LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henk1959
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2009 13:08

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Henk1959 »

Telfort webcare schreef:Update 4 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"

Goed nieuws: onze klantenservice is vanaf nu weer volledig beschikbaar voor vragen. Onze medewerkers kunnen dus klantgegevens inzien én daar wijzigingen in aanbrengen. Uiteraard geldt voorlopig het verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut.

Op dit moment zijn we nog bezig om Mijn Telfort (Mobiel) en Zakelijk beheer weer beschikbaar te maken voor onze klanten. De verwachting is dat deze online omgevingen na het weekend weer 'live' zullen gaan.
Nou beste "Telfort webcare"...... wat is je volgende excuus?

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door sandra56 »

Vanaf ik in juni jammer genoeg abonnee bij HELFORT ben,is het iedere maand bijna het zelfde liedje met HELFORT!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

sandra02
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:07

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door sandra02 »

Telfort Service TeamEen kijkje achter de schermen bij Telfort

October 7, 2009 Update 5 - "Sorry, we hebben op dit moment last van een storing"

We zijn nog bezig om onze online klantomgevingen, Mijn Telfort Mobiel en Zakelijk beheer, beschikbaar te maken. We hadden gehoopt dat we deze omgevingen al ‘live’ hadden kunnen zetten maar dit proces duurt langer dan verwacht. Zoals gezegd zijn we nog hard aan de slag om alle klantgegevens voor deze omgevingen te updaten zodat onze klanten hun actuele gegevens aantreffen wanneer ze hier op inloggen. Je zou denken dat dit een kwestie is van ‘laatste punten op de ‘i’ zetten’. Integendeel. Het is een proces waar we heel zorgvuldig mee om willen gaan. Immers, het betreft de privégegevens van onze klanten. En daar hebben we helaas meer tijd voor nodig.


Klanten die graag hun privégegevens willen opvragen of wijzigen kunnen dit natuurlijk doen via onze telefonische klantenservice. Wij hebben tijdelijk het klantenservicetarief verlaagd naar het minimumbedrag van 1 cent p/minuut. Zoals gezegd willen we hiermee onze klanten tegemoetkomen voor het ontstane ongemak.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Heidy

Graag ben ik u hierbij verder van dienst. Hiervoor heb ik uw klantnummer nodig. In een reactie kunt u dit kenbaar maken. Uiteraard bied ik mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne

maikelll
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 13:25

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door maikelll »

Ik heb zojuist mijn laatste incasso terug gevorderd; ik betaal niet voordat ik mijn factuur in kan zien. Ik baal ZO ERG dat ik mijn abb. heb verlengt onlangs, helaas zit ik weer een jaar aan die halve zolen vast :shock:

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Utaddict »

maikelll schreef:Ik heb zojuist mijn laatste incasso terug gevorderd; ik betaal niet voordat ik mijn factuur in kan zien. Ik baal ZO ERG dat ik mijn abb. heb verlengt onlangs, helaas zit ik weer een jaar aan die halve zolen vast :shock:
Niet om het één of ander, maar je kunt beter je factuur nadien terug laten crediteren, als dat je hem storneert. Storneren = risico op registraties lopen.

maikelll
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 13:25

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door maikelll »

Utaddict schreef:
maikelll schreef:Ik heb zojuist mijn laatste incasso terug gevorderd; ik betaal niet voordat ik mijn factuur in kan zien. Ik baal ZO ERG dat ik mijn abb. heb verlengt onlangs, helaas zit ik weer een jaar aan die halve zolen vast :shock:
Niet om het één of ander, maar je kunt beter je factuur nadien terug laten crediteren, als dat je hem storneert. Storneren = risico op registraties lopen.
Typisch zo'n geval van: Telfort heeft een probleem, dus de klant moet maar de *** zijn?? Dacht het niet... Eerst zien, dan geloven.

Annemiek63
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2009 21:48

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Annemiek63 »

Ik baal er echt enorm van dat ik niet op Mijn Telfort de rekeningen in kan kijken. Uitgerekend deze keer komt er natuurlijk een rekening die ruim 4 keer zo hoog is als normaal en ik kan er op geen enkele manier achter komen waar dat dan aan ligt! Hou mijn hart al vast voor de volgende afschrijving. Bovendien lees ik steeds meer over problemen met de facturatie bij Telfort....ik ga bijna denken dat die factuur gewoon niet klopt! Maar ook daar zal ik wel nooit achter kunnen komen.

