LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

Beste PhysX & arinka,

Helaas had onze distributeur die onze downloadomgeving onderhoudt te kampen met een storing waardoor de benodigde serienummers tijdelijk niet in de e-mail met downloadinstructies zijn vermeld.

Wij hopen uiterlijk eind deze week nog de benodigde serienummers te kunnen verstrekken zodat de bestelde software alsnog in gebruik genomen kan worden.

Wij bieden onze excuses aan voor het ondervonden ongemak.

Met vriendelijke groet,

Carl Goedhart
SURFspot.nl - Klantenservice

arinka
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2009 22:53

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door arinka »

Beste Carl,

Ik vind het fijn dat je hier de reden van het probleem melt, maar waarom krijg ik dit bericht niet per mail persoonlijk. Ik wil best begrip hebben voor technische problemen, maar dan moet dat wel gemeld worden.

Arinka

todasvho
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2009 19:08

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door todasvho »

Ook ik heb het probleem met Kaspersky en de ontbrekende activeringscodes.
Ik kan ook mededelen dat de download manager een vergelijkbare foutmelding geeft, alleen dan omgeven door wat html-code.

Ik ben blij dat Carl duidelijkheid van zaken verschaft en als ik sommige tijden zie waarop hij post, dan krijg ik het gevoel dat hij 's avonds de problemen van de klantenservice in zijn eentje probeert op te lossen. Dus hulde aan Carl, alleen waarom neemt er niemand bij surfspot een voorbeeld aan hem.

Wat ik zo jammer vind van de hele situatie is dat Surfspot bewijst dat mensen best bereid zijn legale software aan te schaffen, als het tegen acceptabele prijzen is.

De kans bestaat dat door toedoen van een slechte aftersales dit effect weer teniet gedaan wordt.

pingel
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2007 14:55

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door pingel »

Ik heb 3 weken terug 'n bestelling geplaatst, (levertijd 1 week of zo) afgelopen woensdag mail gestuurd voor annulering en ja hoor, vandaag log ik in en is het opeens gisteren verstuurd ! Ik heb het al inmiddels ergens anders besteld.
Stelletje boeven.

Barrie6
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2009 23:21

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Barrie6 »

Ik heb ook een klacht, maar over slim.nl(surfspot, maar dan voor MBO en middelbare scholen) Ik weet in hoeverre ze bij dezelfde eigenaar/bedrijf horen, maar volgens mij is de initiatiefnemer/oprichter wel hetzelfde, daarom mijn reactie hier.

Ik heb ook Kaspersky Internet Security als download besteld, om deze te kunnen gebruiken moest 1 of andere vage downloadmanager installeren(iets wat helemaal niet nodig zou moeten zijn), dit heb ik gedaan, en toen de verwijzing naar de download aangeklikt, en Kaspersky komt in de downloadmanager, die vervolgens een foutmelding geeft en niets meer doet. De helpknop geeft geen enkele informatie over fouten. Ook heb ik geen activatiecode ontvangen, en staat er ook geen in mijn account, dus ik kan ook niet gewoon het installatiebestand van Kaspersky.com downloaden en 'm activeren.

Heb in het verleden ergens anders wel eens Eset antivirus online als download gekocht, dat ging een stuk beter. Na de betaalbevestiging kreeg ik een mailtje met de activatie code en links naar de website van Eset waar ik het installatiebestand kon uitkiezen(versie, taal) en vervolgens zelf downloaden en installeren. Niks vage downloadmanager en gewoon de activatie per mail, dat is een stuk beter.

De vraag om een activatiecode, of tenminste de fout verhelpen in de downloadmanager heb ik al naar de klantenservice gestuurd, maar aangezien de ervaringen hier daarmee, plaats ik mijn bericht ook maar hier.

Hopelijk kan bijv. Carl Goedhart mij helpen.
Alvast bedankt :)

Barrie6
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2009 23:21

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Barrie6 »

Net de activatiecode per post ontvangen :) (wel raar dat dat niet vermeld werd tijdens of na de bestelling) Ik heb dus geen hulp meer nodig, tip voor de toekomst: dump die downloadmanager :)

Aysegul
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 22:33

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Aysegul »

Nog iemand hier met surfspot perikelen. Bij mj werkt het programma SPSS sinds begin oktober niet meer (terwijl het nog wel zou moeten werken) en dus neem ik contact op met de klantenservice van surfspot op 7 oktober 2009. Ik ben voor mijn studie afhankelijk van dit programma. Ik krijg niet binnen twee werkdagen een reactie, dus stuur ik nogmaals een mail. Vervolgens krijg ik een mail van een medewerker waarin wordt gevraagd naar een printscreen. Deze stuur ik op.
Dan krijg ik van een andere medewerker het verzoek om het bestelnummer te mailen. Dit doe ik. Vervolgens: radiostilte. Geen enkele reactie van Surfspot. Ik heb nog een aantal mailtjes in de afgelopen weken(stuk of 5/6) gestuurd, ook geen reactie. Vervolgens heb ik maar contact opgenomen met een juridisch adviseur van de consumentenbond. Deze hebben mij geadviseerd om Surspot in gebreke te stellen voor het niet leveren van het afgesproken product. Dit heb ik dan ook onlangs gedaan. Indien het nodig is zal - ook al is het een klein bedrag - door de rechtsbijstand stappen ondernomen heb ik begrepen. Je wilt het toch netjes oplossen maar als de tegenpartij niet reageert kan het uiteindelijk tot een rechtzaak komen hoorde ik, waarbij je dus ook de kosten die jij hebt gemaakt volledig op hen kan verhalen. hoop uiteraard dat het niet zover hoeft te komen en dat Surfspot zelf de fout inziet en zsm contact opneemt

arinka
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2009 22:53

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door arinka »

