Wij hebben een vraag wie o wie heeft ook te maken / te maken gehad met Deltabouwtechniek ltd uit Winschoten
Deze persoon wil wel geld ontvangen maar doet zijn werk niet goed
De aanbouw staat scheef en hij wijkt af van de bouwtekening
Het dak zit erop maar is nog niet eens dicht heb nu een zwembad in de keuken en de nieuwe kamer
Heb hem gebeld of hij een dak bedekker wil bellen maar hij zegt dat hij de folie heeft besteld en dat hij die dus dan niet meer kan gebruiken ( wordt gewoon afgebekt)
Maar alles wordt nu nat zelfs de dak panelen
Nu na zoveel regen ben ik er zat van en heb ik hem gezegt dat hij niet weer hoeft te komen en dat ik zelf wel zal regelen
Maar hij stuurd wel dikke rekeningen dat ik moet betalen
Zeg maar rustig wel geld vangen en er niks voor doen
Wij zijn niet de enige waar hij dit bij doet er is nog een gezin en daar is het huis nog niet eens van klaar (dat hebben ze inmiddels zelf al gedaan) maar het huis is afgekeurd
Daarom onze vraag ook wie heeft nog meer met deze aannemer zaken gedaan
Ons huis is hierdoor nu een bouwval geworden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] deltabouwtechniek ltd uit winschoten
-
Re: deltabouwtechniek ltd uit winschoten
Hoi
Wij hebben wel goede ervaring met hun.
Ze hebben bij ons de boel vertimmert,en alles is naar wens verlopen.
We moesten wel vooruit betalen,maar dat vind ik wel logisch,want ze moeten natuurlijk het materiaal ook kopen.
Mag ik vragen waarom het bij jou is fout gegaan?
Want ik kan mij niet voorstellen dat zij alles aan hun laars lappen.
Want ze staan er altijd dag en nacht,wij hebben zelf ook lekkage gehad maar ze waren er s,avonds laat nog wel om het op te lossen
Dat vonden wij heel netjes.
Zijn er niet veel die dat doen.
Ik hoop dat je het kunt oplossen met hun,woon zelf ook in winschoten en deltabouwtechniek staat hier in winschoten heel goed bekend.
groetjes petra
Wij hebben wel goede ervaring met hun.
Ze hebben bij ons de boel vertimmert,en alles is naar wens verlopen.
We moesten wel vooruit betalen,maar dat vind ik wel logisch,want ze moeten natuurlijk het materiaal ook kopen.
Mag ik vragen waarom het bij jou is fout gegaan?
Want ik kan mij niet voorstellen dat zij alles aan hun laars lappen.
Want ze staan er altijd dag en nacht,wij hebben zelf ook lekkage gehad maar ze waren er s,avonds laat nog wel om het op te lossen
Dat vonden wij heel netjes.
Zijn er niet veel die dat doen.
Ik hoop dat je het kunt oplossen met hun,woon zelf ook in winschoten en deltabouwtechniek staat hier in winschoten heel goed bekend.
groetjes petra
Hallo allemaal,ik heb ook geen goeie ervaring met kootstra delhta bouw,de eerste drie maanden van de bouw ging het goed,toen begon het hij begon om 10 uur en ging om 2 uur weer weg, of hij kwam helemaal niet opdagen.hij heeft al onze geld uit de depo pot, maar komt niet meer en ons huis is niet klaar,zelf de container met afval kon niet worden op gehaald omdat delta bouw daar heel veel schulden heeft ,de gemeente heeft die laten weg halen.onze trap is afgekeurd,voor die kosten staan we nu zelf,op de tekening staat ventilatie roosters in het glas maar niet geplaats dus die is ook afgekeurd.en zo kan ik nog wel uren door gaan.en al die schuld eisers die naar mij bellen.
mensen dussssssss let op wat je doet.stadskanaal
mensen dussssssss let op wat je doet.stadskanaal
De werkwijze van deze aannemer lijkt mij verre van netjes.
Het op voorhand betalen van diensten/materialen is, in tegenstelling tot een ander commentaar, niet normaal.
Nevenbij dienen materialen, welke voor een project zijn ingekocht, te worden overgedragen en pas dan door de opdrachtgever te worden betaald. De betaalde materialen zijn vanaf dat moment dan ook eigendom van de opdrachtgever en behoren in geval van een faillisement van de aannemer ook niet meer tot het inventaris van deze aannemer.
Als door u te bewijzen is, dat deze materialen zijn betaald, dan kunnen schuldeisers klagen wat zij willen.
Het door beide partijen ondertekende exemplaar van het bestek met de daarbijbehorende tekeningen zijn als een contract te beschouwen.
Een ongemelde afwijking hiervan dient dan ook als contractbreuk te worden beschouwd en van een volledige vergoeding van de door hen geleverde diensten kan zeker geen sprake zijn.
Mocht u in het bezit zijn van een lidmaatschap bij de Vereniging Eigen Huis, dan raad ik aan contact met de juridische afdeling aldaar te zoeken. Zij hebben in dit soort gevallen een beter inzicht en kunnen de situatie aan de hand van het door u afgesloten contract beter beoordelen, dan ik.
Mvg
HDBart
PS
Ik vraag mij wel af hoe een aannemer in staat kan zijn een gelddepot leeg te ruimen.
Het op voorhand betalen van diensten/materialen is, in tegenstelling tot een ander commentaar, niet normaal.
Nevenbij dienen materialen, welke voor een project zijn ingekocht, te worden overgedragen en pas dan door de opdrachtgever te worden betaald. De betaalde materialen zijn vanaf dat moment dan ook eigendom van de opdrachtgever en behoren in geval van een faillisement van de aannemer ook niet meer tot het inventaris van deze aannemer.
Als door u te bewijzen is, dat deze materialen zijn betaald, dan kunnen schuldeisers klagen wat zij willen.
Het door beide partijen ondertekende exemplaar van het bestek met de daarbijbehorende tekeningen zijn als een contract te beschouwen.
Een ongemelde afwijking hiervan dient dan ook als contractbreuk te worden beschouwd en van een volledige vergoeding van de door hen geleverde diensten kan zeker geen sprake zijn.
Mocht u in het bezit zijn van een lidmaatschap bij de Vereniging Eigen Huis, dan raad ik aan contact met de juridische afdeling aldaar te zoeken. Zij hebben in dit soort gevallen een beter inzicht en kunnen de situatie aan de hand van het door u afgesloten contract beter beoordelen, dan ik.
Mvg
HDBart
PS
Ik vraag mij wel af hoe een aannemer in staat kan zijn een gelddepot leeg te ruimen.