vergelijkbare greeploze keuken gezocht voor merk rabe en meyer de Lucino. (=Rotpunkt ) vind de keuken erg mooi maar helaas veel nagatieve reacties op de merk. (prijsklasse nextline is deze heel veel duurder ?) en waar kopen?
Kleur Hoogglas wit/gelakt
opstelling
2x 60 onder
2x 90 lade onder
2x 60 halfhoge kast
2x 90 smal boven
werkblad 3.00 bij 60 diep graniet/zwart
Alle tips en ideeen zijn welkom.
Alvast bedankt
Angelique
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gevraagd greeploze keuken Rotpunkt
-
Angelique01
-
welkekeuken
Re: Advies gevraagd greeploze keuken Rotpunkt
Ik ben voor een greeploze hoogglans Rotpunkt keuken gaan kijken bij Satink in Zwolle. Mijn gevoel is goed over deze zaak. Ze verkopen daar Qlina (dat is ook Rotpunkt(zelfde producent), maar dan standaard nog net iets beter afgewerkt).
Iemand mag mij eerst vertellen waarom ik een systemat moet nemen of een ander bekend merk wat duurder is. Ik krijg er namelijk geen vinger achter en neem daarom een Rotpunkt
Ze zetten er alles van siemens in + eilandkap + 2 granieten werkbladen. Ik moet nog onderhandelen over de prijs.
Ze installeren door het hele land.
En nee, ik ben geen keukenverkoper, maar wel een kritische koper
Iemand mag mij eerst vertellen waarom ik een systemat moet nemen of een ander bekend merk wat duurder is. Ik krijg er namelijk geen vinger achter en neem daarom een Rotpunkt
Ze zetten er alles van siemens in + eilandkap + 2 granieten werkbladen. Ik moet nog onderhandelen over de prijs.
Ze installeren door het hele land.
En nee, ik ben geen keukenverkoper, maar wel een kritische koper
Ik krijg er namelijk geen vinger achter en neem daarom een Rotpunkt
Hoogglans lakfront van Rotpunkt in combinatie met greeploos design? Ik denk dat je over een tijdje je vinger op heel veel frontjes achter de folie kunt krijgen. Rotpunkt overspuit een lakdragend foliefront. Hoe ging het liedje ook al weer? Een pakketje schroot met een dun laagje chroom, juist ja.
Folie is volgens sommigen al sowieso not done. Bij greeploos icm met folie haak ik helemaal af.
MVG
-
welkekeuken
maxx schreef:Ik krijg er namelijk geen vinger achter en neem daarom een Rotpunkt
Hoogglans lakfront van Rotpunkt in combinatie met greeploos design? Ik denk dat je over een tijdje je vinger op heel veel frontjes achter de folie kunt krijgen. Rotpunkt overspuit een lakdragend foliefront. Hoe ging het liedje ook al weer? Een pakketje schroot met een dun laagje chroom, juist ja.
Folie is volgens sommigen al sowieso not done. Bij greeploos icm met folie haak ik helemaal af.
MVG
hoezo Rotpunkt overspuit een lakdragend foliefront, kom eerst even met bewijzen, dat dit zo is....
-
Angelique01
Durfde het toch niet aan met alle negatieve verhalen over Rotpunkt!
Ik heb nu de Bruynzeel saffier optima gekocht hoogglans greeploos wit (nextline 501) was nu 1000 euro meer kwijt op totaalprijs(vriezer is erbij gekomen spatranden graniet en kookachterwand graniet). NU 10 jaar garantie ipv 5 jaar
Moet er wel bij zeggen dat de verkoper van bruynzeel alles op alles heeft gezet om mee te kunnen gaan met de Rotpunkt offerte.
Ik heb nu :
4x90 lade
1x 60 (vaatvasser)
2x60 halfhoog
2 x90 bovenkastje
(besteklade +afvalemmer incl)
combi atag (moest wel is grootste maat)
vriezer (aeg 2lade)
koelen siemens
vaatwasser siemens
koken siemens
afzuig siemens
8cm graniet (opgedikt zwart (gato))2x2.20
spatranden
achterwand koken
kraan franke
spoelbak franke onderbouw
Ben erg blij met deze deal!
Ik heb nu de Bruynzeel saffier optima gekocht hoogglans greeploos wit (nextline 501) was nu 1000 euro meer kwijt op totaalprijs(vriezer is erbij gekomen spatranden graniet en kookachterwand graniet). NU 10 jaar garantie ipv 5 jaar
Moet er wel bij zeggen dat de verkoper van bruynzeel alles op alles heeft gezet om mee te kunnen gaan met de Rotpunkt offerte.
Ik heb nu :
4x90 lade
1x 60 (vaatvasser)
2x60 halfhoog
2 x90 bovenkastje
(besteklade +afvalemmer incl)
combi atag (moest wel is grootste maat)
vriezer (aeg 2lade)
koelen siemens
vaatwasser siemens
koken siemens
afzuig siemens
8cm graniet (opgedikt zwart (gato))2x2.20
spatranden
achterwand koken
kraan franke
spoelbak franke onderbouw
Ben erg blij met deze deal!
-
zelfstandigste
Het is u gegund en de bruynzeel verkoper heeft uw vertrouwen gekregen, en dat is ook een belangrijk punt.
Puur vanuit mijn oogpunt bekeken zeg ik "zonde van die € 1000,--"
Puur vanuit mijn oogpunt bekeken zeg ik "zonde van die € 1000,--"