LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and buy

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jansonius
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2009 18:16

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door jansonius »

Het verhaal krijgt toch noch een vervolg. Ruim een week nadat ik geld heb overgemaakt en zelfs een toezegging gekregen heb van Click and Buy dat mijn account zal worden opgeheven, krijg ik dit bericht:

Geachte heer Jansonius,

allereerst bedankt voor uw mail en interesse in ClickandBuy.

Vriendelijk bedankt voor het mededelen dat u het openstaande bedrag heeft
voldaan.
Wij willen u er echter op attenderen dat het tot 10 dagen kan duren totdat
deze transactie bij onze administratie is verwerkt.
U kunt te allen tijde eenvoudig uw persoonlijk account bij ClickandBuy inzien:

Allereerst logt u met uw ClickandBuy gebruikersnaam en wachtwoord in op
http://clickandbuy.com/NL/nl/ Hier kunt u, onder 'mijn rekening' uw
accountstatus raadplegen. Indien u nu op het tabblad 'transacties' klikt, kunt
u een gedetailleerd overzicht opvragen van iedere transactie die er heeft
plaatsgevonden.


Indien u nog vragen heeft kunt u ons ook graag, tijdens kantooruren,
telefonisch contacteren.
Onze Nederlandstalige klantendienst staat u graag te woord,
vanuit Nederland: 020 - 79 47 919,
vanuit België: 02 - 79 20 309.
In dringende gevallen helpen wij u ook buiten kantooruren, in Engelse of
Duitse taal, graag verder onder het nummer 0049 - 221 177 38 920.

Met vriendelijke groet,

xxxx


ClickandBuy Customer Care Team

Ik heb zo'n spijt dat ik met deze organisatie in zee ben gegaan. Ik ga vandaag juridische stappen ondernemen.

jlmr
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2009 11:22

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door jlmr »

Ook ik ben ondertussen slachtoffer geworden van dit schandalige bedrijf.

Een paar weken terug heb ik mij hiervoor aangemeld om een app. van €0,79 (!!!!!) op mijn iTouch te zetten. Ik heb een account aangemaakt, alles ging goed. Dus ik koop dat spelletje, zet het erop en klaar. Nu las ik een dag later dit forum en ik wist niet hoe snel ik mijn account weer wilde verwijderen. Alles ging goed, ik kreeg netjes een mailtje dat ik uit het systeem was gewist. Mooi dacht ik, daar ben ik vanaf.

Krijg ik een week later een mailtje dat ik nog moet betalen voor mijn €0,79! En dat er een afrekening plaatsvind. Ik denk prima, ze zullen het nog wel niet overgemaakt hebben ofzo. Krijg ik 3 dagen later weer een mailtje dat het bedrag van €0,79 wéér niet kon worden afgeschreven. Ja hoor, alsof ik geen 0,79 op mijn rekening heb staan. Dus ik stuur terug, dat het onzin is en dat er makkelijk 0,79 van mijn rekening gehaald kon worden (het grappige is, 25 sept. net na mijn stufi storting kreeg ik dit mailtje). Krijg ik een paar dagen later een mail of ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 15,79 over wil maken. Hoe belachelijk is dit. Omdat zij aan het falen zijn om een bedrag van mijn rekening te halen moet ik nu opeens 15,79 gaan overmaken. Dikke vinger denk ik dan.

En dan vraag ik me af, ze hebben al mijn gegevens gewist (zeggen ze) dus ik denk dan kan ik niet gewoon hup die maisl in de prullenbak pleuren en gewoon laten zitten...ik vind dit echt belachelijk.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

Ja Dit is heel herkenbaar van hun he....Enige verschil is dat het geld bij mij daadwerkelijk van mijn account is afgeschreven 4,34 en toch krijg ik nog een mail dat het niet is betaald. Maar later kreeg ik een aanmaning van 14,34 en niet de 19,34 wat het eigenlijk zou hadden moeten zijn volgens hun.

En ja mijn gegevens zijn ook snel daarna gewist..... :shock:

cdepaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2007 16:03

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door cdepaus »

Ook hier een slachtoffer van click and buy.

