LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autovrzekering bij DSB en nu??

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Tantetruus
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2009 16:13

Autovrzekering bij DSB en nu??

Ongelezen bericht door Tantetruus »

Weet iemand hoe het gaat met de verzekeringen? Wij hebben een autoverzekering bij de DSB. Volgens de NB moeten we gewoon maar het nieuws blijven volgen, niemand kan er uitsluitsel over geven, weet iemand meer??

zwiebertje
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2007 21:31

Re: Autovrzekering bij DSB en nu??

Ongelezen bericht door zwiebertje »

Een autoverzekering bij DSB, wat nu?
Persoonlijk kon ik gister slechts met heel veel moeite voorkomen dat ik in lachen uitbarste toen ik hoorde dat de DSB zeepbel eindelijk (zo goed als) geknapt was. Iedereen met een beetje verstand zag dit debacle natuurlijk van ver aankomen. En vandaag is het The Day After en gaan mensen zich steeds meer afvragen wat de gevolgen precies zijn. Zo verstrekte DSB niet alleen hypotheken en draaiden ze mensen op een andere manier een poot uit, je kon er ook (auto)verzekeringen afsluiten. Hoe moet dat nou verder?
Ben jij zo verstandig geweest om bij Dirk en zijn vrienden een verzekering af te sluiten? Dan hebben we goed nieuws voor jullie. Zolang DSB onder curatele staat (zoals nu het geval is) ben je nog gewoon verzekerd (en moet je ook nog gewoon premie betalen). Wat er precies gebeurt als de boel failliet gaat is nog niet bekend. De mensen van RTL Z hebben de volgende informatie voor ons achterhaald:
Als je een verzekering hebt bij DSB, ben je dan nog verzekerd?
Daar kunnen we heel kort over zijn, de verzekeringen lopen gewoon door. Als je schade hebt, dan kun je die schade melden bij DSB Schade in Wognum. Stel dat er een partij is die DSB Schade over wil nemen dan moet je zaken doen met die verzekeraar. In geval van faillissement- dan houdt de verzekering in principe op. Wat er dan gebeurt als je schade hebt, dat zijn we nog aan het uitzoeken.

http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/ ... dsb-wat-nu

Gesloten