LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsmweb weer in de fout!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sony

gsmweb weer in de fout!

Ongelezen bericht door Sony »

En nog een ONTEVREDEN klant gsmweb
29-09-09 heb ik een bestelling geplaatst voor een HTC Hero / Flex 25 / T-Mobile / 1 jaar + onbeperkt data (verlengen van contract). Het vermeld bedrag in gsmweb site is € 63.

30-09-09 het contract ontvangen via de mail met het vermeld bedrag van € 101!. Daar gaan we al!. gsmweb gemaild en gebeld en nog eens uitgelegd dat ze dit niet kunnen maken. Ik was zeker rustig en beleefd (Ik verzoek u of u zo vriendelijk wilt zijn om uw beslissing te overwegen en het eerst vermeld bedrag van € 63 in het contract te vermelden c.q in rekening te brengen. Ik hoop op een positieve reactie van u).

01-10-2009 Gsmweb antwoord:
Helaas gelden de actievoorwaarden van oktober (hoezo oktober!!!) waardoor u meer gaat betalen voor het toestel. De prijs komt in dit geval neer op €101,00.
Ik hoop hiermee u voldoende geïnformeerd te hebben.

02-10-09 Mijn laatste poging/reactie:
“Ik ga in op een actie van september. Contractaanvraag is via gsmweb.nl ingediend d.d. 29 september. Het contract heb ik via een mail d.d. 30 september in goede orde ontvangen en wel met het hoger bedrag van €101,00 i.p.v. €63. Ik ga niet akkoord met uw beslissing. Ik ben zeer teleurgesteld over de gang van deze zaak. De juridische mogelijkheden zijn mij duidelijk. Tevens mijn vriendelijk doch dringend verzoek om te stoppen met het versturen van SPAM/RECLAME richting mijn email adres. Vandaag heb ik er 5 ontvangen!"

02-10-09 gsmweb laatste reactie:
Ik heb de aanvraag bij deze voor u laten vervallen.

02-10-09 Contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering agent. Gezamenlijk de algemene voorwaarden van GSMWEB doorgenomen. Ik sta volledig in mijn recht. & so what! denkt gsmweb! Wie gaat de hele rechtswinkel inschakelen voor een bedrag van nog geen €40! met alle ellende, kosten (€250 opstart procedure) en frustraties wat je nog lekker gratis erbij krijgt, nee dankjewel!. Consumentenbond & rechtsbijstandverzekeraar adviseren in dit geval om een melding te maken bij TROS Radar.

GSMWEB SCHUILT ZICH ACHTER REGELS DIE NIET BESTAAN!! EN AL ZOUDEN DEZE WEL BESTAAN! ZO KAN IEDEREEN ZIJN EIGEN REGELS OP- EN VERPLICHT STELLEN!.

Ik was nog van plan om toch een bestelling te plaatsen, dan maar die €40 (pech gehad deze keer) dacht ik. Maar nadat ik de verhalen en berichten te hebben doorgenomen op www en RADAR!. NEE dankjewel! Ik ga niet in de val lopen van gsmweb!, dan maar €200 meer betalen zonder zorgen en ellende en lekker slapen. Dus mensen, het antwoord waarom gsmweb toch zo goedkoop zijn!!!!!!!: gsmweb levert AFGEKEURDE/TWEEDEHANDSE toestellen.

JLB5000

Re: gsmweb weer in de fout!

Ongelezen bericht door JLB5000 »

Hier komt mijn verhaal met betrekking tot gsmweb.

07-09-2009: Contract verstuurd T-Mobile verlenging icm Nokia N97.

11-09-2009: Postbode € 57,- betaald voor het pakketje. Na het openen blijkt dat er een verkeerd toestel is geleverd. In overleg met de klantenservice stuur ik deze terug, zij sturen me dan het juiste toestel zonder verdere kosten.

12-09-2009: Ik stuur het verkeerde toestel terug. Ik doe er nog een brief bij dat ik het juiste toestel verwacht zonder verdere kosten.

22-09-2009: Ik kom terug van een week weg. Ik kan een pakketje afhalen bij het postkantoor. Daar aangekomen blijkt dat ik weer € 57,- mag betalen! Dit weiger ik. Ik neem het pakketje dus niet in ontvangst, (ik betaal tenslotte niets) maar laat het gelijk terug sturen. Track & trace code wordt hierdoor wel veranderd.
24-09-2009: Volgens track & trace is het pakketje bij gsmweb afgeleverd.

Vanaf nu gaan de gebeurtenissen erg frustrerend worden voor mij doordat gsmweb zich constant tegenspreekt:

28-09-2009: Klantenservice zegt dat het pakketje nog niet verwerkt is.

29-09-2009: Brief gekregen van gsmweb met de mededeling dat er een vermissing is van mij zending. Dus brief is verstuurd terwijl het pakketje nog niet verwerkt is.

30-09-2009: Gsmweb zegt dat het pakketje nog op het postkantoor moet zijn, daar waar ik het moest ophalen. Dat is inderdaad zo volgens de oude track & trace code.

01-10-2009: Veel mailcontact met de backoffice. Ik probeer gsmweb duidelijk te maken dat de track & trace code veranderd is, en dat zij de zending al in hun bezit hebben. Ze gaven toe dat die inderdaad in goede orde ontvangen is. Toch willen zij een onderzoek naar het oude track & trace code. Gewicht opvragen en dat soort dingen. Ik wijs ze er vervolgens nogmaals op dat ze het pakketje al in hun bezit hebben. Zie de verandering van track & trace. Nu beweren ze dat het pakketje inderdaad is aangekomen, maar dat deze leeg was! Erg vreemd, want twee mailtjes eerder was deze nog in goede orde aangekomen.

02-10-2009: Contact opgenomen met mijn postkantoor hoe dit nou allemaal kan. Daar hoor ik dat gsmweb een onderzoek in heeft laten stellen. Maar ook dat gsmweb vaker aangifte doet van lege pakketjes. En altijd bij het retourneren.

06-10-2009: Nog maar eens een mailtje gestuurd met de mededeling dat het een zaak is tussen TNT en gsmweb aangezien ik het pakketje niet in ontvangst heb genomen. Er is tenslotte niet voor getekend, en ook niet nog eens € 57,- betaald. Als daar niet snel verandering in komt, ga ik andere stappen nemen.

10-10-2009: Het plaatsten van dit bericht is mijn eerste stap. Na mijn laatste mail niks meer van ze gehoord. Lijk erop dat ik genegeerd wordt. Ze laten niks van zich horen. Daarbij heb ik nog steeds niet mijn toestel. Abonnement is inmiddels wel ingegaan.

Misschien dat gsmweb hier wel wil reageren?

Gesloten