Vorige week ontving in zonder enige aanleiding plots een rekening van de Tubantia voor 100,14 euro, Dit voor een krant die ik volgens hun van 14-02-09 tot 30-06-09 ontvangen heb.
Ik zelf weet hier dus niks van, nooit iets aangevraagt, en nooit iets ontvangen.
maar toch maar even gebeld, en men zou er achter aan gaan.
Afgelopen Dindag werd ik terug gebeld, hier melde men dat ze de gegevens gevonden hadden, dat wil zeggen, de papieren met mijn naam en gegevens en handtekening die ik volgens hun op straat had ingevuld bij een verkoper, en ze zouden mij dit opsturen.
Dat ik daar niks mee opschoot aangezien ik zelf wel weet dat ik het niet ingevult had hadden ze geen boodschap aan. wel wilde ze nog even het rekening nummer toevoegen zo dat ik wat sneller kan betalen.
Vandaag papieren ontvangen, en jawel, mijn gegenvens, dat wil zeggen, naar een adres klopt, Thats all
Telefoon, postcode, rekeningnummer, en mijn handtekening uiteraard ook niet.
Maar nu ik mijn vraag wat moet ik hier mee, dat ik het niet heb ingevult en ook van niks weet heeft de tubantia geen boodschap aan.
Wat raden julle me aan nu te doen, al vind ik het al vervelende dat ik nu al 2 dagen heen en weer aan het bellen ben met de tubantia, enkel en alleen omdat zei me zomaar een rekening sturen, en nog makkelijk er af komen is ook blijkbaar via de tubantia niet zo makkelijk.
Ik heb duidelijk bij de tubantia aangegeven niks ontvangen te hebben, en niks ingevult te hebben, maar hun andwoord was alleen we hebben hier je handtekening, dus we sturen je wel het rekeningnummer waar het geld heen kan.
O ja ben 23, student en woon nog gewoon thuis, lees zelf alleen de krant in de trein, en thuis al de Telegraaf, dus wat heb ik nu aan een extra krant