Ik heel verbaasd. Op de eerste plaats heb ik hier dus jaren niks besteld en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er toen niet betaald is. Dan zou ik op zijn minst wel een herinnering of zo hebben ontvangen van dat bedrijf.
Dus ik bel het bedrijf waar zij van zeggen dat de vordering van is, die zoeken en ja, ze vinden de huidige bestelling, die is in behandeling. Verder zijn er geen openstaande posten dus zij adviseerden om te bellen naar Intrum Justitia en te vragen waar dat op gebaseerd was.
Nou nou nou dat heb ik gedaan! Hahaha de klantvriendelijkheid zelf!!! NIET DUS
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik uitgelegd dat er geen vordering van dat bedrijf bestaat. Daar kunnen ze niks aan doen, ik moet gewoon betalen want zij hebben deze opdracht van de opdrachtgever en kunnen niks annuleren. Ik moest maar contact opnemen met de opdrachtgever en een bewijs vragen en hun dat bezorgen, dan pas zouden zij er iets aan doen.
Ik heb gezegd dat zij schijnbaar contact hadden met die opdrachtgever en dus ook zelf konden navragen hoe dit zit. Nee, dat doen ze niet. Nou jammer dan, ik doe ook niks, zijn die helemaal gek geworden daar of zo? Wat is dit voor een firma???
Ik heb duidelijk gemaakt dat ze me dan ook geen brieven meer hoefden te sturen, dat die regelrecht de prullenbak in zouden verdwijnen en me maar het beste meteen voor de rechter konden dagen, zodat ik het daar zelf kon uitleggen. Geen jarenlange aanmaningen svp!!!
Hahaha ik ben hier eens gaan lezen en zo te zien hebben ze een behoorlijke naam opgebouwd op een negatieve manier.
Ik kan ermee lachen, weet dat ik niks te vrezen heb, ze doen maar, maar is hier nu werkelijk niks tegen te beginnen? Die kunnen toch niet zomaar allerlei dingen schrijven en zeggen? Ik heb dit nog eens gehad met iets via hun, iets van het waterschap of zo, wat we automatisch betaalden. Hetzelfde verhaal. Geen openstaande posten, wel een dreiging van Intrum Justitia! Mensen die niet goed weten hoe of wat die gaan makkelijk twijfelen en ik kan me voorstellen dat er ook genoeg zijn de gewoon betalen om er vanaf te zijn, ik vind dit echt te gek voor woorden. Wat een praktijken...
Zo, ik wou het even melden, dus kijk goed na waar het om gaat als je iets van hun ontvangt.
Groetjes en een fijn weekend allemaal!