LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Nu ook het jaarverslag 2008 van 4AC op www.4allclients.info
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 okt 2009 13:28
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Had ik maar eerder op dit forum gekeken want ook ik zit te wachten op een terugboeking van 138 euro van een niet geleverde lg telefoon. Mijn dank aan alle vorige berichtgevingen en heb alle tips met beide handen aangepakt.
En ook ik maar afwachten op het geld.
Gr Johan
En ook ik maar afwachten op het geld.
Gr Johan
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Ik had 4allclients via vergelijk.nl gevonden toen ik op zoek was naar een nieuw TV toestel.
De bestelling van het toestel twv. 383 euro heb ik op 06 juli gemaakt, op 07 juli kreeg ik een nette mail van hen binnen met de mededeling dat het toestel niet geleverd kon worden en dat ik mijn geld binnen een wettelijke termijn van 30 dagen retour zou krijgen.
Tot gister 01 oktober had ik nog steeds niets van het bedrag retour mogen ontvangen. Dit ondanks de 4 mails die ik ze had verstuurd met de vraag waar het in hemelsnaam bleef.
Gister was ik het meer dan zat en heb het even anders aangepakt. Ze hebben totale mailing aan hun klanten dus ik heb gebluft een rechtsbijstandverzekering te hebben (na dit geintje ga ik er toch wel 1 aanvragen haha).
Mijn mail naar 4allclients:
Deze mail heb ik niet alleen naar 4allclients gestuurd, om ze even te laten schrikken heb ik onderstaande mail adressen in de CC toegevoegd;
Vandaag (een dag later) ontving ik onderstaande respons:
Zal dit gelegen hebben aan de verschillende organisaties en commissies in mijn CC of mijn "juridische dreigement"? Ik heb in ieder geval het volledige bedrag gelijk terug gestort gekregen!
De bestelling van het toestel twv. 383 euro heb ik op 06 juli gemaakt, op 07 juli kreeg ik een nette mail van hen binnen met de mededeling dat het toestel niet geleverd kon worden en dat ik mijn geld binnen een wettelijke termijn van 30 dagen retour zou krijgen.
Tot gister 01 oktober had ik nog steeds niets van het bedrag retour mogen ontvangen. Dit ondanks de 4 mails die ik ze had verstuurd met de vraag waar het in hemelsnaam bleef.
Gister was ik het meer dan zat en heb het even anders aangepakt. Ze hebben totale mailing aan hun klanten dus ik heb gebluft een rechtsbijstandverzekering te hebben (na dit geintje ga ik er toch wel 1 aanvragen haha).
Mijn mail naar 4allclients:
Geachte heer/mevrouw,
Op 06 juli 2009 heb ik op uw website 4allclients.com een LG 32 HD Ready LCD TV besteld.
Deze bestelling is door uw organisatie op 07 juli 2009 geannuleerd. Tevens werd er in dezelfde e-mail aangegeven dat ik het volledige bedrag binnen 30 dagen retour zou krijgen.
Er zijn ondertussen bijna 3 maanden verstreken en ondanks mijn e-mails (ticket nummer 55876, 60339 en 64346) waarbij ik in de laatste aankondigde aanspraak te doen op mijn rechtsbijstandverzekering, heb ik mijn geld nog steeds niet retour.
Ik wil u hierbij verzoeken om binnen een termijn van 14 dagen het volledige bedrag retour te storten naar mijn rekeningnummer XX.XX.XX.XXX
Aangezien ik graag juridische stappen wil vermijden hoop ik snel een respons van u te mogen ontvangen op deze mail. Anders zie ik mijzelf genoodzaakt aangifte te doen en juridische stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Deze mail heb ik niet alleen naar 4allclients gestuurd, om ze even te laten schrikken heb ik onderstaande mail adressen in de CC toegevoegd;
[email protected],[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Vandaag (een dag later) ontving ik onderstaande respons:
Dat ik binnen 24 uur een antwoord ontving schetste mijn verbazing al enorm. Wat ik nog wonderbaarlijker vond was dat het gehele bedrag al op mijn rekening is terug gestort!Geachte heer, mevrouw xxxx,
Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.
Het betreft terugbetalingsnummer: 1015907
Ordernummer: 1133495538
Datum van terugbetaling: 02-10-2009
Terugbetalingsbedrag: €383.48
Afhankelijk van uw bank en land waarin de betaling heeft plaatsgevonden kan het 1-5 dagen duren voordat u het terugbetaalde bedrag ontvangt.
