het gaat om een HP pavilion dv7-2170, toen alleen op reservering leverbaar , ook via hun webwinkel.
Het is nu 23-09-2009 en nog is mijn bestelde laptop niet geleverd!
De medewerkers van dit filiaal proberen via het hooft kantoor de hp geleverd te krijgen maar daar geven ze niet thuis, op hun webwinkel is het app overigens gewoon te bestellen???
Ik heb het hoofdkantoor gebeld, kan alleen via een 0900 nr a 0.15 cent pm,
hier krijg ik de opmerking , ze zijn nu niet meer voorradig!!??, gevolgd door de mededeling dat ze ze nu niet uitgeleverd krijgen!
De uitlevering zou op 14-09-2009 door hp gebeuren, ik denk dat ze mijn bestelling cq reserevering niet eens hebben vastgelegd, overigens is dit app wel leverbaar via internet winkels.
Ik zit helaas aan ITS vast ivm een creditnota die ik moet gebruiken voor de aanschaf van dit app, geld uitkeren doen ze dus niet.
Wat kan ik nog meer doen, ik heb de consumentenbond al geraadpleegd maar daar komt dan uit, koop een ander app, of blijf wachten.
Het zal wel wachten worden.
