LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dennisito
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2003 16:14

Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door dennisito »

Mijn contract loopt mid november af. Ik ben echter niet van plan om te gaan betalen. Kan iemand mij vertellen hoeveel aanmaningen ik kan verwachten en hoeveel tijd er ongeveer tussen de aanmaningen zit.

Heeft iemand enig idee als dexia het zeer strak gaat spelen hoeveel tijd ik ongeveer kan verwachten tussen het aflopen van mijn contract en een eventuele dagvaardigigin van Dexia

alvast bedankt voor alle nuttige reacties
dennisito

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door JL »

Ik denk dat het helemaal van Dexia afhangt. Sommigen betalen al meer dan een jaar niet en van anderen waarvan het contract enige maanden geleden afliep, hebben al een dagvaarding gehad.Daar zit dus ook geen bepaalde lijn in.

JL

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door lions90 »

JL,

Dat klopt mijn contract is vorig jaar afgelopen (september) en heb nog niet eens een incassoburo op mijn dak gehad...of het is een zooitje bij Dexia in de administratie of ze dagvaarden alleen mensen die hun maandelijkse termijnen hebben stopgezet....beiden denk ik.

dennisito
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2003 16:14

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door dennisito »

hallo lions,

heb je vorig jaar ook een keuzeformulier ontvangen of je het contract wilde verlengen of beindigen?
Heb je aan maningen gehad?? Of heb je na de laatste termijnbetaling helemaal niets meer gehoord?

hoi
dennisito

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door lions90 »

Ja ik heb ook dat keuzeformulier gehad en niet teruggestuurd. Ook aantal aanmaningen gehad en nog een aangetekende brief met het verzoek om nu maar eens te betalen anders zouden ze incassoburo op me afsturen..nou die aangetekende brief was begin februari..sindsdien niks meer gehoord.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door Dubio »

He lions,

Volgens mij is het zo dat als je 3 jaar achtereen niets meer van ze hoort de vordering verjaard is.

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door lions90 »

Dubio,

Ja laten we het hopen. Er zijn veel meer mensen die niks meer horen...ze maken gewoon een selectie die ze dagvaarden of zo omdat ze toch weten dat ze zwak staan.

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door liba »

zelf loopt mijn contract eind nov af
wat zijn jullie Eegalaese ,telefonische benaders,geen profiel

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Hoe lang tussen aflopen contract & dagvaardiging

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik denk niet dat ze maar een paar dagvaarden omdat ze het niet aandurven, maar omdat het in het kantoor waarschijnlijk een chaos is.

Gesloten