LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarnaar kijken bij aankoop keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
patjer1

Waarnaar kijken bij aankoop keuken?

Ongelezen bericht door patjer1 »

Momenteel ah rondkijken voor een nieuwe keuken bestaande uit een hoogglans wand van +-4.20m en een eiland van een 3m*1.2m met een aangebouwde tafel van 1.20m.
Ondertussen bij Marquardt geweest, voor een Nextline en een Rational gaan kijken en kortelings nog voor Systemat-Häcker. Die dingen zien me er allemaal mooi uit, maar waar kijk ik naar om te zien of het kwalitatief ok is? Ik zie dat men hier praat over korpushoogte zoveel en diepte zoveel, maar geen zaak die me hierover aansprak.
Goede raad gevraagd :wink:

patjer1

Re: Waarnaar kijken bij aankoop keuken?

Ongelezen bericht door patjer1 »

Speciaal voor Maxx nu, zaterdag een afspraak gemaakt met een verdeler van Format, enige tips die je me kan geven? :wink:

PeterR

Ongelezen bericht door PeterR »

Yup... Heb een tip voor je!

Zou niet meer zoeken naar een Format keuken. Hoe spijtig ook, Format heeft vandaag faillissement aangevraagd :(
Laatst gewijzigd door PeterR op 01 okt 2009 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Snap niet dat PeterR het als vreugdevol nieuws kan brengen, ze hadden genoeg werk maar geen financierder meer......triest dat het juist nu, in crisistijd, zo moest lopen.

Patjer1; kan uitwijken naar: BAX, BEDA, Eggersmann, KH of Tristar voor (bijna) vergelijkend maatwerk.

PeterR

Ongelezen bericht door PeterR »

@zelfstandigste: vind het geen vreugdevol nieuws en breng het ook niet vreugdevol. het verbaast mij alleen niet zoals zovelen.

Het is en blijft jammer...

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Oh oke........dan las ik het met een andere insteek; sorry.

Het is gewoon jammer, en voordat er allerlei verhalen de wereld in gaan, Format had voldoende opdrachten om het in ieder geval twee jaar vol te houden, echter de financierder van de "doorstart" heeft zich plots terug getrokken waardoor de liquiditeit stagneerde. Het is dus absoluut niet gekomen door het leveren van een slecht product of door geld over de balk te smijten....

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

@zelfstandigste: vind het geen vreugdevol nieuws en breng het ook niet vreugdevol. het verbaast mij alleen niet zoals zovelen.
Beste PeterR,

Ik werk dagelijks met de mensen van Format en voor iedereen was het een dikke verrassing. Format dacht met de nieuwe investeerder CFC een sprong vooruit te kunnen maken. CFC had een aantal grote namen binnengehaald om alles op poten te zetten. Het is nu zuur dat juist de CFC de toekomst van Format in de weg staat. Zoals Zelfstandigste al aangaf waren er opdrachten genoeg.

De plannen waren ambitieus maar niet onhaalbaar. Het voordeel van de CFC-kapitaalinjectie (12mln.) is dat de fabriek en alle processen en bedrijfstructuren zijn ververst en verbeterd. Dit maakt het voor een nieuwe partij aantrekkelijker om in te stappen.

MVG

Gesloten