Ik heb me er nooit aangemeld, had er tot recent zelfs nooit van gehoord. Kort geleden werd ineens 1 cent bijgeschreven op mijn giro. Geen idee waarom, maar ik ben ze wel gaan mailen. Geen antwoord gehad. Voor de zekerheid mijn bank gevraagd een blokkade er op te zetten maar dat kon niet, want er was niets afgeschreven.

Vanmorgen controleerde in mijn saldo en was er 93 !!! euro afgeschreven! Ik heb nooit iets bevestigd want ik heb er geen account. En toch laten ze mensen doodleuk met een vals gironummer spullen kopen. Ik moest naar Duitsland bellen om iemand te kunnen spreken. Ze zouden het account blokkeren en ik moet aangifte doen. Tsja, dat doe ik ook, maar tegen wie? De dader ligt natuurlijk op het kerkhof. Ik krijg mijn geld wel terug, ik heb het gewoon gestorneerd. Ga niet op C&B zitten wachten. Maar dat zoiets anno 2009 nog kan zeg!

Martijn Julien
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:23

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Martijn Julien »

jlmr schreef:Krijg ik een week later een mailtje dat ik nog moet betalen voor mijn €0,79! En dat er een afrekening plaatsvind. Ik denk prima, ze zullen het nog wel niet overgemaakt hebben ofzo. Krijg ik 3 dagen later weer een mailtje dat het bedrag van €0,79 wéér niet kon worden afgeschreven. Ja hoor, alsof ik geen 0,79 op mijn rekening heb staan. Dus ik stuur terug, dat het onzin is en dat er makkelijk 0,79 van mijn rekening gehaald kon worden (het grappige is, 25 sept. net na mijn stufi storting kreeg ik dit mailtje). Krijg ik een paar dagen later een mail of ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 15,79 over wil maken.
Dit komt mij helaas ook bekend voor. Ik maak inmiddels een aantal maandne gebruik van Clickandbuy, tot voor kort naar volle tevredenheid.

Ik kreeg op 06-10 een mail dat mijn account geblokkeerd was omdat er € 0,79 niet kon worden afgeschreven op 01-10. Ik wil dus braaf die paar centen betalen, en zie tot mijn schrik dat er € 15,- administratiekosten worden berekend. Ik heb dit gewoon betaald (om meer ellende te voorkomen), maar daar begin ik nu spijt van te krijgen.

Ik heb in een mail uitgelegd dat het onmogelijk is dat ze niet konden incasseren en als bewijs een Printscreen van MijnING.nl. Hierop krijg ik de volgende reactie:

"> We hebben geprobeerd het openstaande bedrag van de door u aangegeven
> bankrekening af te boeken, echter door uw bank werd dit door niet nader
> aangegeven redenen categorisch geblokkeerd.
>
> We willen u daarom vriendelijk verzoeken met uw bank contact op te nemen, om
> de oorzaak van dit probleem te achterhalen."


Kortom, zoek het zelf maar uit en bedankt voor de € 15,- :shock: Ik heb de ING gevraagd om na te gaan of het klopt wat zij beweren.

Wordt vervolgd!

Arieka
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Arieka »

Hier een zelfde ervaring als cdepaus. Ook wij kregen vorige week € 0,01 gestort op onze rekening. Een paar dagen later werd er € 100 afgeschreven, als zijnde een afrekening van 8 oktober. Wij hebben nooit zaken gedaan met click and buy of met een van de aangesloten ondernemingen. Via de bank heb ik het geld laten storneren en ik heb geprobeerd c&b te bellen op het Nederlandse servicenummer. Dat is niet gelukt, na de introtekst werd de verbinding steeds verbroken. Daarom een e-mail gestuurd, waarop ik eerlijk gezegd geen reactie verwacht. Ik ga mijn bankrekening goed in de gaten houden, want dit is natuurlijk niet normaal.

Heeft Radar of Opgelicht hier al eens aandacht aan besteed?