Wij streven ernaar om het (een deel van het) aankoopbedrag zo snel mogelijk aan u terug te betalen. Voor alle betaalmethoden geldt dat het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode wordt terugbetaald.
Wij zijn gecommitteerd aan uw volledige winkeltevredenheid en bieden daarom onze excuses aan voor eventueel ongemak aan uw kant.
Voor eventuele vragen kunt u terecht bij de afdeling Customer Service. Of bezoek onze Online Help sectie (rechtsboven op elke pagina).
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Customer Care Center
Zal dit gelegen hebben aan de verschillende organisaties en commissies in mijn CC of mijn "juridische dreigement"? Ik heb in ieder geval het volledige bedrag gelijk terug gestort gekregen!
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
In dit topic zijn herhaaldelijk printscreens met bankgegevens gepost. Dat is tegen de gedragsregels. Hetzelfde geldt voor links naar een dergelijke printscreens. Gebruikers die toch dergelijke posts plaatsen, riskeren een forum-ban.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Dit zijn echt GROTE oplichters!!!!!! Ik ben blij dat ik een relatief kleine bestelling heb geplaatst. Had ik maar eerst even op deze of andere consumentensites gekeken... Een goede les!
Nadat de leverdatum 5 keer was opgeschoven, heb ik de boel geannuleerd en bij een ander besteld. Vervolgens belooft 4AC om binnen 3 weken het geld terug te storten... niet dus! Vandaag begonnen met die gasten op allerlei adressen te spammen en te manen het geld terug te storten. Deadline gesteld en verteld dat ik daarna (volgende week) direct aangifte zal doen.
Nu stuurt ene 'Pim' wel een berichtje terug. Dat er iets mis is gegaan bij de verwerking van mijn aanvraag. Jaja, wat er vooral mis is gegaan: dat die gasten nog niet zijn opgepakt!! Dat dit gewoon maar kan doorgaan in NL. Lekkere rechtsgang! Fijn...
Gr,
Mark
Nadat de leverdatum 5 keer was opgeschoven, heb ik de boel geannuleerd en bij een ander besteld. Vervolgens belooft 4AC om binnen 3 weken het geld terug te storten... niet dus! Vandaag begonnen met die gasten op allerlei adressen te spammen en te manen het geld terug te storten. Deadline gesteld en verteld dat ik daarna (volgende week) direct aangifte zal doen.
Nu stuurt ene 'Pim' wel een berichtje terug. Dat er iets mis is gegaan bij de verwerking van mijn aanvraag. Jaja, wat er vooral mis is gegaan: dat die gasten nog niet zijn opgepakt!! Dat dit gewoon maar kan doorgaan in NL. Lekkere rechtsgang! Fijn...
Gr,
Mark
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 okt 2009 13:28
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Na een pittig mailtje en met een verwijzing naar deze website heb ik mijn geld terug. Dat viel dus mee, nahjah wel een paar mailtjes en dure telefoontjes verder. Niet meer daar bestellen dus!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 okt 2009 23:02
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Op 13-8-2009 heb ik een beeldscherm gekocht bij 4allclients
direct betaald.
2 dg later kreeg ik te horen dat het 2 dg. later wordt.
Dit heeft zich meerdere malen herhaald.
Toen gezegt dat het niet meer hoeft en of zij het geld wilden terug storten.
Meerdere mails gestuurt, sturen af en toe een mail terug met sorry wordt direct aan de boekhouding door gegeven, gebeurd verder niets.
Ga maar aangifte doen.
Ik las op het forumdat dit met regelmaat van de klok gebeurd.
Volgens mij is dit oplichting.
direct betaald.
2 dg later kreeg ik te horen dat het 2 dg. later wordt.
Dit heeft zich meerdere malen herhaald.
Toen gezegt dat het niet meer hoeft en of zij het geld wilden terug storten.
Meerdere mails gestuurt, sturen af en toe een mail terug met sorry wordt direct aan de boekhouding door gegeven, gebeurd verder niets.
Ga maar aangifte doen.
Ik las op het forumdat dit met regelmaat van de klok gebeurd.
