http://www.volkskrant.nl/economie/artic ... r_voor_DSB
en wie zei dat het geen VIES politiek spelletje is??
veel meer info op Lakeman leed site..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doorstart DSB ??
Re: Doorstart DSB ??
Absoluut is het politiek spelletje.
En het wordt eindelijk prima gespeeld.
Scheringa en de bank dienen uit het financiele systeem te worden verwijderd.. koste wat kost. Bank liquideren, Scheringa plukken.
Had het eerder moeten gebeuren? Zeker.
Zijn er fouten gemaakt in het toezicht? Absoluut.
Zijn er mensen met boter op hun hoofd in Den Haag? 10-tallen.
Maar hoe ze het doen zal me worst wezen. Dit soort onkruid dient met wortel en al verwijderd te worden.
Scheringa en de bank dienen uit het financiele systeem te worden verwijderd.. koste wat kost. Bank liquideren, Scheringa plukken.
Maar hoe ze het doen zal me worst wezen. Dit soort onkruid dient met wortel en al verwijderd te worden.
DAT IS MAKKELIJK GESCHREVEN, maar het lost niets op _OI___oi__ schreef:Absoluut is het politiek spelletje.
Er blijven veel gedupeerde mensen achter. Ik niet, ik spaar alleen maar.
Dat klopt, maar ik schrijf ten minste in tegenstelling zoals jij die gewoon keer 12 keer hetzelfde bericht op alle topics copy/paste, of het er nou met het onderwerp te maken heeft of niet. Dat is volgens mij echt makkelijk.
Rot voor die mensen. Mag wat mij betreft best naar een oplossing gezocht gezocht worden die mij belastinggeld kost. Maar je gaat de organisatie die dat veroorzaakt heeft niet in stand houden.
Rot voor die mensen. Mag wat mij betreft best naar een oplossing gezocht gezocht worden die mij belastinggeld kost. Maar je gaat de organisatie die dat veroorzaakt heeft niet in stand houden.
Ja, maar dat is logisch, bij de topic doorstart hoop ik positieve mensen te vinden, bij failliet, etc. de negatieve dus heb ik ze allemaal bereikt en het is aan die mensen om er iets mee te doen. Lakeman kon ineens iedereen bereiken, bij een veel bekeken programma, en meteen weet je hoe het er voor staat.__oi__ schreef:Dat klopt, maar ik schrijf ten minste in tegenstelling zoals jij die gewoon keer 12 keer hetzelfde bericht op alle topics copy/paste, of het er nou met het onderwerp te maken heeft of niet. Dat is volgens mij echt makkelijk.
En nu krijgt de DSBbank maar 24 uur.
1. belangrijk punt: dsb krijgt nu niet maar 24 uur, dsb zit al sinds begin 2009 in de ****. 2 weken geleden was de bewuste oproep. Ik word erg flauw van de v.d.goor, scheringa en co die de problemen bagatalisseren en de zwarte piet vooral bij anderen leggen.
Lees anders ook eens de volkskrant van vandaag, waarom wellink eigenlijk niet anders kon dan wat hij gedaan heeft, de afwaarderingen op de hypotheekportefeuille enz.
Ik denk dat we nu de slechtste oplossing hebben (faillisement), maar dat er iets moest gebeuren dat stond/staat vast.
Lees anders ook eens de volkskrant van vandaag, waarom wellink eigenlijk niet anders kon dan wat hij gedaan heeft, de afwaarderingen op de hypotheekportefeuille enz.
Ik denk dat we nu de slechtste oplossing hebben (faillisement), maar dat er iets moest gebeuren dat stond/staat vast.