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

Arieka schreef:Hier een zelfde ervaring als cdepaus. Ook wij kregen vorige week € 0,01 gestort op onze rekening. Een paar dagen later werd er € 100 afgeschreven, als zijnde een afrekening van 8 oktober. Wij hebben nooit zaken gedaan met click and buy of met een van de aangesloten ondernemingen. Via de bank heb ik het geld laten storneren en ik heb geprobeerd c&b te bellen op het Nederlandse servicenummer. Dat is niet gelukt, na de introtekst werd de verbinding steeds verbroken. Daarom een e-mail gestuurd, waarop ik eerlijk gezegd geen reactie verwacht. Ik ga mijn bankrekening goed in de gaten houden, want dit is natuurlijk niet normaal.

Heeft Radar of Opgelicht hier al eens aandacht aan besteed?
Nadat er een account is gemaakt kan je met C&B gelijk kopen op sites namelijk zonder dat er gewacht hoeft te worden het op controle bedrag dat word gestort op je rekening. Zou ook nog even meet de bank contact opnemen als ik jou was en het nummer van C&B laten blokkeren en hun op de hoogte brengen van wat je hebt vastgesteld. Het is een drastische maatregel wat je niet snel zou doen in andere gevallen omdat het daarna niet makkelijk is om hun banknummer ongeblokkeerd te krijgen maar voor nu de enige optie.

Heb je gelijk aangifte gedaan van internet fraude bij de politie? Zo niet zou ik dat gelijk doen.

Vriendelijke Groeten JRU.

Arieka
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Arieka »

Net per e-mail een nietszeggende reactie ontvangen:

Geachte mevrouw/heer -,

Graag deel ik u mede dat wij, naar aanleiding van uw mail, akte van fraude hebben opgemaakt en onze Fraude- en Rechtsafdeling met een uitvoerig onderzoek is gestart. Na ons onderzoek beslissen wij of wij al dan niet aangifte doen bij justitie.

U bent uiteraard vrij hiervan zelf ook aangifte te doen bij het dichtstbijzijnde politiebureau. Data betreffende de veroorzaker kunnen enkel en alleen verstrekt worden aan de politie na opname van een proces verbaal. De aanvraag ter uitwisseling van deze data dient officieel via de reguliere postweg te worden aangevraagd door de betreffende politievestiging of justitiële instelling.

Onze afschrijvingen van uw bankrekening kunt u door uw bank eenvoudig terug laten boeken. Voor enkele banken kunt u dit in uw online banking zelf uitvoeren, in enkele gevallen kan dit door een telefoontje naar uw bank.


Indien u nog vragen heeft kunt u ons ook graag, tijdens kantooruren, telefonisch contacteren.
Onze Nederlandstalige klantendienst staat u graag te woord, vanuit Nederland: 020 - 79 47 919, vanuit België: 02 - 79 20 309.
In dringende gevallen helpen wij u ook buiten kantooruren, in Engelse of Duitse taal, graag verder onder het nummer 0049 - 221 177 38 920.

Met vriendelijke groet,

xxxx

ClickandBuy Customer Care Team


Aangifte bij de politie ga ik ook zo snel mogelijk regelen.

cdepaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2007 16:03

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door cdepaus »

Nou, dat is al een beter antwoord dan ik heb gekregen, want ik kreeg alleen standaard geneuzel over verificatie (die € 0,01).

Ik ben vrijdag bij de politie geweest en die konden er niet veel mee. Ze gingen het nog wel naar het regiobureau doorspelen en die kijken dan wat ze ervan kunnen maken. Maar omdat ik het geld heb gestorneerd en er dus niets gestolen is, wordt aangifte lastig. Eveneens omdat c&b niet de dader is, maar slechts het doorgeefluik. Wij weten als gedupeerden niet wie er achter het fake account zit, waardoor aangifte bijna onmogelijk wordt. Maar toch wil ik adviseren om dat halfuurtje te investeren en even met de politie te gaan praten. Wie weet levert het nog wat op.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

Heb net contact gehad met de bank en ga het bank nummer van C&B laten blokkeren wat ik voorheen al zei. Het is een drastische maatregel omdat het heel lastig is om daarna het C&B nummer ongeblokkeerd te krijgen maar aangezien ik geen zaken wil doen met een bedrijf dat zo lek als een mandje is maakt het in dit geval niet zoveel uit.

