LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Voor de zoveelste keer is het tot nu toe (voor mij 5 dagen) niet mogelijk in te loggen op mijn telfort/mobiel. Dit krijg ik te zien:
Beste klant,
wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Ik ben er nu helemaal uit! Slimme truc van Telfort . Als je dit als aanbieder een aantal keren per jaar doet, kunnen degenen die door hun belminuten heen zijn, niet checken hoeveel minuten ze van de vorige maand hebben kunnen meenemen. Dan gaan wij als klant de dure "buiten je bundel" minuten betalen.
Dan loop je als aanbieder een paar keer per jaar toch aardig binnen!!!!.
De rest van de site werkt wel, evenals de vorige keren toen telfort mobiel niet werkte.
Met vr. groet,
Beste klant,
wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Ik ben er nu helemaal uit! Slimme truc van Telfort . Als je dit als aanbieder een aantal keren per jaar doet, kunnen degenen die door hun belminuten heen zijn, niet checken hoeveel minuten ze van de vorige maand hebben kunnen meenemen. Dan gaan wij als klant de dure "buiten je bundel" minuten betalen.
Dan loop je als aanbieder een paar keer per jaar toch aardig binnen!!!!.
De rest van de site werkt wel, evenals de vorige keren toen telfort mobiel niet werkte.
Met vr. groet,
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@sandra02
Wij begrijpen het ongemak dat hierbij komt kijken. Toch is het zeer zeker niet onze bedoeling om klanten ervan te weerhouden om hun facturen in te kunnen zien.
Achter de schermen wordt er met man en macht gewerkt om weer volledige inzage te kunnen bieden.
Daphne
Wij begrijpen het ongemak dat hierbij komt kijken. Toch is het zeer zeker niet onze bedoeling om klanten ervan te weerhouden om hun facturen in te kunnen zien.
Achter de schermen wordt er met man en macht gewerkt om weer volledige inzage te kunnen bieden.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Evenals de vorige keren gaat het dus weer heel lang duren
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@sandra02
Mijn Telfort is door een storing niet beschikbaar. We verwachten dat de storing in de loop van de week is verholpen.
Onze telefonische Klantenservice heeft ook last van de storing. Onze medewerkers hebben geen inzage in facturen, contracten en dergelijke. Zij kunnen wel algemene informatie verstrekken.
Wederom onze excuses.
Daphne
Mijn Telfort is door een storing niet beschikbaar. We verwachten dat de storing in de loop van de week is verholpen.
Onze telefonische Klantenservice heeft ook last van de storing. Onze medewerkers hebben geen inzage in facturen, contracten en dergelijke. Zij kunnen wel algemene informatie verstrekken.
Wederom onze excuses.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
M.a.w. u waarschuwt ons bij dezen dat het ook geen zin heeft u bellen om te vragen hoeveel belminuten we nog hebben.
Dus het onderdeel mijn telfort/mobiel op de site werkt niet goed en dat houdt dan automatisch in dat jullie intern ook niets op kunnen zoeken??
Typisch!
Dus het onderdeel mijn telfort/mobiel op de site werkt niet goed en dat houdt dan automatisch in dat jullie intern ook niets op kunnen zoeken??
Typisch!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@sandra02
Het aflezen van resterende belminuten en sms-berichten kan alleen op de (laatste) factuur.
Op dit moment is het voor de klanten en voor de medewerkers niet mogelijk om facturen te bekijken.
Daphne
Het aflezen van resterende belminuten en sms-berichten kan alleen op de (laatste) factuur.
Op dit moment is het voor de klanten en voor de medewerkers niet mogelijk om facturen te bekijken.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Er is meer aan de hand.
Ik heb getracht een mail naar de klantenservice te sturen. Ze laten je de hele mail opstellen, waarna je er na het verzenden achter komt dat deze mogelijkheid ook niet werkt.
Lekker, je zo onbereikbaar te maken voor de klant.
Als ik het zo bekijk is er eigenlijk na de laatste Telfort - Radar show, waarin plechtig beterschap werd beloofd, niets maar dan ook helemaal niets is veranderd en al zeker niet verbeterd. Er zijn massa's bosjes bloemetjes bezorgd, een eenmalige inhaal aktie als het gaat over de problemen, en daarna is alles weer gewoon hetzelfde geworden.
Ik probeer al 2 weken mijn nummer geactiveerd te krijgen, gebeld, mails gestuurd, niets van dit alles. En nu bestaat de mogelijkheid om mail te versturen ook al niet meer.
