LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile valse voorgelicht met folder en winkel ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DennySch

T-Mobile valse voorgelicht met folder en winkel ?

Ongelezen bericht door DennySch »

Hallo allemaal,

Na wikke en wegen toch de overstap willen amken (zakelijk) naar T-mobile, goed in de T-mobile winkel laten inlichten. Maar je voelt hem al aankomen;

--------stukje van de brief aan t-mobile---------------
Na wikken en wegen om wel of niet op te stappen bij de KPN heb ik dan toch donderdag 8 oktober uw T-mobile winkel bezocht (via internet kom je er niet uit) in Lelystad, hier hebben wij diverse abonnementen besproken en heb ik uiteindelijk 2 folders overhandigd gekregen, namelijk van de zakelijke abonnementen Flex en Relax. Na alles door te hebben genomen ben ik vandaag terug gegaan om een Sim Only abonnement af te sluiten, namelijk een Flex Zakelijk 100 voor € 45,00 per maand (zo staat letterlijk in de folder).
Nu wilde uw medewerkster deze gaan invoeren en gaf aan dat deze geen 50% korting heeft maar 20% korting ? Denk bij mezelf dat kan toch niet, er staat op de pagina (pagina6) letterlijk dat “Betaal 50% minder voor uw maandbedrag” en geen “Betaal 20% minder”. Dus een typefout kan het al niet zijn, toch? Uw medewerkster gaf aan dat zij het contract niet kon afsluiten, dus heb ik haar voorgerekend dat de redenering van T-Mobile niet klopt en als ik maar 20% korting hierop krijg, ik dan per minuut een stuk duurder uit ben, namelijk;

100 : 0.08 = 1250 minuten minus korting van 20% = 80:1250 = 0.064 cent per minuut
45:0.10 = 450 minuten minus korting van 50% = 22.50:450 = 0.05 cent per minuut

Wat is dan nog het voordeel om een duurder abonnement met lage prijs af te sluiten? Hetgeen mij nu dwars zit is dat men dit doet om meer geld uit te geven aan het abonnement, ten goede van T-Mobile (dit natuurlijk voor de bellers met meer dan 450 belminuten.)

Nu begrijp ik dat u af en toe een actie heeft, maar volgens mij worden de primaire basisprijzen (zoals in uw folder) dan niet duurder aangepast? En dit is nu wel het geval. Zodoende heb ik ook voor u de folder bijgevoegd, zie attechment.
-----------------------------end----------------------

Mijn vraag is nu, moet men mij dit abonnement nu wel geven ? volgens mij kun je niet meer praten over druk/zetfouten, toch?

Er staat gewoon eenzelfde rijte van abonnementen van Zakelijk 15 naar Zakelijk 100, zonder sterretjes of op /aanmerkingen, behalve dan dat er tekst boven staat dat alle abonnementen met 50% gekort worden.

Wie kan mij helpen.

Mvg Denny

Monique1983

Re: T-Mobile valse voorgelicht met folder en winkel ?

Ongelezen bericht door Monique1983 »

Ik heb een beetje onderzoek gedaan op de site van T-mobile en daar staat inderdaad 50% korting maar als je goed leest staat er korting TOT 50%.
Zie alhier:http://tinyurl.com/yh8d9n9

Ik heb gekeken naar de prijslijst http://tinyurl.com/yhxzb4t
en daar haal ik inderdaad uit dat je 20 % korting krijgt want je betaald bij sim only 80,- voor 100,- aan belminuten.

Ik weet natuurlijk niet hoe het in de folder precies staat. Maar na alle zakelijke sim only abonnementen te hebben bestudeerd kan ik eerlijk gezegd ook niet vinden waar WEL 50% korting wordt gegeven... (in ieder geval niet op de belminuten of het beltarief)

DennySch

Hoi Monique, dat klopt op de internetsite zijn alle prijzen aangepast, zelf heb ik de folder wel waar het in staat, letterlijk.

gr. denny

Monique1983

Ongelezen bericht door Monique1983 »

Dan doe je er idd goed aan om je tot het hoofdkantoor te wenden om de aanbieding 'af te dwingen' (tenzij je de folder al een tijdje in huis hebt of er een einddatum van de aanbieding bij staat)

DennySch

Bedankt voor je reactie.

mvg Denny

Glow

Ongelezen bericht door Glow »

Houd er rekening mee dat aan een voorlichtingsfolder of een website geen rechten aan worden ontleent. dit ivm het snel wijzigen van het aanbod en die meestal per kwartaal of eerder aangepast word.

Gesloten