1 ding heb ik geleerd hiermee, koop nooit echt nooit meer zo duur systeem.
Binnen 1 maand deed het geluid niet over mijn tv. Wij terug naar block.
Het systeem zou worden opgestuurd naar bose. Na twee weken werden we gebeld, dat het syteem gemaakt was en het weer deed.
Na een half jaar weer het zelfde probleem. Weer terug gestuurd en na 3 weken werden we opgebeld door block, dat het was gemaakt.
Mijn vriend zei toen het is de tweede keer dat mijn systeem kapot is gegaan, bij de volgende keer een nieuw syteem graag. Nou dat wisten ze toen nog zo niet. Gelukkig hebben wij op het systeem vijf jaar garantie.
Nog geen twee maanden later weer systeen kapot, cd speelt niet af en geen geluid over de tv. Mijn vriend was woest. Block zei dat ze gingen bellen met bose en dat er een oplossing zou worden gevonden. Na 1 week hebben wij zelf naar bose gebeld, daar was het systeem nog niet binnen. Wij naar de block gebeld, zij hadden het allang opgestuurd. Na twee dagen weer bose gebeld nog steeds niks ontvangen, we zouden dezelfde dag worden terug gebeld en dat was ook zo een stotterder medewerke melden ons dat het systeem kwijt/gestolen was en dat wij een tweedehands goed werkende syteem zouden terug krijgen. Nou daar gingen wij natuurlijk niet accoord mee. Wij gelijk block gebeld en zij wisten nog van niks, maar vonden het wel brutaal dat wij zelf contact hadden opgenomem met Bose.
Twee dagen later werden wij gebeld door Bose. Het syteem is terecht en weer gemaakt. Mijn vriend block gebeld en verteld dat dit echt de laatste keer was dat wij het systeem lieten maken. Vervolgens hebben wij het systeem na 6 weken weer terug gehad. Zonder bass box, want die lag nog bij Bose.
Na veel gedoe hebben wel een nieuwe bass box gekregen van Block. De medewerken heeft deze uit een nieuwe doos gehaald en zou onze dat wel weer terug in de doos doen, belachelijk! Het syteem werkt nu 3 maanden goed, maar doordat het zo vaak uit en in elkaar is gezet. Ligt het helemaal los. Het hoofdkantoor gebeld en geschreven en die zeggen stuur maar terug, gaan we het laten maken! Je begrijpt toch wel dat ik nooit meer iets koop bij Block of van BOSE!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)