LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoontje van loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Joootje85
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2009 11:53

telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door Joootje85 »

Beste mensen,

Ik kreeg gisteravond een vaag telefoontje waar ik nogal van geschrokken ben.
Ik werd rond 20.00 uur gebeld. Het eerste wat ik dacht is goh, degene zit in de auto.

Vervolgens begon hij met praten: gefeliciteerd mevrouw .. , U hebt gewonnen!
U bent speciaal door de loterij (of iets) geselecteerd zodat u altijd garantie heeft op een winbedrag.. gefeliciteerd! (ik ben nu nog nergens lid van)

Nu merkte ik meteen dat het aan alle kanten niet klopte en heb snel opgelegd. Maar wat nu als er iemand gebeld word die een slecht gehoor heeft. Die word dan mooi wat aangesmeerd met leuke woorden.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe goed het diegene uitkwam dat hij niet heel goed te verstaan was.

Pas dus op en ik heb ik alle commotie niet onthouden van welke loterij diegene belde. Dus als iemand dit ook meegemaakt heeft, geef het dan alsjeblieft door.

Groetjes
Joootje85

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

En je hebt niet even de moeite genomen om hier op Tros Radar rond te kijken of er misschien nog meer mensen een dergelijk telefoontje hebben gekregen? Je bent al de zoveelste die hier een apart topic over opent.

Joootje85
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2009 11:53

Re: telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door Joootje85 »

Sorry ik vond het belangrijker om het zo snel mogelijk mensen te melden dan eerst super lang zoeken... ps was mijn eerste geplaatste bericht...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

snap ik wel, maar dit is volgens mij al het 4e of 5e bericht over hetzelfde.

Joootje85
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2009 11:53

Re: telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door Joootje85 »

oh gatver! Hopelijk is niemand erin getrapt...

Onder welke topic kan ik de andere vinden?

Groetjes

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: telefoontje van loterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Die kun je vinden door de zoekfunctie te gebruiken.

Het irritante is, dat mensen altijd denken dat zij de eerste zijn met een bepaald probleem, en dan de boel maar onder DIVERSEN neerzetten. Dat heb jij niet gedaan overigens, maar er zijn al diverse topics over opgedrongen loterijen. Die kun je makkelijk vinden als je de zoekfunctie gebruikt. Die werkt overigens hetzelfde als bij andere forums, dus een argument dat sommigen gebruiken: ''sorry, ik ben nieuw hier, dus ik weet niet hoe alles werkt'', als vrijbrief om willekeurig topics te openen, helaas gaat dat er bij mij niet in.

Dat laatste deed jij ook niet, overigens. Maar het forum staat vol met dergelijke berichten, helaas.

Gesloten