LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wijziging voorwaarden prepaid Telfort
Wijziging voorwaarden prepaid Telfort
In juli jl. heeft Telfort de voorwaarden voor prepaid telefonie gewijzigd. Om het beltegoed te behouden dient er voortaan elk half jaar te worden opgewaardeerd. Eenmalig werd de mogelijkheid gegeven, om het huidige beltegoed nog voor één jaar te verlengen. Via een link op de site kon je melden hiervan gebruik te willen maken. Ik heb tot driemaal toe via die link de melding verzonden, zonder enige reactie te mogen ontvangen. Via “Mijn Telfort” werd de datum tot waarop het beltegoed geldig is NIET gewijzigd. Na enkele malen mailen (wat alleen heel omslachtig kan) via de site met een klacht kwam m.u.v. een ontvangstbevestiging, dat er binnen twee dagen geantwoord zou worden, ook geen enkele reactie. Na uiteindelijk nogmaals gemaild te hebben, waarbij ik dreigde de OPTA, Consumentenbond, VARA’s Kassa en TROS Radar in te lichten kwam er wel binnen twee dagen een antwoord: De klacht werd doorgezonden naar de betreffende afdeling en weer twee dagen later werd me gemaild dat vanaf 1 september zou op de site de geldigheidsdatum worden aangepast. Inmiddels is 1 september ruim gepasseerd, maar nog steeds is de geldigheidsdatum beltegoed 26-09-2009. Ook nu weer een email verzonden, maar nu krijg ik zelfs geen ontvangstbevestiging meer toegezonden
Re: Wijziging voorwaarden prepaid Telfort
Eigenaar KPN wil geld verdienen door dat U nu elk half jaar moet opwaarderen....
Dus ook bij voldoende tegoed noodzakelijk, want weinig gebruikers en die veel gebeld worden willen ze weg hebben!
Maak Uw toestel Simlock vrij via de aanvraag online of bel klanten service om Uw beltegoed op te maken en stap over op ALDI, via Medionmobiel belt U goedkoper en wel 1 jaar, simkaart kost €9,99 en opwaarderen via bon te krijgen bij kassa van €10,- of €20,- en die kun je ook op de laatste dag opwaarderen...
Dus via de Aldi kun je via zelfde netwerk blijven bellen tegen lagere kosten!
Als KPN lastig word zullen ze overstappen naar Vodafone of T Mobile netwerk dus zit je daar veiliger!
Dus ook bij voldoende tegoed noodzakelijk, want weinig gebruikers en die veel gebeld worden willen ze weg hebben!
Maak Uw toestel Simlock vrij via de aanvraag online of bel klanten service om Uw beltegoed op te maken en stap over op ALDI, via Medionmobiel belt U goedkoper en wel 1 jaar, simkaart kost €9,99 en opwaarderen via bon te krijgen bij kassa van €10,- of €20,- en die kun je ook op de laatste dag opwaarderen...
Dus via de Aldi kun je via zelfde netwerk blijven bellen tegen lagere kosten!
Als KPN lastig word zullen ze overstappen naar Vodafone of T Mobile netwerk dus zit je daar veiliger!
Je bent niet de enige waarbij het verlengen niet is gelukt. Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt.
-
Is het probleem bij jullie al opgelost?
Ik zit namelijk ook met hetzelfde probleem.
Ik zit namelijk ook met hetzelfde probleem.
Probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb denk ik inmiddels een keer of15 gemaild aan Telfort. meestal wordt er niet eens op gereageerd, maar vandaag ontving ik antwoord, dat het beltegoed NATUURLIJK verlengd wordt t/m 20 juli 2010!!
Alleen...als ik op de site kijk, dan staat daar nog steeds een geldigheidsdatum tot 26-09-2009.
Ik heb ze dus maar weer eens een mailtje gestuurd. Overigens heb ik ook de OPTA ingelicht. Die behandelen weliswaar geen individuele klachten, maar als er veel dezelfde klachten binnenkomen, wordt daar wel iets mee gedaan.
Bij deze dus een oproep aan iedereen....vertel je verhaal ook aan de OPTA.
Alleen...als ik op de site kijk, dan staat daar nog steeds een geldigheidsdatum tot 26-09-2009.
Ik heb ze dus maar weer eens een mailtje gestuurd. Overigens heb ik ook de OPTA ingelicht. Die behandelen weliswaar geen individuele klachten, maar als er veel dezelfde klachten binnenkomen, wordt daar wel iets mee gedaan.
Bij deze dus een oproep aan iedereen....vertel je verhaal ook aan de OPTA.
-
- verified
- Contacteer:
Verzoek aan:
@jos1957
@Danielle_1982
@Henk25
Via het Telfortforum op gebruikers.eu kunt u middels een prive bericht uw 06-nummer aan ons kenbaar maken. Wij kunnen u, na ontvangst van de gegevens, verder van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Daphne
@jos1957
@Danielle_1982
@Henk25
Via het Telfortforum op gebruikers.eu kunt u middels een prive bericht uw 06-nummer aan ons kenbaar maken. Wij kunnen u, na ontvangst van de gegevens, verder van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Daphne
-
Jammer dat het zo moet...
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hou jullie op de hoogte.
-
- verified
- Contacteer:
@Danielle_1982
We begrijpen dat het lastig is voor u.
Echter, dit forum biedt geen mogelijkheid tot het verzenden van prive berichten. Om u verder van dienst te kunnen zijn hebben wij uw gegevens nodig.
Wij vinden het niet verstandig om deze online te plaatsen.
Wij zien uw reactie tegemoet.
Onze excuses voor het ongemak.
Daphne
We begrijpen dat het lastig is voor u.
Echter, dit forum biedt geen mogelijkheid tot het verzenden van prive berichten. Om u verder van dienst te kunnen zijn hebben wij uw gegevens nodig.
Wij vinden het niet verstandig om deze online te plaatsen.
Wij zien uw reactie tegemoet.
Onze excuses voor het ongemak.
Daphne
-
- verified
- Contacteer:
Kennisgeving vanuit Telfort:
Klanten die na 1 september hebben gereageerd op de eenmalige coulance regeling voor het verlengen van de geldigheidsdatum naar 12 maanden, zien de verwerking hiervan pas na 1 oktober terug.
Telfort webcare
Klanten die na 1 september hebben gereageerd op de eenmalige coulance regeling voor het verlengen van de geldigheidsdatum naar 12 maanden, zien de verwerking hiervan pas na 1 oktober terug.
Telfort webcare
-
OPGELOST!
Jammer dat ik op een forum mijn beklag moest doen...
Waarom kon de klantenservice niet de moeite nemen om op onze mailtjes te reageren?
Maar goed, alles is nu dan eindelijk opgelost!
- Einde onderwerp -
Jammer dat ik op een forum mijn beklag moest doen...
Waarom kon de klantenservice niet de moeite nemen om op onze mailtjes te reageren?
Maar goed, alles is nu dan eindelijk opgelost!
- Einde onderwerp -
Vandaag eindelijk opgelost....dat je daarvoor tig maal dreigmailtjes en brieven moet sturen is jammer.
Ik heb zelfs € 10 extra beltegoed gekregen voor de overlast....toch iemand bij Telfort die snapt dat dit echt niet kon zo!!
Ik heb zelfs € 10 extra beltegoed gekregen voor de overlast....toch iemand bij Telfort die snapt dat dit echt niet kon zo!!