Ik heb nu ruim 3 weken na bestelling nog steeds geen geldig serienummer ontvangen. Afgelopen maandag bericht gehad dat het fout was gelopen en of ik de bestelling opnieuw wilde plaatsen zonder te betalen. Ik heb dit gelijk maandag gedaan en tot op heden weer radiostilte.
Het door mij bestelde ABBY PDF-converter was ongeveer 15 euro goedkoper dan direct bij abby bestellen. Indien ik deze ellende had kunnen voorzien had ik zeker niet hier besteld.

pingel
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2007 14:55

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door pingel »

Dit is niet echt een bonafide bedrijfje. Geen telefoonnummer is al verdacht. Op e-mails niet reageren is natuurlijk altijd lekker makkelijk. Even deleten en weg is de klacht. Geen zaken mee doen met dergelijke gladjakkers.

FCK
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2009 15:19

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door FCK »

Ik heb vorige week office2007 aangeschaft via surfspot. Dit weekend wilde ik mijn product gaan downloaden vanuit de productkluis maar wat bleek, account geblokkeerd! Geheel om onduidelijke redenen. Twee mailtjes naar info emailbox van surfspot heeft nog niets geholpen (geen reactie). Ik geef ze een paar dagen maar dit is toch wel raar. Mijn geld is wel al afgeschreven. Nog meer mensen problemen met hun account? :cry:

FCK
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2009 15:19

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door FCK »

Heb zojuist een mail van surfspot ontvangen dat tot dinsdag de inlogservice eruit ligt. Ben in iedergeval iets meer gerustgesteld.

SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

pingel schreef:Dit is niet echt een bonafide bedrijfje. Geen telefoonnummer is al verdacht. Op e-mails niet reageren is natuurlijk altijd lekker makkelijk. Even deleten en weg is de klacht. Geen zaken mee doen met dergelijke gladjakkers.
Beste Pingel,

SURFspot.nl is opgezet in samenwerking met de universiteiten en hogescholen, het betreft dus wel dergelijk een legitiem initiatief, ondersteund door de onderwijsinstellingen uit het hoger onderwijs.
Daarnaast bieden wij ook de scholen uit het basisonderwijs.

Wanneer je een voorbeeld hebt van een door jou verzonden e-mail waarop wij niet gereageerd zouden hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.

Carl Goedhart
SURFspot.nl Klantenservice

nfmaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2009 09:54

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door nfmaas »

Nog zo'n leuk probleempje.

Let even op als je verhuist bent of iets dergelijks.
Als je tijdens het bestelproces erachter komt bij verzendadres je verkeerde adres staat en je doet dit daar veranderen in je nieuwe adres dan neemt hij dit NIET mee in de bestelprocedure. Hier blijft gewoon je oude adres staan terwijl als je daarna kijkt bij je accountgegevens je adres wel veranderd is. Maar je product wordt dus naar het vorige adres gestuurd.
Dat dus net gehad met nieuwe versie van windows. Is naar oud adres gestuurd terwijl ik in de bestelprocedure mijn juiste adres heb opgegeven. In de bevestiging staat idd mijn oude adres maar dat zag ik laatst pas. ben zelf nogal in de weer met dit soort database software en het is niet ondenkelijk dat in de bestelprocedure een verkeerde verwijzing naar de sql data voor adresgegevens bestaat omdat hij niet naar de bestaande sql gegevens moet kijken maar naar de in het formulier ingevulde gegevens.

Tip: verander dus eerst je adres in de contactgegevens voordat je iets wil bestellen!!!

ik heb mijn probleem maar even doorgestuurd naar Carl van surfspot omdat ene Lianne van surfspot mij vrolijk in 2 regeltjes meldde dat ik waarschijnlijk mijn adresgegevens had veranderd na de bestelling.

meteen op gereageerd en tot nu nog niks op gehoord trouwens.

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door doe normaal »

SURFspot.nl schreef:
pingel schreef:Dit is niet echt een bonafide bedrijfje. Geen telefoonnummer is al verdacht. Op e-mails niet reageren is natuurlijk altijd lekker makkelijk. Even deleten en weg is de klacht. Geen zaken mee doen met dergelijke gladjakkers.
Beste Pingel,

SURFspot.nl is opgezet in samenwerking met de universiteiten en hogescholen, het betreft dus wel dergelijk een legitiem initiatief, ondersteund door de onderwijsinstellingen uit het hoger onderwijs.
Daarnaast bieden wij ook de scholen uit het basisonderwijs.