Als een ander het zelfde wil doen neem dan contact op met je bank : Neem mee of laat de bank opzoeken op je rekening overzicht de automatische bijschrijving of afschrijving leg daarbij uit dat je absoluut nooit een account heb gemaakt op C&B.

migster
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2009 23:15

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door migster »

Hallo allemaal

ik ben nieuw hier en lees net alles over click and buy.
Mij is gisteren dus precies hetzelfde overkomen door dit bedrijf, enkele dagen geleden was er ineens 0.01cent bijgeschreven door een bedrijf wat mij totaal onbekend was (nu helaas niet meer :-( ) gisteren was er ineens 100 euro door click and buy afgeschreven! Kende heel dat bedrijf niet en had nog nooit gehoord van zo'n account!
Ben gelijk naar de bank gegaan het terug laten boeken en het rekeningnummer laten blokkeren, ik zie hier dat ik daar goed aangedaan heb, maar vind het nog steeds vreemd allemaal en erg zat dat er meer gedupeerden zijn die het bedrijf ook niet kende!
bah schande
groetjes
migster

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

migster schreef:Hallo allemaal

ik ben nieuw hier en lees net alles over click and buy.
Mij is gisteren dus precies hetzelfde overkomen door dit bedrijf, enkele dagen geleden was er ineens 0.01cent bijgeschreven door een bedrijf wat mij totaal onbekend was (nu helaas niet meer :-( ) gisteren was er ineens 100 euro door click and buy afgeschreven! Kende heel dat bedrijf niet en had nog nooit gehoord van zo'n account!
Ben gelijk naar de bank gegaan het terug laten boeken en het rekeningnummer laten blokkeren, ik zie hier dat ik daar goed aangedaan heb, maar vind het nog steeds vreemd allemaal en erg zat dat er meer gedupeerden zijn die het bedrijf ook niet kende!
bah schande
groetjes
migster
vergeet je geen aangifte te doen bij politie ondanks dat het geld gestoneerd is. Verzamelen van informatie is op dit moment erg belangrijk voor hun. Heb zelf mijn bank er al op gewezen dat dit probleem de kop op steekt, maar voor nu plaatsen ze geen waarschuwing op de bank site. en mail daarna C&B en laat hun weten dat je aangifte hebt gedaan, zodat zij een fraude rapport kunnen opmaken. Dit heeft ook de reden dat jeje zelf beschermt tegen eventuele aanmaningen van C&B.
Laatst gewijzigd door JRU op 14 okt 2009 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

migster
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2009 23:15

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door migster »

Bedankt voor de tip dat ga ik zeker doen!
houd jullie op de hoogte

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

Dit is de mail die net ontving van Intrum justitia. Schijnt dat ze om welke reden dan ook niet meer gebruik maken van de nederlandse intrum justitia dus het nu maar proberen via de duitse partner van dit bedrijf. Ga natuurlijk wel even reageren en kijken of ze ook mij de volledige gegevens kunnen opsturen en een uitgebreide overzicht over welke kosten dit zijn. Word vervolgt :lol:

Dear Sir or Madam,


We have been instructed by our client to secure immediate settlement of the outstanding amount detailed below. Due to German law you also have to settle our costs as your payment is overdue. Please be aware that the invoice of our client might show a different currency but due to our system all amounts in our letters will be shown as EUR.

Our client advised us that they have not received a satisfactory explanation for your non-payment and we therefore require that you send your remittance by return to Intrum Justitia GmbH, bank account 631 129 401 at the Commerzbank Frankfurt, bank code 500 400 00, SWIFT-Code: COBADEFF, IBAN: DE37500400000631129401 latest until the 28.10.2009.

The current open balance is EUR 25,34.

Should there be any valid reason why you cannot comply, please contact us immediately so that we can resolve this matter and avoid further action.

