hallo allemaal,
even een berichtje over jet.
Ik heb zelf twee honden van jet een mops en een engelse, kan niet anders zeggen dat het 2 hele lieve en gezonde dieren zijn.
Jet is absoluut niet te vergelijken met k&k dogs, dat was een zak....
Jet heeft echt een heel groot hart voor haar beesten, ze is echt super goed voor ze...
7 dagen van smorgens vroeg tot savonds laat is ze bij de hondjes.
Gister is haar bull bevallen ze heeft de hele week daar geslapen om er te zijn voor karin als ze zou gaan bevallen.
Een brood fokker zou dat niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb vandaag dagje meegelopen om de pups te verzorgen niks anders dan lof voor Jet.
Ze is een superwijf en het is erg jammer dat mensen haar zo zwart maken, ze kennen haar nog geen eens.
En met pupppies moet je geluk hebben mijn vriendin heeft een franse bull van een kynologe club gehaald van 1500,euro en daar is ze al een vermogen aan kwijt bij de dierenearts omdat hij continu astma aanvallen heeft.
Dus gewoon erge pech ondanks de kynologe club!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb vandaag een brief gelezen van een klant waarvan de dierenarts had gezegt dat ze hun bulletje moesten laten inslapen.
Jet heeft gezegt breng hem maar bij mij binnen 2 weken liep die kleine kanjer weer vrolijk en blij rond.
Dat kan alleen als je echt van beesten houd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb voor het eerst een engelse en als ik het ff niet weet bel ik haar op voor advies en die geeft ze me met liefde......
Dus ik kan niet anders dan haar prijzen voor wat ze doet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vrouw met een heel groot hart voor haar beesten...
Dus geen twijfel ga eens bij haar langs en je bent meer dan welkom je mag komen wanneer je wil fotoos maken als zij nou echt zo slecht is voor haar beesten laat ze dat echt niet toe.
Nee iemand de kroon van zijn hoofd afhalen is sneller gebeurd als iemand de hemel in praten.
Ik zeg altijd maar zo als je mensen leert kennen ga je vreselijk veel van beesten houde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jet dogs
Re: jet dogs
misschien handiger als je jouw reactie gewoon in desbetreffende topic had geplaatst, dan is het ook direct overzichtelijker voor iedereen, en heb je er niet tig topics erover.
Toch ben ik het niet volledig met jouw visie eens. Ook broodfokkers zitten bij hun dieren te waken als ze op punt van bevallen staan. Simpel gezegd, en het klinkt misschien cru, als het fout gaat, zijn ze in het ergste geval ook het teefje, dus bron van inkomsten kwijt.
En waarom zou het diertje moeten worden ingeslapen? Kijk ik ken ook afwijkingen die vrij onbekend zijn bij dierenartsen, maar waar een beetje kenner weet hoe wel dit op te lossen, dus dit is nog te algemeen.
Fijn dat jij een goede ervaring hebt, er schijnen toch mensen te zijn die dit niet hebben.
En de mensen, zoals ik, die zich eerst ergens in verdiepen, en op basis daarvan hun overtuigende mening hebben, ongeacht of jij het ermee eens bent.
En bij iedere fokker kan het fout gaan, maar of de fokker (of verkoper of handelaar) hierna de verantwoordelijkheid neemt, is iets totaal anders.
En daarbij ieder dier kan ziek worden, maar aan erfelijke ziekten kan al iets gedaan worden en dat is het belangrijkste bij een goede fokker.
Toch ben ik het niet volledig met jouw visie eens. Ook broodfokkers zitten bij hun dieren te waken als ze op punt van bevallen staan. Simpel gezegd, en het klinkt misschien cru, als het fout gaat, zijn ze in het ergste geval ook het teefje, dus bron van inkomsten kwijt.
En waarom zou het diertje moeten worden ingeslapen? Kijk ik ken ook afwijkingen die vrij onbekend zijn bij dierenartsen, maar waar een beetje kenner weet hoe wel dit op te lossen, dus dit is nog te algemeen.
Fijn dat jij een goede ervaring hebt, er schijnen toch mensen te zijn die dit niet hebben.
En de mensen, zoals ik, die zich eerst ergens in verdiepen, en op basis daarvan hun overtuigende mening hebben, ongeacht of jij het ermee eens bent.
En bij iedere fokker kan het fout gaan, maar of de fokker (of verkoper of handelaar) hierna de verantwoordelijkheid neemt, is iets totaal anders.
En daarbij ieder dier kan ziek worden, maar aan erfelijke ziekten kan al iets gedaan worden en dat is het belangrijkste bij een goede fokker.