LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gsm.nl/Vodafone ellende
Gsm.nl/Vodafone ellende
Na 32 mails en heel veel telefoontjes verder waarin geen enkele oplossing is gevonden,plaats ik hier een beetje aangepast i.v.m.privacy de ellende van Gsm.nl en vodafone.
Onderstaande brief aangetekend verzonden naar Gsm.nl
Hallo,
Na heel wat keren heen en weer mailen en bellen is ons probleem tot op heden
niet opgelost.
Ik geef nu voor de laatste keer alle gegevens op een rij.
Binnen 2 weken had ik graag een antwoord gehad,zo niet dan leg ik alles voor aan de geschillencommissie telecommunicatie en de consumentenbond.
Op 13-08-2009 order geplaatst voor een abonnement met telefoon en LCD TV met
nummerbehoud,op nummer 06******** ordernummer ******
Op het contract staat de naam van mijn man,en op mijn bankpasje mijn meisjesnaam,toen de zending aan de deur stond hebben ze alles weer
meegenomen omdat de naam op het contract en bankpas hetzelfde moest zijn.
Ik kon dus weer alles opnieuw gaan aanvragen,dit gedaan onder meisjesnaam.
Enige tijd later werd ik gebeld door GSM dat ze dan alles onder meisjesnaam zouden
zetten en dat ik bericht zou krijgen wanneer wederom alles geleverd zou
worden.
Er gaat een hele lange tijd overheen,en ik krijg een nieuw ordernummer ******
Op 14-09 krijg ik een mail dat de order geannuleerd is omdat de provider het
nummerbehoud niet zou hebben goedgekeurd,terwijl dat eerder natuurlijk wel het
geval was,onder mijn meisjesnaam (Alle mailverkeer zwart op wit in mijn bezit)
Op 15-09 de provider gebeld,dit is vodafone,en die zeggen dat het nummerbehoud
gewoon is goedgekeurd en verwijst naar jullie,nu onder de naam van mijn man.
Even voor de duidelijkheid met het bovenstaande nummer heb ik nu een
sim/prepaid kaartje.
Sinds 15-09 -2009 hebben we echter op dit prepaidkaartje geen netwerk meer.
Gsm gebeld,die zouden het nakijken en zo spoedig mogelijk ons van een reactie
voorzien,wat dus wederom niet is gebeurd.
Werd er nog gezegd dat ze zouden terug bellen wat dus onmogelijk is zonder
netwerk,maar dat kwartje was dus niet gevallen,uiteindelijk maar eens gevraagd
hoe Gsm dat dan wilde doen...............
Ik heb Gsm dus ook maar een ander mobiel nummer gegeven zodat we in ieder
geval bereikbaar zijn,maar ook daar hoorden we niks op.
Dus nogmaals we hebben geen netwerk meer op nummer 06******,wat jullie
daarmee gedaan hebben is me onduidelijk,we hebben geen telefoon met nieuwe
simkaart en abonnement ontvangen,en de lcd tv ook niet,helemaal niks.
Op 17 september nam Ramona van der M. telefonisch contact met mij op,vanwege het niet leveren van mobiele telefoon en simkaart met nummerbehoud en alle onkunde van Gsm.nl werd de order geannuleerd.
Dus nogmaals niks getekend niks ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vodafone (na anderhalf uur wachten)stuurde ons naar een vodafonewinkel waar we een nieuw prepaidkaartje moesten halen en dan nummerbehoud moesten aanvragen,dit ook nog gedaan.
Hierna een bevestiging ontvangen van Bart M:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email!
Hierbij de bevestiging dat order ****** is geannuleerd. Het nummer zal
inderdaad nog in de lucht blijven.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart M
email: [email protected]
Wat schetst echter mijn verbazing als ik van Vodafone hoor op 24-09-2009 dat ik nog steeds een abonnement heb op nummer 06***** onder de naam van mijn man.