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Utaddict »

maikelll schreef:
Utaddict schreef:
maikelll schreef:Ik heb zojuist mijn laatste incasso terug gevorderd; ik betaal niet voordat ik mijn factuur in kan zien. Ik baal ZO ERG dat ik mijn abb. heb verlengt onlangs, helaas zit ik weer een jaar aan die halve zolen vast :shock:
Niet om het één of ander, maar je kunt beter je factuur nadien terug laten crediteren, als dat je hem storneert. Storneren = risico op registraties lopen.
Typisch zo'n geval van: Telfort heeft een probleem, dus de klant moet maar de *** zijn?? Dacht het niet... Eerst zien, dan geloven.
Je kan hier natuurlijk ook weer pre-historisch met je ogen dicht op reageren, of je gaat erover nadenken. Wordt eens wakker. Je hebt er Telfort niet mee als jij je betalingen stopzet, maar alleen jezelf. Jij wordt geregistreerd als je dit lang genoeg volhoudt, Telfort niet. Toen ik nog werkte in een telefoonzaak heb ik dit zo vaak voorbij zien komen.

Een registratie is lastiger weg te werken dan een creditering.

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door vipserv »

ik heb een beetje problemen met dit topic, vooral de titel waaruit lijkt dat de spatiebalk vastgelijmt zit.ook met de blokkeren/storneren/terugvorderen houding los je niets op. geld terug vragen kan altijd nog.

ik snap dat de questie vervelend is. ik heb zelf t-mobile en ook problemen. ik begrijp exact de positie die je hebt tegenover telfort, en ik weet hoe lastig het is om geen inzage te hebben in je belgedrag, dit is bij t-mobile ook omzeep geweest. echter met storneren/terugvorderen om een oplossing ervan af te dwingen los je niets op. ik denk zelfs dat dit in je eigen nadeel gaat werken.

ik zou je adviseren om meerdere mensen op te zoeken met dit probleem, en gezamelijk een aangetekende brief te sturen. in je eentje begin je helemaal niets ook al heb je het recht aan jouw zijde staan. met meerdere mensen is het ook makkelijker om eventueel te procederen mochten jullie er helemaal niet uitkomen met telfort. dit ivm de kosten.

als ik jou was zou ik het geld toch ff terug overmaken naar telfort. dit omdat ze je anders echt niet gaan helpen en mogelijk een incasso bureau op je af sturen, of erger nog een negatieve registratie op jouw naam zetten. dan is het opeens ook niet zo makkelijk meer om bij een andere partij aan te kloppen voor een vergelijkbare dienst.

Ik wens je veel sterkte en een oplossing toe. ga er niet vanuit dat dit op een dag geregeld is. hier kunnen maaanden overheen gaan, maar laat je niet met een kluitje in het riet sturen en accepteer geen kortingen. ga alleen akkoord met een oplossing van het probleem. dit ivm het eventueel teveel betaalde geld. als het probleem opgelost is ga je achter je geld aan. dan heb je namelijk een duidelijk aantoonbare periode waarvoor je compensatie kan vragen.

Nicole0964
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:43

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Nicole0964 »

Tis wel een behoorlijke storing zeg... ze zijn nu nog steeds hard bezig om een oplossing te vinden. Maar de storing zit hem niet alleen in het internet verhaal hoor, ook intern is het een zooitje.. Ik ben nu al 2 maanden bezig om Telfort duidelijk te maken dat mijn mobiele nrs al sinds 22 en 27 juli geporteerd zijn naar Vodafone. Nu dreigen ze met definitieve afsluiting van mijn nummers omdat ik de facturen (betr. abbokosten over de maanden augustus en september) nog niet heb betaald... hahahahahaha. Gaan ze nu Vodafone bellen??
Het trieste is dat zij onrechtmatige acties kunnen ondernemen doordat het systeem zo geautomatiseerd is en er nagenoeg niets in veranderd kan worden, daarbij werken de diverse afdelingen niet samen, de klant belt, komt terecht in een callcenter en that's it...
Op faxen en brieven reageert men niet. Mails idem. Kortom het is een vesting waar je niet doorheen komt..

Mijn collega probeert al 3-4 wkn om een bankrekening nummer te wijzigen...

Iedereen veel succes!
Nicole
Laatst gewijzigd door Nicole0964 op 13 okt 2009 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

maikelll
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 13:25

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door maikelll »

Het is gewoon verschrikkelijk, want ik heb een hoop problemen gehad met Online, en die hebben me weken geleden toegezegd dat ze mij alles terug betalen betreft belkosten, alleen kan ik nog steeds mijn factuur niet zien, dus kan ik ook niks specificeren aan hen. Daarnaast is het belachelijk dat je als consument altijd zo van de tafel gemept wordt in je eentje; ik snap dan ook niet waarom een controlerende instantie niet ingrijpt bij dit soort fratsen!

joyce95
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:33

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door joyce95 »

het is gewoon een schande wat er gebeurt bij Telfort :evil: ik heb er 3 telefoon abonnementen en mijn internet,maar 1 is er gestopt en de andere worden zeker niet verlengt
ze doen daar maar zeg,ik kan al weken mijn facturen niet bekijken of van mijn kinderen :evil:
slecht heel slecht van Telfort

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door vipserv »

in dit geval kan ik toch niet anders concluderen als dat jullie je moeten melden bij de klantenservice, en daarna gewoon af moeten wachten terwijl je regelmatig de status navraagd bij de klantenservice.

