LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo Schande

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
c.franssen1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2009 21:52

ziggo Schande

Ongelezen bericht door c.franssen1 »

Ziggo
Wij kregen van Ziggo een aanbieding om ons pakket om te zetten naar een totaal pakket zodat dit voordeliger zou zijn en daarbij konden wij dan een Harddisk recorder kopen voor 229,euro.
Nou toen begonnen de problemen, eerst sturen ze een digitale ontvanger voor 199,euro, wij meteen bellen dat dit verkeerd is en deze retour moet. Na deze retour gestuurd te hebben horen wij een tijdje niks meer, wij weer bellen. Toen bleek ineens de harddisk recorder niet leverbaar moeten drie weken wachten.
Na drie weken wachten kregen we na diverse telefoontjes te horen dat er een technische storing was waardoor de uitlevering niet kon plaats vinden en wij maar moesten wachten.
Na weer een week wachten komt eindelijk de harddiskrecorder met een rekening van 399, euro, wij meteen weer bellen dat dit niet klopt en dat dit een aanbieding zou zijn voor 229 euro, voordat we dit uitgelegd hebben hebben we zeker 10 keer opnieuw moeten bellen en diverse mail gestuurd. Uiteindelijk kregen we de opmerkingen dat we via de bank het geld terug moeten laten storten, dat hebben we gedaan en nu krijgen we aanmaningen, en dat alles omdat ZIGGO de ene fout na de andere maakt, maar het probleem oplossen dat doen ze niet. Daarbij kun je niemand bereiken zonder stomme 0900 nummer, SCHANDE .
We hebben het nog steeds niet omgelost, kan niemand van ZIGGO dit nu eens oplossen.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo Schande

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Geachte heer, mevrouw Franssen,

Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekening betreffende de decoder. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Gesloten