Ook ik heb dit formulier op 28 juli 2009 ingevuld en tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Heb al tig x met de klantenservice gebeld á 10 cent per minuut (terwijl Ziggo de veroorzakers is van de klachten, geleverde DEFECTE (dus "dead on arrival") apparatuur), en er is mij al diverse malen toegezegd dat ik terug gebeld zou worden, maar ook dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd....
Heb al vanaf eind mei (sinds de eerste oplevering) geen producten en diensten, maar wel rekeningen van Ziggo.
Ook een brief sturen helpt niks, GEEN reactie van Ziggo.
Het enige wat ik van Ziggo krijg is aanmaningen per brief en nu een brief van een incasso-buro.
Waar is het fatsoen van Ziggo om een betalende klant, zonder geleverde diensten, even te bellen als daar dringend om gevraagd word?????? (want zelf bellen werkt niet omdat de medewerkers achter de 10 cent per minuut lijn mij niet verder kunnen helpen)
Ziggo neemt de klanten niet serieus blijkt wel, niet alleen uit mijn onopgeloste klachtenlijst, maar ook als ik op internet lees hoeveel andere mensen in bijna het zelfde (zinkende) schuitje als ik zitten. Ongelofelijk.....
Dus Ziggo Webteam Jelle, deze link hoef je niet meer te plaatsen op dit forum, het invullen heeft 0,0 effect, Ziggo doet hier niks mee!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------
Ziggo Webteam Jelle schreef:
Wij willen u graag helpen met dit probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw probleem kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo webformulier invullen nutteloos, geen enkele reactie!!
Re: Ziggo webformulier invullen nutteloos, geen enkele reactie!!
Hai,
het liijkt me logisch dat ziggo niet reageert op niet betalende klanten (u zei dat u een incasso bureau achter u aan had) dus als u nou netjes betaalt, dan kunt u een bezwaarschrift in dienen
Een zaak heeft geen zin: wat wilde u dan zeggen: ik heb niet betaald en ook geen service gekregen??? ja lijkt me logisch zegt de rechter dan.
trudy
het liijkt me logisch dat ziggo niet reageert op niet betalende klanten (u zei dat u een incasso bureau achter u aan had) dus als u nou netjes betaalt, dan kunt u een bezwaarschrift in dienen
Een zaak heeft geen zin: wat wilde u dan zeggen: ik heb niet betaald en ook geen service gekregen??? ja lijkt me logisch zegt de rechter dan.
trudy