LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na aanschaf auto, verzekering geweigerd.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Fiesiekus

Na aanschaf auto, verzekering geweigerd.

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Merkwaardige gang van zaken bij Klaverblad verzekering. Had daar m'n auto met grijs kenteken verzekerd. Nooit een claim ingediend, rijdt 16 jaar schadevrij en 80% no-claim korting.

Ruil oude auto in voor een ander, weer met grijs kenteken, (ben/rijd particulier overigens) en wil een All-Risk verzekring afsluiten bij Klaverblad.

"Kan niet, doen we niet, hebben we nooit gedaan " is Klaverblad's telefonische reactie op mijn offerte-aanvraag.

Vreemd. Via Independer een ander (Verzekeruzelf.nl). Daar zonder problemen geaccepteerd. Pluim voor de gang van zaken bij Verzekeruzelf.nl . En nog een lage premie ook zeg!

Ga al m'n verzekeringen bij Verzekeruzelf.nl onderbrengen; prima maatschappij. Voor mij geen Klaverblad meer.... :x .

TwinCamDude

Re: Na aanschaf auto, verzekering geweigerd.

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

Fiesiekus,

Heb je Klaverblad niet gewezen op het feit dat je vorige auto met grijs kenteken ook bij Klaverblad was verzekerd? Hun opmerking snijdt dan geen hout.

Toch wel ff benieuwd naar..........

Fiesiekus

"Was niet zo", zeiden ze.

En ach, dan heb ik verder al geen zin om nog verder te vragen; aanbieders genoeg en verzekerjezelf.nl is nog goedkoper ook!

JanvL

Ongelezen bericht door JanvL »

Als uw reclame op provisiebasis is, hebt u wel een vergunning nodig van de AFM!

Fiesiekus

ja?

jor

Ongelezen bericht door jor »

Fiesiekus schreef.....
Ik ben: eigenwijs, hoog begaafd en zuinig (lees: gierig)
Hm, hoogbegaafd en toch dom genoeg om reclame te maken zonder aan te willen geven wat de voordelen dan zijn.
Fiesiekus
En ach, dan heb ik verder al geen zin om nog verder te vragen; aanbieders genoeg en verzekertjezelfs.nl is nog goedkoper ook!

Fiesiekus

Voordeel is dat ik daar wel geaccepteerd werd en nog tegen een lagere premie. Wat is daar dom aan?

Byob

Ongelezen bericht door Byob »

Klaverblad heeft 2 autoprodukten voor particulieren. Een regulierprodukt, en een "Royaal" produkt.

In de eerste is het nog gewoon mogelijk een grijskenteken te verzekeren, maar is duurder dan het "Royaal" produkt.

Tot ergens begin dit jaar was het mogelijk een grijs kenteken te verzekeren in het "Royaal" produkt. Hier is men vanaf gestapt bij Klaverblad, sterker nog de al verzekerde grijskentekenauto's worden naar normale produkt omgezet per contractsvervaldatum.

Er is dus alleen maar een wijziging geweest in het beleid met betrekking tot de acceptatie van grijskenteken auto's.

Vreemd verhaal aan dat van de topicstarter is dan wel dat Klaverblad zelf niet verder dan 75% korting gaat volgens de b/m, en dat het "Royaal" produkt geen directe b/m ladder kent. Dus 80% korting kennen ze niet bij Klaverblad.

Fiesiekus

Kan me een procentje of 5 vergissen. Het zal nu 80% zijn bij ver....nl (durf het bijna niet meer voluit te schrijven uit angst voor de inquisitie)

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

?

Fiesiekus

!

JanvL

Ongelezen bericht door JanvL »

Dat ! kan u nog wel eens van pas komen zodra u schade hebt en ze er echt achter komen dat uw auto een grijs kenteken heeft.

Fiesiekus

?

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

!

Gesloten