Your ref. No.: *************
Your postadress: *************


With best regards
Intrum Justitia GmbH

PS: In case of further queries contact us by email here. This is the quickest way to reach us. Any further request by mail, fax or call is not required.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

Ik waarschuw dan ook nu iedereen die zo een mail heeft gehad daar niet aan te voldoen aangezien een incasso via een email nog steeds niet rechtsgeldig is als herinnering, aangezien hij ook naar mailboxen gestuurd kan worden die bijna niet in gebruik zijn. Er is toevallig 1 rechter die er blijkelijk anders over dacht. Ik ga maandag gelijk eens wat meer informatie zoeken over dit. En dan ga ik me beraden welke stap te nemen.

http://panderras.spaces.live.com/blog/c ... =499881292

Het is in het duits maar de persoon die deze blog heeft geplaatst waarschuwd ook voor deze mail. komt erop neer dat zij zich voordoen als intrum justitia maar het niet zijn.
Laatst gewijzigd door JRU op 17 okt 2009 02:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Arieka
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Arieka »

Gisteren aangifte gedaan bij de politie hier ter plaatse. Zij geven deze melding door aan een bovenregionaal team en die verzamelen gegevens en gaan er hopelijk mee aan de slag.

emcintosh
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2009 13:35

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door emcintosh »

Ik heb ook problemen (gehad?) met Click&Buy. Ik weet niet of er al iets soortgelijks is gebeurd bij iemand..

Ik had een C&B account geopend om af en toe voor een online spel credits te kopen. Dat was een keer in de maand voor een euro of 5,-. Als ik dan wat bestelde kreeg ik een mailtje ter bevestiging én na een tijdje een mail dat het bedrag van mijn rekening werd afgeschreven.

Een twee maanden terug ongeveer zag ik via internetbankieren dat er een mooi rond bedrag van 100,- euro was afgeschreven voor C&B. Ik had niets besteld en had geen mails ontvangen. De omschrijving bij de afschrijving leek op die van het online spelletje, maar bij goed kijken verschilde het toch.

Het bleek een Duits webcam bedrijf te zijn waar ik iets besteld zou hebben! Nou, nooit dus! Ik had ook geen mail ontvangen ter bevestiging of een mail dat er afgeschreven zou worden, dus geheel toevallig zag ik het bedrag gelukkig.

Ik nam contact op, maar om het kort te zeggen kwam het er op neer dat het mijn fout was, ik had mijn wachtwoord vast weggegeven etc. en ik moest betalen.

Dat ging ik dus niet doen, ik storneerde het bedrag en toen kwamen vrij vlot de mailtjes dat er een bedrag openstond etc. Elke keer mailde ik terug dat ik niets besteld had, en dat ik graag IP adressen wilde hebben en ik wilde weten waarom ik geen mailtjes had gekregen. Elke keer hetzelfde antwoord, IP adressen mogen we niet geven, u heeft uw wachtwoord niet goed beschermd of weggegeven. Dikke onzin, niemand kent het wachtwoord (letters&cijfers combinatie). Als ik er bij bleef dat ik niets besteld had moest ik maar aangifte gaan doen! Alles leuk en aardig, maar ik heb mijn geld terug, ZIJ zijn benadeeld, ga zelf maar aangifte doen!

Bij de laatste herinnering heb ik mijn laatste troef maar uit de kast getrokken. Ik ben namelijk werkzaam bij de politie. Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik voor 100,- euro mijn baan niet op het spel ga zetten door een valse claim te maken en dat de fout toch écht bij hun ligt (onveilige software?). Tot slot adviseerde ik hen dat ze beter hun energie kunnen steken in het opsporen van een lek dan mij te blijven achtervolgen.

Mochten ze toch doorzetten met een incassobureau dan schakel ik direct mijn rechtsbijstand verzekering in en dat heb ik ze ook uitgelegd in de laatste mail :)

Tot op heden niks meer van gehoord (4 weken geleden laatste contact), alhoewel het me niets zal verbazen als er een Intrum Justitia brief in de bus valt binnenkort..