Vodafone meld dat ze het abonnement niet kunnen stoppen,omdat dit van Gsm.nl moet gebeuren,daar hier oorspronkelijk de order is besteld,helaas alleen nooit niks geleverd en ook nergens voor getekend.
Wederom na anderhalf uur wachten.................
Wanneer ik dus vandaag weer niks van jullie mag vernemen,geef ik alles uit
handen,ik heb er echt genoeg van.
Bovenstaande ellende is dus nog lang niet afgelopen,ik plaatst dit hier ook om andere mensen te waarschuwen om niet met beide bedrijven in zee te gaan.
Onderstaande brief aangetekend verzonden naar Gsm.nl
Hallo,
Na heel wat keren heen en weer mailen en bellen is ons probleem tot op heden
niet opgelost.
Ik geef nu voor de laatste keer alle gegevens op een rij.
Binnen 2 weken had ik graag een antwoord gehad,zo niet dan leg ik alles voor aan de geschillencommissie telecommunicatie en de consumentenbond.
Op 13-08-2009 order geplaatst voor een abonnement met telefoon en LCD TV met
nummerbehoud,op nummer 06******** ordernummer ******
Op het contract staat de naam van mijn man,en op mijn bankpasje mijn meisjesnaam,toen de zending aan de deur stond hebben ze alles weer
meegenomen omdat de naam op het contract en bankpas hetzelfde moest zijn.
Ik kon dus weer alles opnieuw gaan aanvragen,dit gedaan onder meisjesnaam.
Enige tijd later werd ik gebeld door GSM dat ze dan alles onder meisjesnaam zouden
zetten en dat ik bericht zou krijgen wanneer wederom alles geleverd zou
worden.
Er gaat een hele lange tijd overheen,en ik krijg een nieuw ordernummer ******
Op 14-09 krijg ik een mail dat de order geannuleerd is omdat de provider het
nummerbehoud niet zou hebben goedgekeurd,terwijl dat eerder natuurlijk wel het
geval was,onder mijn meisjesnaam (Alle mailverkeer zwart op wit in mijn bezit)
Op 15-09 de provider gebeld,dit is vodafone,en die zeggen dat het nummerbehoud
gewoon is goedgekeurd en verwijst naar jullie,nu onder de naam van mijn man.
Even voor de duidelijkheid met het bovenstaande nummer heb ik nu een
sim/prepaid kaartje.
Sinds 15-09 -2009 hebben we echter op dit prepaidkaartje geen netwerk meer.
Gsm gebeld,die zouden het nakijken en zo spoedig mogelijk ons van een reactie
voorzien,wat dus wederom niet is gebeurd.
Werd er nog gezegd dat ze zouden terug bellen wat dus onmogelijk is zonder
netwerk,maar dat kwartje was dus niet gevallen,uiteindelijk maar eens gevraagd
hoe Gsm dat dan wilde doen...............
Ik heb Gsm dus ook maar een ander mobiel nummer gegeven zodat we in ieder
geval bereikbaar zijn,maar ook daar hoorden we niks op.
Dus nogmaals we hebben geen netwerk meer op nummer 06******,wat jullie
daarmee gedaan hebben is me onduidelijk,we hebben geen telefoon met nieuwe
simkaart en abonnement ontvangen,en de lcd tv ook niet,helemaal niks.
Op 17 september nam Ramona van der M. telefonisch contact met mij op,vanwege het niet leveren van mobiele telefoon en simkaart met nummerbehoud en alle onkunde van Gsm.nl werd de order geannuleerd.
Dus nogmaals niks getekend niks ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vodafone (na anderhalf uur wachten)stuurde ons naar een vodafonewinkel waar we een nieuw prepaidkaartje moesten halen en dan nummerbehoud moesten aanvragen,dit ook nog gedaan.
Hierna een bevestiging ontvangen van Bart M:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email!
Hierbij de bevestiging dat order ****** is geannuleerd. Het nummer zal
inderdaad nog in de lucht blijven.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart M
email: [email protected]
Wat schetst echter mijn verbazing als ik van Vodafone hoor op 24-09-2009 dat ik nog steeds een abonnement heb op nummer 06***** onder de naam van mijn man.
