit waren overigens zaken die geen onderdeel zijn van de mandemakersgroep en ik heb ook niet het gevoel dat ze nog 2500 euro gaan zakken met de prijs.
Op zo'n site is het moeilijk te bepalen of je alles goed invoert en ik zou het ook niet aandurven om het op zo'n manier te bestellen zonder echt contact met iemand te hebben gehad. Zit je straks met een blad dat anders is dan bedoelt.
Ik heb net op internet alle gegevens ingevoerd en kom zelf tot een bedrag van 3100 euro. Dat is een enorm verschil met de prijzen die ik van keukenzaken krijg. Dit waren overigens zaken die geen onderdeel zijn van de mandemakersgroep en ik heb ook niet het gevoel dat ze nog 2500 euro gaan zakken met de prijs.
Op zo'n site is het moeilijk te bepalen of je alles goed invoert en ik zou het ook niet aandurven om het op zo'n manier te bestellen zonder echt contact met iemand te hebben gehad. Zit je straks met een blad dat anders is dan bedoelt.