Wanneer je een voorbeeld hebt van een door jou verzonden e-mail waarop wij niet gereageerd zouden hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.

Carl Goedhart
SURFspot.nl Klantenservice
:lol: een maand later zie je een reactie hier op het forum :lol: zo gaat dat dus... jammer. Goed dat er Radar bestaat! :D

middel47
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2009 20:11

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door middel47 »

Via deze pagina weet ik inmiddels dat er net als ik meer mensen zijn met zeer negatieve ervaringen met de klantenservice. Ik heb me speciaal voor dit onderwerp aangemeld op dit forum. Dit geeft volgens mij wel aan dat mijn geduld op is omdat dat ik eerder nog niet zo ver hoefde te gaan. Een stevig minpunt dus voor Surfspot.nl.

Ik wacht nu op een reactie van Carl. Hoop dat hij voor mij iets kan regelen, want ik wacht al ruim 2 weken op mijn versie van Windows 7. De reacties die ik van anderen krijg bij de klantenservice is ronduit nutteloos.

nibh
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:44

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door nibh »

ah, ik ben niet de enige.

Ik heb nooit mijn mail gekregen. Nu heb ik wel mijn product gevonden in de kluis. Maar heb downloadmanager nodig om het te downloaden.
Nergens op de site van surfspot is downloadmanager te downloaden.

Kan iemand mij helpen om de setup van downloadmanager te krijgen?. Dan kan ik mijn product eindelijk instaleren.

hco
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2010 21:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door hco »

Hallo,

Ik heb ook een paar weken geleden office 2007 besteld (download versie) en betaald bij surfspot maar tot op heden nog niets ontvangen en ook geen reactie ontvangen op mijn e-mails.
Bij mijn bestelstatus staat dat mij product niet leverbaar is en dat is het dan.
Geen reactie op mijn mails, nergens een telefoon NR te vinden om contact op te nemen.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de hier eerder op het forum genoemde '[email protected]' maar nada geen reactie.
Het gaat om een klein bedrag maar ik vindt het ronduit asociaal hoe surfspot met zijn klanten om gaat.
Op deze manier wordt goedkoop “duurkoop”, misschien is het verstandiger om wat meer te betalen maar dan ben je wel verzekerd dat je krijgt waarvoor je betaald heb!

SURFspot
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:34

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot »

L.S.,

Zoals vermeld staat in de bevestigingsmail die je van ons krijgt per mail, nadat jouw bestelling uitgeleverd is, kun je de bestelde download terug vinden in de Productkluis.

Wanneer je een bestelling voor een downloadproduct hebt geplaatst, is er een
e-mail met instructies naar het bij de bestelling vermelde e-mailadres verzonden.
Een uitzondering hierop zijn de downloadproducten van McAfee en Microsoft, hiervoor worden de gegevens opgeslagen in je account op SURFspot.nl, je kunt de gegevens opvragen door op SURFspot.nl in te loggen en vervolgens voor de optie ´Productkluis´ te kiezen, deze vind je rechts bovenaan het scherm.

De downloadmanager bevindt zich in de downloadlink van het product en verschijnt vanzelf als de downloadlink geklikt wordt.

Met vriendelijke groet,

Lianne

SURFspot.nl - Klantenservice

hco
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2010 21:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door hco »

Oooh een reactie van Surfspot, weliswaar via het forum van TROS Radar, maar toch!

Beste Lianne,

Ik heb 4 weken geleden een download versie van MS Office Enterprise 2007 (MT) NL besteld en betaald.
Daarna heb ik 2 mailtjes ontvangen één met de bevestiging van mijn bestelling en één met de bevestiging dat er betaald is.
6 uur later weer twee identieke mailtjes gehad met de melding,
"De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen" vreemd voor een download.
En daar onder staat dan "Bestelregelstatus: Niet leverbaar"
De volgende dag weer 2 maal dezelfde mailtjes en allemaal zonder uitleg of instructies.
Als ik inlog en kijk bij de "Productkluis" staat het product er niet bij, maar bij mijn bestel status staat: "In behandeling". En nergens een download link te vinden.
Daarom heb ik dus div. malen via de mail contact gezocht en het probleem uitgelegd maar nooit een reactie gehad.
Dus beste Lianne is er nog een kans dat ik krijg waarvoor ik betaald heb of blijven jullie klanten afschepen met informatie waar ze niets aan hebben.

Met vriendelijke groet,
HCO

SURFspot
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:34

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot »

Beste HCO,

Elke mail die wij via [email protected] binnen krijgen, wordt binnen 2 werkdagen behandeld.

Ik wil je dan ook adviseren om toch nogmaals een mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Graag ontvangen we van jouw het bestelnummer van de bestelling, zodat we naar de status van je bestelling kunnen kijken en deze eventueel kunnen aanpassen.

Je kunt het bestelnummer opvragen door op SURFspot.nl in te loggen en te kiezen voor de optie ‘Bestelstatus’, deze vind je rechts bovenaan het scherm.

Met vriendelijke groet,

Lianne

SURFspot.nl - Klantenservice

Gesloten