TigerGurwl schreef:25 mei 2008 heb ik mijn contract bij T-Mobile voor 2 jaar verlengd.
Dat telefoontje is 4 keer voor reparatie opgestuurd, allemaal software-update of iets anders. Mijn telefoon viel vaak uit, had geen bereik, kon mijn kaartje niet aflezen en ga zo maar door.
Na die 4 keer had ik nog steeds problemen met mijn mobiel. Weer terug gegaan, ze zeiden dat ze de telefoon zouden inruilen voor nog een W910i, maar dan wel gewoon een andere mobiel. Nou, ik kreeg een 2dehandse opgestuurd thuis, je zag schade op de telefoon en er stonden nog berichtjes en alles in. Hiervan was ik in begin al niet gediend, maar ook deze telefoon begon weer problemen te geven. Deze is ook voor reparatie opgestuurd, maar daarna weer problemen. Natuurlijk erg boos en teleurgesteld.
T-Mobile zei toen, kies maar een ander model. Ik kon kiezen uit een aantal modellen, ongeveer dezelfde prijsklasse. Nu koos ik voor de Sony Ericsson W890i. Deze lag iets lager in de prijsklassen dan mijn vorige, maar goed. Ik had zoiets van, zolang deze het maar goed doet, vind ik het prima.
Maar nee, ook deze kreeg weer problemen. Hiermee ook weer terug gegaan en laten repareren. En je kan het al raden, hierna weer problemen. Ik heb de telefoon toen een week geleden weer ingeleverd (eind oktober) Gisteren heb ik mijn mobiel terug gekregen, was naar huis gestuurd. Maar wat nu! Ze gingen hem niet repareren, er was val/stoot-schade aan mijn telefoon, zodoende geen reparatie!
Laat ik nou exact hetzelfde probleem gehad hebben, 2 jaar geleden. Kreeg ook telefoons opgestuurd die niet werkte, vastliepen en inderdaad ook een keer een tweedehands, waar al allerlei vreemde instellingen en berichten in stonden.
Afgelopen maand na 2 jaar toch weer mijn abonnement verlengd. Ik wilde heel graag de N97 van Nokia. Bij T-Mobile zelf kostte dat ding 190 euro. Op GSM-web was hij gratis, met dezelfde provider.. t-mobile dus.
Heb hem dus via GSMweb besteld en moet zeggen, de problemen die ik 2 jaar geleden had, heb ik nu niet gehad.
Je kan dus de conclusie trekken dat T-mobile zelf iets uitspookt met de telefoons die zij naar klanten opsturen..
Overigens was de telefoniste van T-Mobile er niet blij mee dat ik de telefoon via GSM-web wilde bestellen, zij probeerde mij om te praten door te zeggen dat je bij reparatie je telefoon een half jaar kwijt bent..
Net alsof ze zelf zo lekker snel zijn....
Maar goed, ook ik betwijfel of ik na deze 2 jaar weer T-mobile zal nemen. Slecht bereik blijft een probleem en mijn internet op me telefoon werkt ook niet optimaal. Nog 2 jaartjes doorbijten en ik denk dat ik dan maar overstap naar KPN, zijn nog goedkoper ook volgens mij..