Kortom, je wordt er niet blij van
Ik heb getracht een mail naar de klantenservice te sturen. Ze laten je de hele mail opstellen, waarna je er na het verzenden achter komt dat deze mogelijkheid ook niet werkt.
Lekker, je zo onbereikbaar te maken voor de klant.
Als ik het zo bekijk is er eigenlijk na de laatste Telfort - Radar show, waarin plechtig beterschap werd beloofd, niets maar dan ook helemaal niets is veranderd en al zeker niet verbeterd. Er zijn massa's bosjes bloemetjes bezorgd, een eenmalige inhaal aktie als het gaat over de problemen, en daarna is alles weer gewoon hetzelfde geworden.
Ik probeer al 2 weken mijn nummer geactiveerd te krijgen, gebeld, mails gestuurd, niets van dit alles. En nu bestaat de mogelijkheid om mail te versturen ook al niet meer.
Kortom, je wordt er niet blij van
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@HdG
U geeft aan dat u geen mail heeft kunnen verzenden. Naar aanleiding daarvan ben ik nagegaan of wij wel e-mails van klanten hebben ontvangen. Dat werd bevestigd.
Kreeg u een foutmelding te zien en zo ja, welke? Rond welk tijdstip heeft u het geprobeerd? Wilt u uw klantnummer ook vermelden, zodat wij contact met u kunnen leggen?
Namens Telfort, bied ik mijn excuses aan voor het ongemak.
Daphne
U geeft aan dat u geen mail heeft kunnen verzenden. Naar aanleiding daarvan ben ik nagegaan of wij wel e-mails van klanten hebben ontvangen. Dat werd bevestigd.
Kreeg u een foutmelding te zien en zo ja, welke? Rond welk tijdstip heeft u het geprobeerd? Wilt u uw klantnummer ook vermelden, zodat wij contact met u kunnen leggen?
Namens Telfort, bied ik mijn excuses aan voor het ongemak.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Ik probeer al dagen in te loggen op telfort mobiel, omdat ik mijn abonnement graag wil verlengen met een goedkope aanbieding. Als ik dat niet voor het eind van deze maand doe zit ik voor een jaar vast aan een duurdere versie, waar ik vanzelfsprekend niet op zit te wachten.
Nu probeer ik dan maar de klantenservice te bellen, te mailen via de site (waarna je dus, zoals hier al eerder genoemd, na het opstellen van je mail erachter komt dat je weer op een storingsscherm "wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak" terecht komt).
Wat kan er nog gebeuren vandaag zodat ik niet voor de rest van het jaar aan een duur abonnement vast zit wat ik niet wil hebben?
Nu probeer ik dan maar de klantenservice te bellen, te mailen via de site (waarna je dus, zoals hier al eerder genoemd, na het opstellen van je mail erachter komt dat je weer op een storingsscherm "wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak" terecht komt).
Wat kan er nog gebeuren vandaag zodat ik niet voor de rest van het jaar aan een duur abonnement vast zit wat ik niet wil hebben?
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
De aanname dat u vast gaat zitten aan een duurder jaarcontract is al onjuist. Telecomaanbieders mogen u niet meer voor een jaar zonder uw toestemming verlengen. Het enige wat er kan gebeuren is dat uw verlenging een paar dagen later ingaat.meisje_m schreef:Ik probeer al dagen in te loggen op telfort mobiel, omdat ik mijn abonnement graag wil verlengen met een goedkope aanbieding. Als ik dat niet voor het eind van deze maand doe zit ik voor een jaar vast aan een duurdere versie, waar ik vanzelfsprekend niet op zit te wachten.
Nu probeer ik dan maar de klantenservice te bellen, te mailen via de site (waarna je dus, zoals hier al eerder genoemd, na het opstellen van je mail erachter komt dat je weer op een storingsscherm "wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak" terecht komt).
Wat kan er nog gebeuren vandaag zodat ik niet voor de rest van het jaar aan een duur abonnement vast zit wat ik niet wil hebben?
Aangezien het een storing aan Telforts kant is, kan ik me niet voorstellen dat ook dat een probleem gaat worden.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@meisje_m
Ik begrijp uw zorgen.
U kunt uw klantnummer hier achterlaten, zodat wij contact met u kunnen leggen. Uiteraard doen wij u een passend aanbod.
Daphne
Ik begrijp uw zorgen.
U kunt uw klantnummer hier achterlaten, zodat wij contact met u kunnen leggen. Uiteraard doen wij u een passend aanbod.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Klantnummer kan ik helaas niet opzoeken, ivm offline zijn van site.
