Geachte lezers
Dit online bedrijf verkoopt auto-radio-accesoires-etc. tegen een redelijk betaalbaar bedrag.
Ook ik wilde wel zo'n mooie autoradio met neerklapbaar scherm, dvd, bluetooth.
Na betaling van 350.00 euro, een paar dagen later de radio via tnt geleverd gekregen. na het aansluiten helaas doet het niet, bellen met de helpdesk, blijk ik de rode en de gele draad zelf te moeten wisselen, handig als ik ben heb ik dat zo gedaan, en jawel de autoradio werkt geweldig, zeer tevreden.
Nu, 14 maanden later hield de radio ineens op met het spelen van geluid, verder werkt alles nog zoals het zou moeten, maar geen geluid. Na contact te hebben gezocht met VDHTrade, zeggen ze glas hard, helaas geen garantie meer. jammer dat als je, net als ik 2 maanden buiten de garantie je autoradio defect geraakt, je niet meer bij VDHTradekan aankloppen, zij adviseren nu een lokale reparateur te zoeken. Ook na diverse email van mijn kant, helaas mhr van XXXX de garantie zit er op. Uiteraard ben ik niet van plan het hierbij te laten, maar de juiste weg niet gevonden.
Voor mij nooit meer VDHTrade denk je voor 350 euro toch iets goeds in handen te hebben, kom je alsnog bedrogen uit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VDHTrade.nl beroept zich op garantie van 12 maanden
Re: VDHTrade.nl beroept zich op garantie van 12 maanden
Hiervoor zul je naar de rechter moeten gaan. Je zult dan moeten stellen dat het product non-conform was en bij betwisten moeten bewijzen. Vervolgens heb je recht op kosteloos herstel of vervanging alsmede een schade vergoeding. Kosten bij verlies zullen rond de 250 a 500 euro liggen.
-
seagoing racer2
Beste,
Is maar een detail
Alles werkt naar behoren, behalve geen geluid...Nu, 14 maanden later hield de radio ineens op met het spelen van geluid, verder werkt alles nog zoals het zou moeten, maar geen geluid
@alfatrion,
Ik ga in ieder geval proberen mijn recht te halen, of dat via rechter is, geen idee. Het gaat me inmmiddels al niet eens meer om de radio, maar meer om de manier waarop ik als consument wordt behandeld, en stiekum een waarschuwing voor evt. ander consumenten die denken, voor iets minder daar hun "slag"te slaan. Een gewaarschuwd mens.
@seagoing racer2,
Je leest verkeerd, en qoute verkeerd, maar ik begrijp je reactie. 
Ik ga in ieder geval proberen mijn recht te halen, of dat via rechter is, geen idee. Het gaat me inmmiddels al niet eens meer om de radio, maar meer om de manier waarop ik als consument wordt behandeld, en stiekum een waarschuwing voor evt. ander consumenten die denken, voor iets minder daar hun "slag"te slaan. Een gewaarschuwd mens.
@seagoing racer2,