Mensen ,
Hierbij mijn probleem :
In oktober 2007 ben ik vanuit Wageningen gaan samenwonen met mijn vriendin in Ede. Zij heeft daar een koopwoning.
UPC gebeld dat ik ging verhuizen : alles prima , ik heb hun verteld dat ik ga samenwonen met mijn vriendin , in EDe, zji vertelden mij dat dat hun dekkingsgebied is en ik mijn abbonnement niet kunnen op zeggen. Nou prima : ik heb hun gezegd HOUDT mijn abbonnement en zeg die van mijn vriendin op!
PRIMA WORDT GEREGELD !
Mooi dacht ik totdat mijn vriendin een en half jaar later op haar bankafschrift zag dat UPC nog steeds een incasso deed van 47 euro per maand. NB dit was dus 1,5 jaar later!
Ik met UPC gebeld, ik moest aantonen dat ik niet meer in Wageningen woonde maar in Ede d.m.v. een uittteksel van de gemeente (beetje vreemd hoor want hiervoor woonde ik in Groningen (waar UPC niet actief is) en bij het afsluiten van mijn abbonnement vroegen ze NIET om een uittreksel van mijn inschrijving in Groningen.Na 14 keer bellen (en ze hebben altijd hun fout toegegeven en beloofd het geld terug te storten) hebben ze alleen haar borg voor het kastje en een halve maand (van jan. 2009) terug gestort.
Na 7 keer bellen hebben ze alsnog beloofd het te veel betaalde geld geld terug te storten ... en dat is nooit gebeurd. Nu vandag de dag (laatste keer heb ik in maart gebeld!) ((EN NADAT ZE 2 KEER DE HOORN OP DE HAAK HEBBEN GEGOOID TEN KOSTEN VAN 0,10 ct. per min) vragen ze om een gemeentlijke inschrijjving om aan te tonen dat zij die periode daar woonde. Dat is raar, want toen ze dat huis kocht... kreeg ze wel een lidmaatschap van UPC zonder documenten aan te leveren. Dus UPC kan zien dat zij daar al woonde. Ik kwam er echter bij wonen. En UPC heeft mijn lidmaatschap daarheen verhuist Dus wij gingen samenwonen. Maar toen wij er na 1,5 jaar achter kwamen dat wij dubbel betaalden. Heeft UPC obv mijn telefoongesprekken haar lidmaaatschap stop gezet. Dus vanaf jan 2009. Maar om het geld terug te krijgen van de periode okt. 2007 tot jan 2009 vragen ze nu een bewijs van de gemeente dat zij daar woonde : welk bewijs ze had toch een lidmaatschap bij UPC.
Wie heeft tips.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC doet NIET wat zij beloofd
-
sikkevanderveen
-
sikkevanderveen
Re: UPC doet NIET wat zij beloofd
En nu vragen ze weer om mijn gemeente inschrijving terwijl ik die al 3 keer heb opgestuurd naar upc. wat een ratten: ik ga mijn klacht nu indienen bij de ombudsman, trosradar, upc, vara kassa en ga mijn email sturen.Wat een rare mensen daar zeg ,ze beantwoorden mijn vragen niet eens!
susanne .De laatste UPC vrouw die mij te woord heeft gestaan heeft ook opgehangen!Wat een beleid daar!
Ik heb vandaag meer dfan 50 minuten in de wacht gestaan tov 0,05 ct. per minuut!!! dat houdt in dat is 2,50 !!! Boeven jatters wat een rare maatschappij ik heb gevraagd om een manager of een leiding gevende aan de lijk te krijgen maar ze hangen gewoon op!
UPC ik wil mijn geld terug boeven jatters, dieven ! Ik wil dat UPC niemand meer kan bestelen...
wat een maatschappij
susanne .De laatste UPC vrouw die mij te woord heeft gestaan heeft ook opgehangen!Wat een beleid daar!
Ik heb vandaag meer dfan 50 minuten in de wacht gestaan tov 0,05 ct. per minuut!!! dat houdt in dat is 2,50 !!! Boeven jatters wat een rare maatschappij ik heb gevraagd om een manager of een leiding gevende aan de lijk te krijgen maar ze hangen gewoon op!
UPC ik wil mijn geld terug boeven jatters, dieven ! Ik wil dat UPC niemand meer kan bestelen...
wat een maatschappij
Laatst gewijzigd door sikkevanderveen op 29 sep 2009 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sikkevanderveen
"Fina h...." weer een medewerkster die ik sprak van UPC heeft weer opgehangen.... zij was daar voor het beantwoorden van mijn vragen! En toch hangt ze op ! f! niet normaal! Ik ga nu weer bellen!
Laatst gewijzigd door sikkevanderveen op 29 sep 2009 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
stofzuigertje
Prima, aan dat 0900 dat U belde kunnen ze veel verdienen....
Ik zou liever mailen dat gratis is en bij antwoorden heb je tenminste bewijs.
U had veel eerder dit geld moeten terug boeken via Uw eigen bank en nu word het lastig.
Ik begreep uit uw eerste brief dat als je naar een gebied zonder UPC zou verhuizen dat U er wel vanaf kunt dus had mijn Ziggo regio adres opgegeven en alles was opgelost geweest!
Bewijs voor verhuizen nooit geven, onzin, maar terug boeken en eventueel blokkeren incasso is het enige wat helpt.
Gezien het ontbreken van service zou ik niet meer bellen en de bank rekening blokkeren voor verdere onterechte bedragen.
Ik zou liever mailen dat gratis is en bij antwoorden heb je tenminste bewijs.
U had veel eerder dit geld moeten terug boeken via Uw eigen bank en nu word het lastig.
Ik begreep uit uw eerste brief dat als je naar een gebied zonder UPC zou verhuizen dat U er wel vanaf kunt dus had mijn Ziggo regio adres opgegeven en alles was opgelost geweest!
Bewijs voor verhuizen nooit geven, onzin, maar terug boeken en eventueel blokkeren incasso is het enige wat helpt.
Gezien het ontbreken van service zou ik niet meer bellen en de bank rekening blokkeren voor verdere onterechte bedragen.
zoals stofzuigertje ook zegt, per email duurt mogelijk langer maar is kosteloos en je hebt het allemaal zwart op wit.
UPC reageert niet op mail zelfs ik heb geen antwoord op mail en aangetekend schrijven gehad. Als je dan belt en klaagt over de kosten is de reactie: u weet toch wat dit nummer kost dan moet u maar mailen.
Als iemand van je steelt kun je aangifte doen maar als UPC je centen ten onrechte int sta je rechteloos.
Ik zou me doodschamen als ik voor zo'n organisatie zou werken.
Als iemand van je steelt kun je aangifte doen maar als UPC je centen ten onrechte int sta je rechteloos.
Ik zou me doodschamen als ik voor zo'n organisatie zou werken.