Vodafone meld dat ze het abonnement niet kunnen stoppen,omdat dit van Gsm.nl moet gebeuren,daar hier oorspronkelijk de order is besteld,helaas alleen nooit niks geleverd en ook nergens voor getekend.
Wederom na anderhalf uur wachten.................
Wanneer ik dus vandaag weer niks van jullie mag vernemen,geef ik alles uit
handen,ik heb er echt genoeg van.
Bovenstaande ellende is dus nog lang niet afgelopen,ik plaatst dit hier ook om andere mensen te waarschuwen om niet met beide bedrijven in zee te gaan.
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
32 mails?
Stuurde je steeds een nieuwe mail en vraag?
Ik beantwoord liever de vorige want na 32 antwoorden van hun zien ze dat ze deze klacht naar baas moeten doorsturen en als je telkens nieuwe stuurde kom je meestal met standaard antwoorden als eerste keer....
Dus heeft U de eerste mail en antwoord steeds beantwoord of nieuwe?
Dit is vaak de oorzaak want ze zien niet dat U al eerder mailde....
Ook niet bellen met 0900 helpdesk gezien de kosten en ontbreken bewijs, ze beloven vaak maar wat.
Stuurde je steeds een nieuwe mail en vraag?
Ik beantwoord liever de vorige want na 32 antwoorden van hun zien ze dat ze deze klacht naar baas moeten doorsturen en als je telkens nieuwe stuurde kom je meestal met standaard antwoorden als eerste keer....
Dus heeft U de eerste mail en antwoord steeds beantwoord of nieuwe?
Dit is vaak de oorzaak want ze zien niet dat U al eerder mailde....
Ook niet bellen met 0900 helpdesk gezien de kosten en ontbreken bewijs, ze beloven vaak maar wat.
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Hoi,
Nee hoor,gewoon op beantwoorden en je wilt niet weten wat ik daar voor een onzinnige reacties kreeg van Vodafone,werkelijk op het niveau van een fruitvlieg,ze begrijpen er helemaal niks van,ondanks duidelijke uitleg!
En wat het bellen betreft,ik had een gratis nummer doorgekregen,gemiddelde wachttijd anderhalf uur
Verder toen we van Vodafone een nieuw prepaid kaartje moesten halen en daar dan nummerbehoud op zetten is vandaag schriftelijk afgewezen door dezelfde Vodafone omdat ze zeggen dat daar nog 2 jaar een abonnement op zit!!!!!!!!
Nog even dan zet ik alle mails van Vodafone klantenservice openbaar
Groetjes Natascha
Nee hoor,gewoon op beantwoorden en je wilt niet weten wat ik daar voor een onzinnige reacties kreeg van Vodafone,werkelijk op het niveau van een fruitvlieg,ze begrijpen er helemaal niks van,ondanks duidelijke uitleg!
En wat het bellen betreft,ik had een gratis nummer doorgekregen,gemiddelde wachttijd anderhalf uur
Verder toen we van Vodafone een nieuw prepaid kaartje moesten halen en daar dan nummerbehoud op zetten is vandaag schriftelijk afgewezen door dezelfde Vodafone omdat ze zeggen dat daar nog 2 jaar een abonnement op zit!!!!!!!!
Nog even dan zet ik alle mails van Vodafone klantenservice openbaar
Groetjes Natascha
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Hallo,
Ondanks mooie beloftes(de zaak zou binnen 2 dagen opgelost zijn)is er nu complete "radiostilte"
Dus simpel gezegd,er is nog geen enkele oplossing
Alleen maar problemen met GSM.NL en Vodafone!
Groetjes Natascha
Ondanks mooie beloftes(de zaak zou binnen 2 dagen opgelost zijn)is er nu complete "radiostilte"
Dus simpel gezegd,er is nog geen enkele oplossing
Alleen maar problemen met GSM.NL en Vodafone!
