LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] emailadres

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ayla

emailadres

Ongelezen bericht door Ayla »

ik had een vraag, sinds 2 dagen heb ik een laptop er bij en heb alles geinstaleerd zo ook windowsmail en nu ik heb zowel als in mijn eigen pc als in de laptop de zelfde emailadres gebruikt in de veronderstelling dat op alletwee de pc de zelfde berichten binnen komen, zodat degene die op de laptop zit ze kan openen alsmede degene die op de pc boven zit.
weet iemand hoe je dat instelt, ik had gehoord dat het mogelijk is

groetjes ayla

emiliovisser

Re: emailadres

Ongelezen bericht door emiliovisser »

Hallo Ayla,

U kunt dit realiseren door een kopie op de server achter te laten.

Windows Mail - Kopie bericht achterlaten op de server

Een kopie achterlaten op de server van een e-mail bericht. Vooral handig als je webmail hebt en een e-mail later nog ergens anders terug wilt lezen. Ga hiervoor bovenin in het menu naar Extra >> Accounts en selecteer het e-mailaccount waarvan je dit wilt instellen en druk vervolgens rechts op eigenschappen.

Ga dan naar het tabblad Geavanceerd. Onderaan staat dan het kopje bezorging. Klik hier het vinkje aan voor "Een kopie van berichten op de server achterlaten". Als extra optie de mogelijkheid om een tijd hiervoor in te stellen en zodoende te voorkomen dat je mailbox volloopt op een gegeven moment. Kies eventueel hier het aantal dagen dat de kopie bewaard moet worden of zet het vinkje voor "Van server verwijderen na verwijdering uit Verwijderde items". Druk dan op OK en Sluiten en de instelling is toegepast op het account.

Ayla

emiliovisser schreef:Hallo Ayla,

U kunt dit realiseren door een kopie op de server achter te laten.

Windows Mail - Kopie bericht achterlaten op de server

Een kopie achterlaten op de server van een e-mail bericht. Vooral handig als je webmail hebt en een e-mail later nog ergens anders terug wilt lezen. Ga hiervoor bovenin in het menu naar Extra >> Accounts en selecteer het e-mailaccount waarvan je dit wilt instellen en druk vervolgens rechts op eigenschappen.

Ga dan naar het tabblad Geavanceerd. Onderaan staat dan het kopje bezorging. Klik hier het vinkje aan voor "Een kopie van berichten op de server achterlaten". Als extra optie de mogelijkheid om een tijd hiervoor in te stellen en zodoende te voorkomen dat je mailbox volloopt op een gegeven moment. Kies eventueel hier het aantal dagen dat de kopie bewaard moet worden of zet het vinkje voor "Van server verwijderen na verwijdering uit Verwijderde items". Druk dan op OK en Sluiten en de instelling is toegepast op het account.

hallo emilio visser
hartelijk bedankt voor je antwoord, ik ga het zeker uit proberen
vriendelijke groeten
ayla :D

Ayla

beste emelio
ik heb het uitgeprobeerd maar ik krijg de berichten maar op 1 computer binnen
kun je me uitleggen wat ik verkeerd doe
ik heb het op 1 computer ingesteld zit daar de kneep

vriendelijk groeten ayla

emiliovisser

Ongelezen bericht door emiliovisser »

Hallo Ayla,

Dit moet je bij beidde computers instellen.

Met vr grt,
Emilio

Gesloten