Afgelopen zaterdag the Boiler room gezien, goede film die de duistere praktijken blootlegt van beleggingsfirma's en oplichtersbanken zoals dexia en de dsb.
Het gaat er niet om mensen, maar om zoveel mogelijk contracten af te sluiten en zoveel mogelijk provisie uit de zak te kloppen, en als het fout gaat zijn ze niet thuis. IK ben al vanaf 2003 bezig met de dexia honden om mijn gelijk te halen, iedere keer weer uitstel en afstel. Ik wacht ondertussen rustig af en neem nog maar een biertje en een worst.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boiler Room
Re: Boiler Room
Dit is een grof schandaal dat zo lang de zaken worden gerekt, alles in tegenspraak van art. 6. Europese Rechten voor de Mens, alleen omdat de bestuursvoorzitter de ene na de andere onzin uitkraamt dat alles abstract is geworden en de financiele draagklracht door zijn toedoen ook ter ziele wordt gebracht.
De verdeling van de lagere rechtbanken had onverkort gehandhaafd moeten blijven.door wederom erin te slagen uitstel te krijgen voor Hoge Raad uitsrpaak'
van juni 2009, wederom na 10 jaar wederom weer een geintje wordt uitgehaald.
Persoonlijk heb ik Dexia als onvoldoende eerlijk beschouwd
De verdeling van de lagere rechtbanken had onverkort gehandhaafd moeten blijven.door wederom erin te slagen uitstel te krijgen voor Hoge Raad uitsrpaak'
van juni 2009, wederom na 10 jaar wederom weer een geintje wordt uitgehaald.
Persoonlijk heb ik Dexia als onvoldoende eerlijk beschouwd