Wel ordernummer van eerste aanvraag abonnement in 2006:
7610151872
Bedankt!
Wel ordernummer van eerste aanvraag abonnement in 2006:
7610151872
Bedankt!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
@meisje_m
Met deze gegevens kan ik geen informatie terug vinden. U kunt op het forum van gebruikers.eu uw mobiele nummer en e-mail adres via een prive bericht achterlaten. Mijn excuses voor het ongemak.
Daphne
Met deze gegevens kan ik geen informatie terug vinden. U kunt op het forum van gebruikers.eu uw mobiele nummer en e-mail adres via een prive bericht achterlaten. Mijn excuses voor het ongemak.
Daphne
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Ter info en met vr. groet,
Sandra.
------------------------------------------------------------------------------------
Update 2 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"
We hebben de afgelopen dagen met man en macht gewerkt om ons interne systeem weer op te bouwen. En gelukkig kunnen we melden dat de ‘ordertool’, die het mogelijk maakt om mobiele abonnementen te beheren, vandaag weer werkt!
Onze klanten kunnen weer terecht in onze winkels en bij onze online shop om abonnementen af te sluiten en te activeren. Dit geldt ook voor onze dealers, die onze klanten weer kunnen helpen.
Morgenochtend om 9 uur is onze klantenservice weer volledig beschikbaar voor onze klanten. Wij kunnen dan alle klantgegevens weer inzien, het enige wat wij nog niet voor klanten kunnen doen is abonnementen verlengen. Zoals gezegd geldt het tijdelijk verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut. We willen onze klanten hiermee tegemoetkomen voor het ontstane ongemak.
Wij moeten nog een aantal werkzaamheden en controles uitvoeren voordat onze klanten hun actuele gegevens in Mijn Telfort en Zakelijk beheer kunnen inzien en beheren. Voorlopig zijn Mijn Telfort en Zakelijk beheer daardoor nog niet beschikbaar. Voor vragen over privégegevens en abonnementen adviseren wij onze klanten in de tussentijd om contact op te nemen met onze klantenservice.
Tot zover een update over de herstelwerkzaamheden.
Sandra.
------------------------------------------------------------------------------------
Update 2 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"
We hebben de afgelopen dagen met man en macht gewerkt om ons interne systeem weer op te bouwen. En gelukkig kunnen we melden dat de ‘ordertool’, die het mogelijk maakt om mobiele abonnementen te beheren, vandaag weer werkt!
Onze klanten kunnen weer terecht in onze winkels en bij onze online shop om abonnementen af te sluiten en te activeren. Dit geldt ook voor onze dealers, die onze klanten weer kunnen helpen.
Morgenochtend om 9 uur is onze klantenservice weer volledig beschikbaar voor onze klanten. Wij kunnen dan alle klantgegevens weer inzien, het enige wat wij nog niet voor klanten kunnen doen is abonnementen verlengen. Zoals gezegd geldt het tijdelijk verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut. We willen onze klanten hiermee tegemoetkomen voor het ontstane ongemak.
Wij moeten nog een aantal werkzaamheden en controles uitvoeren voordat onze klanten hun actuele gegevens in Mijn Telfort en Zakelijk beheer kunnen inzien en beheren. Voorlopig zijn Mijn Telfort en Zakelijk beheer daardoor nog niet beschikbaar. Voor vragen over privégegevens en abonnementen adviseren wij onze klanten in de tussentijd om contact op te nemen met onze klantenservice.
Tot zover een update over de herstelwerkzaamheden.
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Update 3 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"
Gisteren meldden we dat onze klantenservice vandaag weer volledig beschikbaar zou zijn. Helaas is een deel van de werkzaamheden vannacht niet goed uitgevoerd waardoor onze klantenservicemedewerkers op dit moment wél klantgegevens kunnen inzien maar hier nog geen wijzigingen in kunnen aanbrengen.
We zijn bezig om dit alsnog zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Onze excuses voor de verwarring.
Gisteren meldden we dat onze klantenservice vandaag weer volledig beschikbaar zou zijn. Helaas is een deel van de werkzaamheden vannacht niet goed uitgevoerd waardoor onze klantenservicemedewerkers op dit moment wél klantgegevens kunnen inzien maar hier nog geen wijzigingen in kunnen aanbrengen.
We zijn bezig om dit alsnog zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Onze excuses voor de verwarring.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Update 4 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"
Goed nieuws: onze klantenservice is vanaf nu weer volledig beschikbaar voor vragen. Onze medewerkers kunnen dus klantgegevens inzien én daar wijzigingen in aanbrengen. Uiteraard geldt voorlopig het verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut.
