hoi rtd-z
gisteren ging ik weer de wekelijkse boodschappen doen met mijn man,zoals ik ergens anders al schreef,ik ben in e wao en op za ga ik met man alleen de boodschappen doen...dat is mijn uitje en dan ff de rest van de winkels..maar ben happy hoor!!!
maar toen kwam we aan en ik zag ineens XL..ik oh oh oh ik heb xxl neergezet geloof ik op de site ihihi
ja er is wel heel wat veranderd vergelijken met de tijd dat ik er werkte,laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden nou ja 22 jaar...
of 24 maakt het uit...
maar dan mocht het dus niet meer op de dag zelf dus zeg de 23ste...dan moest het weg...
22ste prijste we het dan af en 6 uur(ja ha dan gingen we nog dicht!!)moest het vernietigd worden niks naar wat jij zei dierenvoeding maken,geowon de container in....ik vond dat altijd zo zonde..niet dat ikdacht goh dat zou ik wel mee willen nemen maar ikd acht echt heel vaak...oh oh...
maar beleid is dus veranderd en dat is heel goed...
ja weet je eerlijk gezegd kunnen we het ons wel veroorloven om gewoon dingen te pakken en niet kijken naar de prijs
,ik zeg het eerlijk sorry...
maaaaaaaaaaaaaaaar ik heb wel houdbare melk van de euroshopper,ik heb zo'n hihg tec melkopschuimer van nespresso en dan is die melk geowon het lekkerst...ja?we hebben alles geprobeerd en dan kom je daar op uit...prima...
en ah merken gaan er ook wel eens mee....net had mijn man...een evergreen althans dat dacht ik..was het jullie ah merk...zo zegt ie die zijn lekker ..okee...weet ik veel ik had niet goed gekeken...pijn en dan denken hoppa klaar..
ik heb veel winels uitgeprobeerd jumbo kwam hier...not...hoogvliet...not....
enz....bas ja...groente,vlees,brood...ik vind het niet te kanen...mag ik toch zeggen?ieder toch voor zijn mening?
dus ja dan maar gewoon lekker naar appie en ik heb alle vergelijkingen overal gezien...het scheelt niet gek veel...
moet wel zeggen we zijn met zijn tweeen..nou ja ben nog een hoop kwijt per mnd...maar als je kids hebt snap ik donders goed dat je naar wat anders gaat!! of het minder hebt!!!! dat snap ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed..
maar we hebben het nu even over mijn ervaring...
ik heb op echt alle afdelingen vroeger gestaan ,niks was te gek,sjouwen met containers aardappelen enz ...pallets..wat je nu niet meer ziet in de winkels..
ik liep er gisteren nog en zij nog tegen mijn man ik zei me nog om 5 uur beginnen op za...alles uitsplitsen..wat?ja zuren bij de zuren zetten,wat?ihihihih
jij zal wel snappen wat het betekend..
oh ja nou...ik kijk meestal of de reklame dingen gedaan zijn op de bon en gooi hem dan weg..dom dom dom...ik kkop veel boekjes..ja zit thuis...
en nu 3 mnd terug had ik weer een oud boekje..IDD ZELF OP LETTEN,maar ja je gaat er ook van uit..he?ook mijn schuld..hey en ik had de bon nog ik bellen.//ja hoor mocht het terug brengen geen gezeur...
ja dan kan je zeggen..hey je ziet toch wel wat je leest,nee ik had zo'n primo pakket wist ik veel inpakken wegwezen,hele stapel(ja lees alles wat los en vast zit..nog net niet over breipatronen enz ihihih)nee de leuke hippe dames bladen..en roddelbladen maak mij het uit,moet me vermaken..
ik ben nu spuper tevreden over de xl.....nou xxl dan idd rolschaatsen...denk niet dat die er hier snel zal komen...geen ruimte...denk ik...who maar als die er komt dan wil ik wel ff stukkie rijden op za...
.
nou hier doen ze dus wel,voorpakte groente aprijzen en salades enz..toch neem ik het niet...ja?we doen voor heel de week..
idd het fifi en lifo vullen dat ken ik maar al te goed vandaar dat ik ook weet waar ik moet graaien en zoeken weet ook de codes van de aardeappels enz..weekcode met letter..ja dat is dan weer voordeel..
wens je veel werkplezier nog,weet niet wat je daar doet,misschien nog leuke carriere mkane?
ik heb nu een uur over die stukje gedaan dus sorry voor de fouten maar de armen enhanden willen niet meer
fijen zondag en werkweek verder