Als er naar jullie idee niet snel genoeg een oplossing komt:
zie mijn eerdere post:
vipserv schreef:ik zou je adviseren om meerdere mensen op te zoeken met dit probleem, en gezamelijk een aangetekende brief te sturen. in je eentje begin je helemaal niets ook al heb je het recht aan jouw zijde staan. met meerdere mensen is het ook makkelijker om eventueel te procederen mochten jullie er helemaal niet uitkomen met telfort. dit ivm de kosten.

mtiemissen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2009 16:01

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door mtiemissen »

Al weken niet in kunnen loggen om de factuur in te kunnen zien.
Bedragen van bank afgeschreven die never en nooit kunnen kloppen.
Klantenservice opgebeld en te horen gekregen dat dit komt door sms diensten .Dit is voor mij een groot vraagteken. Dit moeten spook smsen zijn.
Zoiets kan toch niet. Dat er torenhoge bedragen van de bank af worden geschreven en dat je ook niet eens kunt zien waaraan. Heb dan ook gelijk die bedragen weer terug laten boeken.
Volgens mij moeten er toch ontzettend veel mensen zijn die dit probleem hebben. :?: :?: :?:

gps
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2005 00:06

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door gps »

Vanwege dit probleem ben ik weg bij Telfort.
Gebruikte minuten niet op te vragen bij abo.
Niet mogelijk om in te loggen voor opwaarderen bij prepaid.
Groeten aan Telfort.

HdG
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2009 12:00

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door HdG »

gps schreef:Vanwege dit probleem ben ik weg bij Telfort.
Gebruikte minuten niet op te vragen bij abo.
Niet mogelijk om in te loggen voor opwaarderen bij prepaid.
Groeten aan Telfort.
Ik kan je geen ongelijk meer geven.

Het inloggen gaat sinds vandaag weer. Je merkt ook dat de 'klantenservice' weer driftig mailtjes aan het versturen is. Echter het probleem dat ik in de activatie periode zit, is nog steeds niet opgelost. Al beweert HElfort van wel. En daar houdt het dan mee op... kennelijk.

Kennelijk ligt de prio nu even bij het terugsturen van mailtjes, klanten naar hun moer sturen en oplossingen verzinnen als het helemaal uit de hand is gelopen.

Oplossen is niet hetgeen waar je voor bij Telfort moet zijn. Ik ben al zover dat ik mijn abo maar door laat lopen, zonder en gebruik van te maken en over ga naar een echter telcom provider.

Wellicht kunnen we Dhr Lakeman een openbare oproep laten doen tav Telfort. Per slot van rekening kreeg hij DSB ook in drie dagen klein.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@HdG

Graag zou ik met u in contact treden. Daar u niet gereageerd heeft op mijn aanbod van 30 sep 2009 denk ik, dat u het wellicht niet fijn vindt om uw klantnummer te vermelden op dit forum. Daarom bied ik u een alternatief en verwijs ik u door naar: telfort.gebruikers.eu. Middels een prive bericht kunt u uw klantnummer aan mij kenbaar maken en een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.

Daphne

maikelll
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 13:25

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door maikelll »

Daphne/Telfort,

Hoe komt het dat ik geen Youtube kan kijken via mijn mobiel?

Toen ik ging orienteren vertelde jullie verkoper me wat dat ding allemaal niet kon (mijn telefoon, samsung jet), toen ik hem ontving heb ik het toen tevergeefs geprobeerd. Terug gegaan, zegt een andere verkoper dat Telfort het nog niet ondersteund en dat jullie internet op mobiel ook niet al te best is. Typisch gevalletje van oneerlijke handelspraktijken lijkt me zo.

Heb je voor mij ook een oplossing!?

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Ongelezen bericht door Utaddict »

maikelll schreef:Daphne/Telfort,

Hoe komt het dat ik geen Youtube kan kijken via mijn mobiel?

Toen ik ging orienteren vertelde jullie verkoper me wat dat ding allemaal niet kon (mijn telefoon, samsung jet), toen ik hem ontving heb ik het toen tevergeefs geprobeerd. Terug gegaan, zegt een andere verkoper dat Telfort het nog niet ondersteund en dat jullie internet op mobiel ook niet al te best is. Typisch gevalletje van oneerlijke handelspraktijken lijkt me zo.

Heb je voor mij ook een oplossing!?
Is er ook geen applicatie voor jouw telefoon beschikbaar? Bij mij werkt het volgens die applicatie wel.

Gesloten