LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichting door intershopper

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bennie1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2009 20:53

oplichting door intershopper

Ongelezen bericht door bennie1 »

Ook goedeavond, ook ik ben opgelicht door intershopper en ga zeker aangifte doen bij de politie. Hopelijk worden er aan die misselijkmakende praktijken van die lui een eind gemaakt en het is te gek voor woorden, dat de banken het geld niet terug halen. Het vertrouwen in de maatschappij heeft een behoorlijke deuk opgelopen. Ik heb de RABO bank een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie terug ontvangen. Sterkte voor iedereen die in hezelfde schuitje zit als ik.

Peter024
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:55

Re: oplichting door intershopper

Ongelezen bericht door Peter024 »

Hier is al een topic over, maar ik vind wel dat dit zeker een negatief beeld van ideal schetst, wat ik graag naar buiten wil brengen. Ik persoonlijk zie ideal als een soort keurmerk, waardoor ik webwinkels die hiermee werken vertrouw en ik denk met mij nog velen nederlanders.

Of ideal moet scherper controleren en meer garantie bieden op online aankopen of er moet een betere bewustwording komen over ideal in Nederland!


Gesloten