LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over vodafone en klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
maartenkroeske
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 17:00

Klacht over vodafone en klantenservice

Ongelezen bericht door maartenkroeske »

Graag laat ik hieronder zien hoe Vodafone met klachten van clienten omgaat:

Mijn vraag en klacht is als volgt:

Beste heer/mevrouw,

Ik probeer al 3 weken dagelijks mijn huidige tegoed en vebruik te raadplegen via internet maar dit is niet mogelijk door een storing op jullie site. Ik wil bij deze een klacht indienen omdat ik het een zeer slechte zaak vindt dat een bedrijf als vodafone dit niet met spoed kan of wil oplossen. Terwijl jullie promoten "tegoed dagelijks opvraagbaar", maar in de praktijk blijkt het op deze manier niet zo te zijn.

Tevens bieden jullie geen mogelijkheid een sms te sturen bij bereiken van het eind van je tegoed.

Dan is mijn 2e klacht de internetstoring waardoor ik vandaag de hele dag geen gebruik heb kunnen maken van internet van vodafone via mijn gsm terwijl ik hier wel voor betaal. Ik verwacht ook een aftrek van de kosten hiervan op mijn rekening.

Ik verwacht graag spoedig een reactie op mijn klacht.

Vriendelijke groet,

Antwoord Vodafone:

01-10-2009 Reactie

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u uw tegoed niet kunt opvragen in My Vodafone.
Het tegoed wordt momenteel niet weergegeven vanwege een storing. Ik kan u helaas geen indicatie geven wanneer dit probleem is verholpen.

Excuses voor dit ongemak. We werken aan een oplossing. ( NIET DUS)


Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Mijn bericht:

Beste heer/mevrouw,

Uiteraard ben ik totaal niet tevreden met dit makkelijke antwoord op slechts 1 van de 2 vragen die ik u stel.

Groet,

xxxx

Bericht Vodafone:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik kan u geen creditering geven van de kosten. Ik vind het vervelend voor u dat u dergelijke klachten ondervindt. Het is ook niet mogelijk u een sms te sturen ter indicatie van uw tegoed.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
xxxx
Vodafone Klantenservice

CONCLUSIE:

Allereerst wordt mijn klacht/vraag niet serieus genomen en als een bedrijf als Vodafone zou willen hoeft een storing geen 3 weken te duren maar heeft het gewoon geen prioriteit. Ook moet ik dus betalen ( 10,- onbeperkt internet) voor een service, ook als deze niet werkt.

Ook vindt ik het bereik van Vodafone niet goed, zo heb ik in Leusden op mijn werk totaal geen bereik waar andere Providers wel gewoon bereik hebben. Mocht je twijfelen over welke Provider je neemt kies dan niet voor vodafone!

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Klacht over vodafone en klantenservice

Ongelezen bericht door Utaddict »

Ik zou u gelijk geven wat betreft compensatie voor de internetstoring, ware het niet dat deze maar een dag (in uren nog niet eens) duurde. Hoe vervelend ook, het is onzin om daar compensatie voor aan te vragen. Überhaupt omdat Vodafone internet wat mij betreft 98% van de tijd stabiel online is. Ik heb dit wel eens anders gezien. Dit verzoek zal u dan ook nooit gehonoreerd worden. Storingen kunnen nu eenmaal wel eens gebeuren.

Wat betreft het tegoed en verbruik, heeft u gelijk. Heel irritant. Ik vond mijn rekening afgelopen maand ook allerminst prettig. Deze storing duurt nu al drie weken. T-mobile heeft laatst compensatie afgegeven aan mensen voor een soortgelijke storing. Dit zou vodafone ook eens moeten doen.

U kunt overigens ook gewoon 1200 bellen en voor optie 1 kiezen.

bokito74
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:46
Locatie: Amsterdam

Re: Klacht over vodafone en klantenservice

Ongelezen bericht door bokito74 »

Een storing kan gebeuren en resulteert met een korte onderbreking het was nl niet landelijk ik was nl gewoon online heel de dag.

Dit soort klanten denken dat ze voor 9,95 pm nog recht hebben op een schadevergoeding die zal dan welgeteld een paar euro centjes zijn.

Dit soort klanten zouden ze per direct moeten buitenflikkeren en op een zwarte lijst zetten zodat ze nergens geen abbo meer krijgen.

belstatus is een gratis dienst kan je geen rechten aan ontlenen, en wil je elke minuut bijhouden wat je belt ga dan prepaid bellen want schijnbaar kan je je eigen belgedrag niet in de hand houden

Gesloten