LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Astroloog Paul Ritter

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
WillieM
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2007 19:01

Astroloog Paul Ritter

Ongelezen bericht door WillieM »

Paul Ritter Schwerzenbach.
Werd ik 2 weken geleden verblijd met de mededeling € 10.500,00 gewonnen te hebben bij Professional Promotion uit Oostenrijk, nu kan ik -gegarandeerd- een bedrag van € 20.000,00 tegemoet zien na terugzending van mijn acceptatie-kaart.Kosten slechts € 35,00.
(Wat betekent zo'n bedrag in vergelijking met de hulp die ik d.m.v. de magische kosmische methode tegemoet kan zien?
Paul Ritter, met mijn persoonlijk dossier in zijn handen, begreep dat ik de persoon ben aan wij hij zijn krachten moest doorgeven!! Alle geluk lacht me toe, geluk,gezondheid, rijkdom; Paul zal constant bij me zijn). Het idee alleen al!!
Ongelooflijk dat mij zoiets mag gebeuren. Elke 2 weken € 35,00 betalen en het geld stroomt binnen.
Deze brief kwam nu uit Zwitserland. Welke landen volgen nog??

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: Astroloog Paul Ritter

Ongelezen bericht door WarZir »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=74980

Zoals je ziet heb je al eerder een nagenoeg exact topic geopend, hier zijn toen enkele nuttige reacties op gegeven (echter geen enkele reactie van jou, maar dit terzijde), ik zou zeggen: lees die reacties nog eens en doe er je voordeel mee.

Gesloten