Wat een overbodig gebeuren, ze komen bij je thuis, dat lijkt heel geweldig en klantvriendelijk. Rijden een duur Fiat 500tje, zit ff, doet niets want ze mogen nergens aanzitten, als het geen ziggo apparatuur is, dan 10 minuten formulier invullen en weg zijn ze.
De problemen zijn onopgelost, er is geen advies gegeven, er is niets veranderd en alles werkt nog steeds slecht.
Geweldig. Het enige wat ik eraan overgehouden heb is een verkoudheid die hij meenam en frustratie.
Daar gaat ons ab. geld dus heen. Ik begrijp niet waarvoor dit team is. Alleen om te doen of Ziggo zo goed is voor de klanten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo serviceteam....
Re: Ziggo serviceteam....
voor 10 of 20 euro aan de 0900 telefoon hangen is ook niet alles, deze zomer namen wij een tweede ziggokaart, die zou komen met een foxkastje, in aug en sept paar keer moeten bellen met de helpdesk omdat sommige kanalen niet doorkwamen, zou steeds wel worden opgelost (niet dus), maar pas in okt kwam iemand van de administratie erachter dat er twee klantnummers waren aangevraagd. om dat recht te zetten 7dagen geen digitale tv gehad en toennogmaals moeten bellen om alle zenders weer te activeren. dus volgende keer bij problemen heb ik die rakkers liever hier thuis, totdat het probleem is verholpen.