Groetjes Natascha
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
@Natascha
Kun je de NAW gegevens en je mobiele nummer mailen naar webrelations.nl[at]vodafone.com? Met deze informatie kan ik onderzoeken waar het mis gaat en kijken of we je alsnog een goede oplossing kunnen aanbieden.
Jan
Vodafone Web Relations
Kun je de NAW gegevens en je mobiele nummer mailen naar webrelations.nl[at]vodafone.com? Met deze informatie kan ik onderzoeken waar het mis gaat en kijken of we je alsnog een goede oplossing kunnen aanbieden.
Jan
Vodafone Web Relations
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Hallo,
Mail met gegevens zojuist verstuurd!
Natascha
Mail met gegevens zojuist verstuurd!
Natascha
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Zojuist deze mail ontvangen:
Geachte mevrouw *********
Ik heb vandaag contact gehad met vodafone.
Deze geven aan dat ze u een formulier hebben toegezonden die u diende in te
vullen.
Graag verneem ik van u of u deze gegevens retour heeft gezonden naar vodafone.
Zodat vodafone de uw nummer weer in de lucht kan zetten.
In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Wendy S
email: [email protected]
EN NATUURLIJK HEB IK HELEMAAL GEEN FORMULIER ONTVANGEN
Geachte mevrouw *********
Ik heb vandaag contact gehad met vodafone.
Deze geven aan dat ze u een formulier hebben toegezonden die u diende in te
vullen.
Graag verneem ik van u of u deze gegevens retour heeft gezonden naar vodafone.
Zodat vodafone de uw nummer weer in de lucht kan zetten.
In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Wendy S
email: [email protected]
EN NATUURLIJK HEB IK HELEMAAL GEEN FORMULIER ONTVANGEN
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Van Dhr Jan
Vodafone Web Relations helaas niks meer vernomen.(zoals verwacht)
Zojuist nam GSM.nl telefonisch contact met mij op,ze had met Vodafone afgesproken dat ik een nieuw simkaartje kreeg en dat hierop mijn oude nummer gezet zou worden.
Dit is dus exact hetzelfde wat ik zelf al eerder had gedaan ook in samenspraak met Vodafone,dezelfde vodafone stuurde me daarna een schriftelijke afwijziging omdat op dat nummer een abonnement zit van 2 jaar.
Dus maar weer afwachten...........................................geduld is een schone zaak in deze,maar als ze beginnen met het afschrijven van bedragen van mijn bankrekening zal mijn geduld op zijn
Vodafone Web Relations helaas niks meer vernomen.(zoals verwacht)
Zojuist nam GSM.nl telefonisch contact met mij op,ze had met Vodafone afgesproken dat ik een nieuw simkaartje kreeg en dat hierop mijn oude nummer gezet zou worden.
Dit is dus exact hetzelfde wat ik zelf al eerder had gedaan ook in samenspraak met Vodafone,dezelfde vodafone stuurde me daarna een schriftelijke afwijziging omdat op dat nummer een abonnement zit van 2 jaar.
Dus maar weer afwachten...........................................geduld is een schone zaak in deze,maar als ze beginnen met het afschrijven van bedragen van mijn bankrekening zal mijn geduld op zijn
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Gelukkig hebben wij het probleem nu opgelost, u kunt weer bellen met uw huidige mobiele nummer en het abonnement is opgeheven.
Wij hopen dat wij deze case goed voor u hebben kunnen oplossen.
Wendy
Wij hopen dat wij deze case goed voor u hebben kunnen oplossen.
Wendy
Re: Gsm.nl/Vodafone ellende
Inderdaad,het probleem is opgelost!
En voor het ongemak heb ik van GSM.Nl een bloemetje ontvangen
Wendy bedankt!
Groetjes Natascha
En voor het ongemak heb ik van GSM.Nl een bloemetje ontvangen
Wendy bedankt!
Groetjes Natascha