LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke keukenzaak?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Spekje
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2009 15:14

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door Spekje »

En sinds wanneer is iets ongelovelijk? :shock:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door maxx »

En sinds wanneer is iets ongelovelijk?
Tja, daar heb je me...... ik bedoelde natuurlijk ongeloveloos :lol:

Maare, volgens mij stelde ik al een vraag. Je moet toch toegeven dat het springen van de ene website naar de andere een beetje riekt naar een beperkt reclamebudget.

MVG

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door ice1982 »

maxx schreef:
En sinds wanneer is iets ongelovelijk?
Tja, daar heb je me...... ik bedoelde natuurlijk ongeloveloos :lol:

Maare, volgens mij stelde ik al een vraag. Je moet toch toegeven dat het springen van de ene website naar de andere een beetje riekt naar een beperkt reclamebudget.

MVG
Maxx, keukenbegeleiding.nl en keukenoffertecontrole.nl is hetzelfde bedrijf. Stond voorheen ook op de website vermeld.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

En onder die andere post die maxx quote heb ik ook vermeld dat het beide van de heer Mensen is... Goed lezen!!!
Ik wil alleen mijn ervaringen delen, als maxx hier vragen of opmerkingen over heeft! Stel ze dan! Maar om gelijk negatief te reageren... Reageer dan niet zou ik zeggen....
Ah dus u heeft 2 keukens gekocht en beide bij Dhr. Mensen!?....Keurig 8)

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door Zarine »

Bedankt voor de reacties weer.

Ben van plan om inderdaad een paar zaken af te gaan om een beetje een gevoel te krijgen.

Superkeukens in Beverwijk staat zaterdag op de planning, de rest nog te plannen a.d.h.v. jullie tips.
.

Spekje
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2009 15:14

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door Spekje »

Nou zelfstandigste, goed lezen zit er ook bij u niet bij.

In voorgaande posts is toch ook al vermeld dat het twee bedrijven zijn die beide worden gerund door de heer Mensen?

Maar voor de duidelijkheid: ik ben in zee gegaan bij keukenbegeleiding.nl, daarna heeft keukenoffertecontrole het overgenomen. En daarnaast werk ik al enige tijd met veel plezier als secretaresse... (vandaar die taalfout!) Aangezien ik 0,2 procent verstand heb van keukens, lijkt het mij een kansloze zaak om een website op te starten die te maken heeft met keukens... Gezien de concurrentie zou ik het niet lang overleven...

Ik heb toch een vraag voor zelfstandigste en maxx, ik begrijp uit jullie berichtengeschiedenis dat jullie wél allebei een keukenzaak hebben? Kunnen jullie daar meer over vertellen?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik heb toch een vraag voor zelfstandigste en maxx, ik begrijp uit jullie berichtengeschiedenis dat jullie wél allebei een keukenzaak hebben? Kunnen jullie daar meer over vertellen?
Nee.

In eerdere topics is ook al uitgelegd waarom niet....

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Welke keukenzaak?

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Spekje,

Hoewel ik graag mag vertellen over mijn winkeltje is het forum daarvoor niet de plaats. Spammen is niet netjes en we hebben het al druk genoeg zonder.

Jij bent al voorzien van een mooie keuken maar als je ooit in de buurt bent dan heb ik wel een bakkie koffie over. Waar je dan moet zijn? Tja, das geheim :lol:

MVG

Gesloten