LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] papieren rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leonieve
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2009 11:16

papieren rekening

Ongelezen bericht door leonieve »

Ik heb een maand of 2 (?) geleden post gehad van Hi dat ze over wilden gaan op
de online rekening :x . Dit oa ivm het milieu.
Hier kan ik best in komen maar ik wil graag de papieren rekening houden omdat ik vind dat ik dan makkelijker kan checken of alles klopt (al moet ik van elke firma mijn rekening op internet op gaan zoeken, kost mij dit veel meer tijd en is onoverzichtelijk)!
Heb op de site van Hi gekeken en nu blijkt dat het €1,95 per maand (!) kost om de papieren rekening te behouden.

Nu vraag ik mij af, mag dit wel ?

Het is toch niet raar dat iemand overzichtelijk zijn/haar kosten wil inzien :( ?

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: papieren rekening

Ongelezen bericht door Utaddict »

leonieve schreef:Ik heb een maand of 2 (?) geleden post gehad van Hi dat ze over wilden gaan op
de online rekening :x . Dit oa ivm het milieu.
Hier kan ik best in komen maar ik wil graag de papieren rekening houden omdat ik vind dat ik dan makkelijker kan checken of alles klopt (al moet ik van elke firma mijn rekening op internet op gaan zoeken, kost mij dit veel meer tijd en is onoverzichtelijk)!
Heb op de site van Hi gekeken en nu blijkt dat het €1,95 per maand (!) kost om de papieren rekening te behouden.

Nu vraag ik mij af, mag dit wel ?

Het is toch niet raar dat iemand overzichtelijk zijn/haar kosten wil inzien :( ?
Dat is niet raar. Daarom wordt het online (gratis) beschikbaar gesteld. Mijn ervaring is dat dit om dezelfde rekening (layout gaat) in een PDF versie. Ook overzichtelijk dus.

En ja, een bedrijf mag overgaan op een online rekening, en het gebruik van de papieren rekening afraden door hier een bedrag aan te hangen. Ze blijven immer dezelfde dienst bieden.

Alle providers doen dit al tijden..

Gesloten