Als er meer mensen dit bekend voorkomt hoor ik het graag :)

Martijn Julien
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:23

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Martijn Julien »

Martijn Julien schreef:Wordt vervolgd!
Even een update:

Na contact met ING heb ik de bevestiging dat er géén problemen waren met mijn account. Als er voldoende saldo was (en dat was er) ligt de fout waarschijnlijk bij C&B. Daarnaast hebben ze me uitgelegd hoe ik het saldo op een bepaalde datum kon opvragen. Hier meteen een screenshot van gemaakt en teruggestuurd naar C&B.
Tot op heden (dus ongeveer 3 weken later) geen reactie gehad en maar opnieuw een mail gestuurd. Inmiddels ben ik ook bezig andere wegen aan het bewandelen om mijn recht te halen.

Wederom: wordt vervolgd!

Tukker83
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2009 17:16

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Tukker83 »

Ik heb dus ook een probleem met click and buy..

Heb namelijk een rekening geopend voor het pokeren, geld laten storten en ineens word mijn rekening geblokkeerd. Zo uit het niets.. Krijg ik een mail of ik 50 euro wil overmaken en dan word hij weer geactiveerd.. Dit terwijl er een tegoed op mijn rekening bij Click and Buy ruim 370 euro is?
Mail je vervolgens met de klantenservice dan reageren ze niet of nauwelijks. Een week geleden hebben ze me gevraagd om mijn identificatiepapieren te faxen, heb ik gedaan en vervolgens nog geen antwoord en geen reacties.. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Uit nood heb ik vervolgens getracht om via een offerte aan te vragen iemand van click and buy te spreken kon krijgen en die persoon antwoorde wel, maar nu ook inmiddels niet meer.. wat kan ik doen? Ik heb dus nog ruim 370 euro tegoed van Click and Buy..

Mijn laatste reactie was dus dat ze me wel gemaild hebben vandaag, met daarin dus het verzoek om 50€ over te maken en dat ik niet snap waarom dat is?


Hello xxxx of is het xxxx,



De support afdeling van ClickandBuy heeft me laten weten dat ze gaan contact met U nemen nog vandaag.



Dank U voor uw begrip



Met vriendelijke groeten.



xxxx

ClickandBuy

Mob: xxxx

Tel: xxxx

Skype: Wificaller


--------------------------------------------------------------------------------

From: xxxx [mailto:xxxx]
Sent: Tuesday, December 01, 2009 3:38 PM
To: xxxx; serviceNL; ServiceUK; serviceEU; ServiceDE_neu; ServiceBE
Subject: RE: Interesse



Over een half uur heb ik de afspraak, hierbij de laatste mogelijkheid het te voorkomen.. En ja ik mail u omdat u de enige bent die reageert..

Ik neem mee alle mails die ik naar click and buy gestuurd heb.. alle incasso's die click and buy tot nu gedaan heeft.
Een printscreen van het tegoed van 374.20 euro (geen negatief dus) waarop vermeld staat dat alle incasso's voldaan zijn en afgerond (dus nooit problemen met afschrijven geweest). (ruim 400 euro hebben jullie al afgeschreven buiten die 374.20, het gaat dus niet om kattepis)
Daarbij de meldingen dat ik telefonisch contact op moet nemen, ik heb al 40x gebeld en jullie zijn nooit bereikbaar.. de duitse, engelse en nederlandse klantenservices zijn altijd in gesprek waarna de verbinding verbroken word.
Het bewijs dat ik de gevraagde gegevens vorige week al gefaxt heb en het ontvangstbewijs dat jullie die gegevens gekregen hebben. Het bewijs dat ik nu inmiddels meer dan 300 mails gestuurd heb maar jullie weigeren te reageren.

Of te wel jullie lichten de boel op..
Daarnaast zal ik op alle relevante sites en forums deze klacht over Click and Buy vermelden en gaat deze mail ook naar de sites waarvan ik gebruik wil maken via click and buy met jullie duistere praktijken...Kijken of die het zo leuk vinden :)

xxxx



--------------------------------------------------------------------------------

Subject: RE: Interesse
Date: Tue, 1 Dec 2009 11:27:08 +0100
From: xxxx
To: xxxx

xxxx,



Ik stuur je vraag naar mijn collega’s van de support afdeling om een oplossing te vinden.



Met vriendelijke groeten.