Op dit moment zijn we nog bezig om Mijn Telfort (Mobiel) en Zakelijk beheer weer beschikbaar te maken voor onze klanten. De verwachting is dat deze online omgevingen na het weekend weer 'live' zullen gaan.
Goed nieuws: onze klantenservice is vanaf nu weer volledig beschikbaar voor vragen. Onze medewerkers kunnen dus klantgegevens inzien én daar wijzigingen in aanbrengen. Uiteraard geldt voorlopig het verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut.
Op dit moment zijn we nog bezig om Mijn Telfort (Mobiel) en Zakelijk beheer weer beschikbaar te maken voor onze klanten. De verwachting is dat deze online omgevingen na het weekend weer 'live' zullen gaan.
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Aanstaande vrijdag na het weekend dan zeker.....Telfort webcare schreef:Update 4 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"
Goed nieuws: onze klantenservice is vanaf nu weer volledig beschikbaar voor vragen. Onze medewerkers kunnen dus klantgegevens inzien én daar wijzigingen in aanbrengen. Uiteraard geldt voorlopig het verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut.
Op dit moment zijn we nog bezig om Mijn Telfort (Mobiel) en Zakelijk beheer weer beschikbaar te maken voor onze klanten. De verwachting is dat deze online omgevingen na het weekend weer 'live' zullen gaan.
Nu (maandag 5 okt. 15:41u) werkt het nog steeds niet!
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Probeer al sinds zondag 27 September toegang te krijgen tot Mijn telfort mobiel. Op emails via formulier wordt ook niet gereageerd. Website en blog geven ook geen up-to-date informatie. Het is nu 5 oktober 16:00 geweest.
Ik vind het ongelofelijk dat een bedrijf als KPN meent met zo'n niveau aan service denkt weg te komen. Het getuigt van een diepgaande minachting van haar klanten en grenzeloze arrogantie.
We hebben helaas nog een tijd een contract lopen bij Telfort, maar daarna zijn ze ons voorgoed kwijt als klant bij KPN.
Ik vind het ongelofelijk dat een bedrijf als KPN meent met zo'n niveau aan service denkt weg te komen. Het getuigt van een diepgaande minachting van haar klanten en grenzeloze arrogantie.
We hebben helaas nog een tijd een contract lopen bij Telfort, maar daarna zijn ze ons voorgoed kwijt als klant bij KPN.
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Ik probeer al een week mijn abonnement te veranderen met een nieuw toestel.
Steeds als ik opbel wordt er verteld dat het de volgende dag voorbij zal zijn.
Ik belde zaterdag op en er werd gezegd dat ik maandag teruggebeld zou worden en het probleem opgelost zou zijn.
Wordt net teruggebeld en doorverbonden want het zal nu echt wel lukken... niet dus. Moet morgenavond maar weer terugbellen.
Goede service van Telfort...
Steeds als ik opbel wordt er verteld dat het de volgende dag voorbij zal zijn.
Ik belde zaterdag op en er werd gezegd dat ik maandag teruggebeld zou worden en het probleem opgelost zou zijn.
Wordt net teruggebeld en doorverbonden want het zal nu echt wel lukken... niet dus. Moet morgenavond maar weer terugbellen.
Goede service van Telfort...
Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk
Deze is ook leuk:
Het is wel leuk dat Telfort waarschuwt dat 10 en 11 oktober je niet kan in loggen. Echter dat kon ik so-wie-so al niet.
Overigens duurt de onderhoudsperiode wel een beetje lang. Het lijkt meer om een renovatie of complete herbouw.
Echter het is nu 5 oktober 2009, en als je probeert in te loggen krijg je onderstaande melding:Onderhoudswerkzaamheden 10 en 11 oktober
5 oktober 2009
Om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, voeren wij in het weekend van 10 en 11 oktober onderhoudswerkzaamheden uit aan Mijn Telfort en Zakelijk beheer. U kunt hier dan geen gebruik van maken. In de loop van maandag 12 oktober zijn Mijn Telfort en Zakelijk beheer weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Prepaid opwaarderen? Dan kan alleen door middel van een opwaardeerkaart of E-voucher en via http://www.opwaarderen.nl .
Kijk voor meer informatie op ons weblog
Code: Selecteer alles
Wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om in te loggen. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Overigens duurt de onderhoudsperiode wel een beetje lang. Het lijkt meer om een renovatie of complete herbouw.