Hallo ik wil in het kort mijn verhaal doen, en graag wat vragen stellen.
2 jaar en 4 maanden geleden heb ik een auto ongeluk gehad ik was de kopstaart botsing ik was toen zwanger, ik had na het ongeluk niet direct klachten meer angst dat er iets was met mijn baby, ben met de ambulance na het ziekenhuis .E vanaf toen is eigenlijk al mijn ellende begonnen ik werkte klein zelfstandig ondernemen in de thuiszorg al 4 jaar.
En was bezig met een trimsalon op te bouwen aan huis, nog een maand en had mijn laatst certficaat gehaald en kon officeel van start ik was inmiddels al begonnen via marktplaats reclame te maken , dus had al tijdens de opleiding een klanten kring opgebouwd.
Nu dik 2 jaar verder werk ik dus nog steeds niet.
Ik heb niet kunnen genieten van de zwangerschap ivm de pijn en omdat ik geen pijnstillers mocht slikken heb dus 4 maanden op een bed in mijn woonkamer moeten liggen omdat alles gekneusd was em omdatik geen risco mocht lopen voor mijn baby.
Na de geboorte van mijn zoon heb ik veel moetem missen ik hoopte dat na de bevalling alles beter zou worden , maar kon mijn eigen zoontje niet eens in bad doen , en dat voor mijn eerste kindje, heb geen baby spullen voor hem kunnen kopen enz ik heb zoveel moeten missen.
In die zelfde tijd deed de tegen partij erg moeilijk om het verlies van verdienings vermogen , we hebben maanden zonder geld gezeten ,terwijl ik kostwinner was.
En dat interreseerde de tegen partij niets of hun belangen behartiger .
Er is meerdere keren gezegd dat artsen dat stress erg slecht was voor mij tijdens de zwangerschpa maar daar trokken zij zich niets van aan.
En het gaat nu al dik 2 jaar zo omdat ik financieel afhankelijk ben van de tegenpartijd zitten we soms erg moeilijk.
ZE laten je maanden wachten op geld schuld hebben ze erkend, de man die mijn aanreed klapte met 80 km boven op mij hij is voor de rechter geweest heeft een boete gehad en 6 maanden rijontzeggen en 8 dagen in hechtenis.
Maar wat heb ik daar allemaal aan.
IK ben mijn werk kwijt ik kan nu nog niet genieten van mijn zoontje , omdat ze zeiden dat ik een wiplash ben ik vaak moe veel hoofdpijn en nekpijn .
Verder had ik schouderklachten en ben daar aan geopereerd, en nu doet de tegen partij daar weer moeilijk over ze zeggen als er geen bewijs is dat dat door het ongeluk komt betalen we niet langer , maar mijn grootste probleem is mijn nek, en schoduer is nog niet opgelost trouwens moet waarschijnlijk weer geopereed worden ASAD operatie.
En moet volgende week ook nog 3 weken in het gips ,mijn rug,bekken,en mijn linkerbeen omdat ik daar ook al pijn had en als het gips helpt kunnen ze me operen, ik ben voor het ongeluk nooit bij eendokter geweest voor mijn rug of schouder, nooit.
Er was afgesproken als het beter met me gaat zou ik meewerken aan cir3 maar als ik daar aan mee werk moet ik in die tijd toch ook geld hebben ,
En financieel afhankelijk zijn is erg lastig ze makken me geestelijk gewoon kapot , rekeningen lopen hier op , en het maakt ze allemaal niets uit.
Dus wie heeft er raad voor mij ik heb al een letsel schade advocaat , maar die geeft toe dat de belangenbehartiger van de tp erg moeilijk doet , maar niet alleen in mijn zaak hij is ook al eens op tv geweest .
Het is geen makkelijke man en doet er alles aan om de portomonee dicht te houden van de tp.
Hier thuis was hij erg aardig en medelevend maar achter de telefoon of brieven , is het een hartelose man.
Kunnen ze ze maar zo zeggen we stoppen met verder betaling van inkomsten verlies per maand.
Ik loop nog steeds voor controllers bij het ziekenhuis en onderzoeken en opeartie enzo.
Ik weet me echt geen raad meer voel me machteloos waarom mag ik niet gewoon genieten vanmijn zoontje en rustig werken aan mijn herstel zodat ik straks gewoon weer kan werken.
Ik heb toch ook recht op smartegeld, geld dat ook voor het leed dat ikniet heb kunnen genieten van mijn zwangerschap, angst om mijn baby te verliezen , en niet kunnen genieten vanmijn zoontje en maandelijkse sapnning van rekeningen niet kunnen betalen omdat zij niet betale. enz
Moet ik hier mee de publicteit in de tp niet direct maar de belangenbehartiger van hun maakt me het leven zo moeilijk.
Hopeilijk heeft iemand van jullie een goed advies voor me.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Letselschade maar weet het even niet meer.
Re: Letselschade maar weet het even niet meer.
Hoi Sonja79,
Neem een goede letselschade advokaat,het is een lange weg die je gaat bewandelen met heel veel traineren,onderzoeken en paperwerk. Zorg er voor dat je alles bewaard aan bewijsmateriaal ,alles wat je verstuurt maak copien en verstuur die ,hou zelf het orgineel.En kijk op de lijst van L.S.A.(letselschade advokaten)voor een bij je in de buurt en bel voor een second opinion. Suc6
Neem een goede letselschade advokaat,het is een lange weg die je gaat bewandelen met heel veel traineren,onderzoeken en paperwerk. Zorg er voor dat je alles bewaard aan bewijsmateriaal ,alles wat je verstuurt maak copien en verstuur die ,hou zelf het orgineel.En kijk op de lijst van L.S.A.(letselschade advokaten)voor een bij je in de buurt en bel voor een second opinion. Suc6
hoi sonja,
hoe gaat het nu met de hele zaak? als je vragen hebt ik heb 20 jaar een whiplash en geef al 10 jaar gratis en vrijblijvend advies over letselschade. www. whiplash-info.nl
gr
bob
hoe gaat het nu met de hele zaak? als je vragen hebt ik heb 20 jaar een whiplash en geef al 10 jaar gratis en vrijblijvend advies over letselschade. www. whiplash-info.nl
gr
bob
Sonja,
Ik weet niet of je al een letselschadeadvocaat hebt gevonden maar anders kan ik je een goede adviseren. Kijk even op de site van www.dregmansadvocaat.nl
Hij komt niet direct met kosten nota's door en als de aansprakelijkheid bij de tegenpartie ligt, wat ik uit je verhaal opmaak, zijn er helemaal geen kosten aan verbonden.
Met vriendelijke groet
Ronald
Ik weet niet of je al een letselschadeadvocaat hebt gevonden maar anders kan ik je een goede adviseren. Kijk even op de site van www.dregmansadvocaat.nl
Hij komt niet direct met kosten nota's door en als de aansprakelijkheid bij de tegenpartie ligt, wat ik uit je verhaal opmaak, zijn er helemaal geen kosten aan verbonden.
Met vriendelijke groet
Ronald