Ruim 7 weken worden wij midden in de nacht wakker gebeld. Varierend van 1 tot 3 keer per week tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Bij het opnemen horen we eerst niets en daarna word de verbinding verbroken.
De eerste 2 weken sliep ik 's nachts helemaal niet meer. Contact opgenomen met KPN en die zouden me een informatiepakket toezenden over telefonische overlast. Helaas is deze zoekgeraakt en moest ik weer een nieuwe aanvragen.Uiteindelijk dan toch ontvangen en daarbij zat een formulier om een formulier op te vragen voor het starten van een onderzoek(een formulier om een formulier aan te vragen, hoe verzinnen ze het
Anyway, toch afgelopen vrijdag maar even contact opgenomen met Online want we hebben een aansluiting van Kpn, maar bellen via Online. Gebeld en daar aangegeven dat ik al een aantal weken lastig wordt gevallen.
Mevrouw dit is bij ons een bekend probleem en we zijn druk bezig om het op te lossen was het antwoord van de dame aan de andere kant van de lijn. Vol verbijstering kan ik alleen maar uitbrengen; een bekend probleem? Druk bezig om het op te lossen?? "Ja mevrouw we zijn er druk mee bezig." kunt u me dan misschien vertellen hoelang dit al bekend is en hoelang het gaat duren? "Nee mevrouw dit kan ik niet, we zijn er mee bezig het enige dat ik u kan vertellen is dat we u aanraden om uw telefoon 's nachts uit te zetten.
"telefoon uitzetten????
Op de vraag waarom hun klanten daar niet over geinformeerd worden kreeg ik als antwoord dat het klantenbestand te groot is en het onnodig is om iedereen daar over aan te schrijven als er maar tientallen/honderden mensen last van hebben.
Al met al schijnt het een firmware update te zijn van Online die niet goed werkt. Als het dan niet goed werkt kun je toch een rollback doen en de wel werkende erop laten staan tot de nieuwe wel werkt, lijkt mij in elk geval. Maar Online lijkt het niet te willen begrijpen en vind het onnodig haar klanten te informeren over de nachtelijke ellende die ze klanten bezorgen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en kan hier nou niets tegen gedaan worden? Kan radar hier misschien iets mee?