Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen??? Ik ben opzoek naar de volledige voorwaarden van de laagste prijs garantie van BLOCK!!
Deze kan ik namelijk nergens vinden en ook in de winkel willen/kunnen ze het me niet geven.
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes Karen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorwaarden laagste prijs garantie BLOCK!!
-
Re: Voorwaarden laagste prijs garantie BLOCK!!
Gelijkwaardige winkels binnen redelijke afstand (meestal 10 Km ) en geen online winkels zoals ik bezit.
Verder moet U bewijzen dat elders goedkoper is en ze eisen zelfde voorwaarden dus als bezorgen duurder is kunnen ze het afwijzen.
Verder willen ze precies hetzelfde type en enkele letter anders en het lukt niet.
Demo modellen elders worden ook altijd uitgesloten en het moet elders nog leverbaar zijn dus uitverkocht betekend dus vervallen laagste prijs...
Verder moet U bewijzen dat elders goedkoper is en ze eisen zelfde voorwaarden dus als bezorgen duurder is kunnen ze het afwijzen.
Verder willen ze precies hetzelfde type en enkele letter anders en het lukt niet.
Demo modellen elders worden ook altijd uitgesloten en het moet elders nog leverbaar zijn dus uitverkocht betekend dus vervallen laagste prijs...