.



xxxx

ClickandBuy

Mob: xxxx

Tel: xxxx

Skype: Wificaller


--------------------------------------------------------------------------------

From: xxxx [mailto:xxxx]
Sent: Tuesday, December 01, 2009 11:22 AM
To: xxxx
Subject: RE: Interesse



Goh,

Als ik jullie op deze manier benader dan reageren jullie wel snel?
Maar mail ik jullie met een klacht of een vraag dan antwoorden jullie een week lang niet?
Wat een geweldige service bij Click and Buy !

Zorg nu maar eerst dat jullie rekeningnummer : 83171914 weer openen, want jullie hebben hem zonder geldige reden geblokkeerd.
Ik heb daar een tegoed van 374,20 euro en jullie gijzelen dat geld gewoon, en dat is een misdaad..
Jullie hebben afgelopen woensdag mijn identificatiepapieren en een kopie van de bankpas toegefaxt gekregen.
Halen jullie deze blokkade er vandaag niet af, dan ben ik genoodzaakt vandaag nog alle instanties in te lichten en aangifte van diefstal te doen bij de politie.

Groeten


--------------------------------------------------------------------------------

Subject: RE: Interesse
Date: Mon, 30 Nov 2009 14:32:42 +0100
From: xxxx
To: xxxx

Dag xxxx,



Dank U wel voor uw interesse met ClickandBuy.



U kunt op onze internationaal portal ( in het Engels) al veel info vinden over onze diensten en activiteiten: http://clickandbuy.com/EU/en/merchantportal/home.html



In uw type van activiteiten ( gambling en gaming) zijn wij verplicht door de FSA ( Financial Services Authorities) van Londen om aan onze klanten in het bezit te zijn van een Europese vergunning. Is dat uw geval?



Kunt U al uw volledig gegevens ( type van onderneming, naam + adres van de verantwoordelijke personen en of eigenaars van de firma, BTW numer enz.) naar mij toesturen. Ik zal dan zien hoe snel wij kunnen een samenwerking starten. Kunt U ook de juiste URL van de website(s) op dewelke U voorziet om ClickandBuy te gebruiken.



Met vriendelijke groeten




xxxx

ClickandBuy

Mob: xxxx

Tel: xxxx

Skype: Wificaller


--------------------------------------------------------------------------------

From: xxxx [mailto:xxxx]
Sent: Monday, November 30, 2009 1:45 PM
To: SalesNL
Subject: Interesse



Goedemiddag,

Ik heb een online casino en ik zou graag willen dat mijn klanten gebruik kunnen maken van Click and Buy.
Hoe gaat dat in zijn werk?

Met vriendelijke groet.

xxxx

[Bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens verwijderd)]

Dutchflower
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2009 17:03

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Dutchflower »

ik heb ook problemen met CB. Ik ben er klaar mee. Ik heb best vaak apps gedownload en wat muziek (0,99 voor een nummer). Nu kunnen ze vanaf april altijd afschrijven van mijn bankrekening (of er nog genoeg op stond of niet, meestal niet namelijk :D ). De laatste keer konden ze dus twee aparte bedragen niet afschrijven. Berkenen ze er 2 x 25 euro voor! Echt te belachelijk voor een bedrag van 5,77 en 7,34! Ik heb deze bedragen betaald, hadden ze ondertussen 33,33 euro afgeschreven (7,34 en 25 euro) maar dat had ik nog niet door. Nu moet ik dus nog 17,66 betalen binnen 7 dagen anders gaat het naar een incasso bureau. Ik heb ze gemaild en gevraagd of ik dit eind van de maand mag betalen en dat ik het wel wil betalen krijg ik een standaard mail terug over de voorwaarden van die 25 euro. Ja dat weet ik wel, dat was niet mijn vraag! Wat een vervelend bedrijf want ik kon ook telefonisch contact opnemen, NOT! Niet bereikbaar! Ik baal echt dat apple hier mee in zee is gegaan.......
Ik ga ook niets meer bestellen via Itunes en alle gratis apps alleen (ik heb er toch al genoeg)! Zo moest ff mijn ei kwijt en ben blij dat er meerderen niet tevreden zijn over dit bedrijf. 25 euro voor die kleine bedragen echt heel ERG! Is gewoon geldklopperij!

Gesloten