LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuurder Domesta

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Verhuurder Domesta

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit?

Maar heb de volgende vraag? Ik huur een woning van Domesta nu zijn er problemen met de reparatie. Als ik hier over bel dan verwijst men mijn naar de service dienst van Domesta, ze vertellen er niet bij dat zij mijn door verbinden naar een 0900 nr en hier moet ik dus voor betallen, terwijl als ik Domesta zelf bel
0591 xxxxxxx dan is dat een vast nr voor mij waarvoor ik niet betaal omdat ik via de KPN gratis kan bellen naar vaste nr's heb behalve naar 0-900 nr. mag dit zo maar.
Verder doen ze nog al moeilijk over de reparatie mijn woning is gerenoveerd en woon er nog geen jaar in als ik nu een klacht heb komen ze met het volgende dat is nog garantie en verder doen ze niks, vindt het alle maal een beetje vreemd.

wat kan ik er aan doen.

epdejong03
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2008 14:17

Re: Verhuurder Domesta

Ongelezen bericht door epdejong03 »

7812pa1 schreef:Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit?

Maar heb de volgende vraag? Ik huur een woning van Domesta nu zijn er problemen met de reparatie. Als ik hier over bel dan verwijst men mijn naar de service dienst van Domesta, ze vertellen er niet bij dat zij mijn door verbinden naar een 0900 nr en hier moet ik dus voor betallen, terwijl als ik Domesta zelf bel
0591 xxxxxxx dan is dat een vast nr voor mij waarvoor ik niet betaal omdat ik via de KPN gratis kan bellen naar vaste nr's heb behalve naar 0-900 nr. mag dit zo maar.
Verder doen ze nog al moeilijk over de reparatie mijn woning is gerenoveerd en woon er nog geen jaar in als ik nu een klacht heb komen ze met het volgende dat is nog garantie en verder doen ze niks, vindt het alle maal een beetje vreemd.

wat kan ik er aan doen.
Wat betreft het telefoonnummer kan je helaas niks doen, het is aan hun hoe klantvriendelijk ze willen zijn.

Wat betreft het onderhoud, als het onderhoud voor de verhuurder is kan je schriftelijk een klacht indienen bij de verhuurder. Bij de grote verhuurders heb je een onafhankelijke klachtencommissie. Mocht dit niet lukken of je bent het niet eens met hun antwoord, dan kan je naar de huurcommissie. Voor meer info en voorbeeldbrieven zie http://www.vrom.nl

Gesloten