Volgens mij is dit oplichting.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Net als vele anderen wacht ik op het geld van mijn geannuleerde bestelling bij 4allclients ( sinds eind augustus) Ik heb betaald met IDEAL en in tegenstelling tot bv bij Mastercard is daar geen garantie of regeling tot terugbetaling. Je moet dit zelf regelen via de leverancier ( en het forum staat vol met mislukte en half gelukte pogingen daarvan) of klagen bij thuiswinkel.org, waar 4allclinets niet in het bestand van leden voorkomt. Kortom IDEAL is een 'ideale' manier voor oplichters om geld binnen te halen. Je betaalt bij bestelling en krijgt niets; kassa dus.
Dus heb ik de ING gebeld en de klacht doorgegeven; zij raden ook aan dit soort meldingen te doen. De actie zou er dus ook op gericht moeten zijn om de vergunning voor IDEAL betalingen voor 4allclients in te trekken. Het is uiteindelijk niet in het belang van de banken ook dat consumenten het vertrouwen in deze betaalwijze verliezen. Dus mijn oproep aan alle gedupeerden (en de redactie) om de klachten ook bij je bank te deponeren.
Zo maken we het mogelijk dat 4allclients het recht op betalingen via IDEAL verliest
en het moeilijker krijgt meer slachtoffers te maken.
Dus heb ik de ING gebeld en de klacht doorgegeven; zij raden ook aan dit soort meldingen te doen. De actie zou er dus ook op gericht moeten zijn om de vergunning voor IDEAL betalingen voor 4allclients in te trekken. Het is uiteindelijk niet in het belang van de banken ook dat consumenten het vertrouwen in deze betaalwijze verliezen. Dus mijn oproep aan alle gedupeerden (en de redactie) om de klachten ook bij je bank te deponeren.
Zo maken we het mogelijk dat 4allclients het recht op betalingen via IDEAL verliest
en het moeilijker krijgt meer slachtoffers te maken.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Begin augustus is er een ongeautoriseerde betaling gedaan met de gegevens van mijn creditcard.. naar 4allclients.com. Ging om een flink bedrag ook, bijna 600 euro.
Het kan toeval zijn natuurlijk, maar als ik dit topic zo lees deugt er wel meer niet aan dat bedrijf. Overigens een klein maandje daarvoor hetzelfde met een betaling naar een Frans bedrijf: Distriphot? Meer mensen die dit toevallig hebben meegemaakt?
Het kan toeval zijn natuurlijk, maar als ik dit topic zo lees deugt er wel meer niet aan dat bedrijf. Overigens een klein maandje daarvoor hetzelfde met een betaling naar een Frans bedrijf: Distriphot? Meer mensen die dit toevallig hebben meegemaakt?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 jun 2009 19:26
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Oplaadbare batterijen besteld bij 4allclients (order 1133510639 mocht men meelezen). Meerdere berichten verzonden met de vraag waar mijn bestelling bleef. Geen enkele reactie. Vervolgens order geannuleerd. Ook hier geen reactie op gehad. Men heeft gewoon het fatsoen niet om te reageren
Het is voor mij daarom niet te begrijppen, gezien de reacties op de diverse sites als Consumentbond, Kassa, Radar etc.. waarom de heren [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] nog steeds door kunnen gaan met hun duistere praktijken.
Het is voor mij daarom niet te begrijppen, gezien de reacties op de diverse sites als Consumentbond, Kassa, Radar etc.. waarom de heren [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] nog steeds door kunnen gaan met hun duistere praktijken.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Ook ik moet me helaas scharen in het rijtje gedupeerden van deze malafide club. Het beeld is hetzelfde als vele andere gedupeerden die mij voorgingen:
17-1-09: bestelling diascanner
19-1: electronische factuur (pas na telefoontje te hebben gepleegd)
5-2: inmiddels 4 x verzenddatum verschoven (maar volgens website nog steeds op voorraad). Gestopt met (dure) telefoontjes. Via mail komt de melding van nalevering op 10.2.09
10-2: Op website zijn de ordergegevens plotsklaps (weer) verdwenen. Nu melding van levering op 13.2 (6e verschuiving!)
20-2: annulering van de order, met de melding:
18-8:
In mijn laatste mail aan hen heb ik gedreigd mijn bevindingen op verschillende klachten podia te zullen publiceren.
Bij deze dus. Het is duidelijk dat dit een malafide club is, die telkens op het randje van het criminele balanceert en handig misbruik maakt van de gemakzucht van de meeste gedupeerde afnemers, die het er waarschijnlijk meestal na verloop van tijd bij laten als het niet om grote bedragen gaat. Ook het manipuleren van vergelijkingssites zoals Ciao! hoort in dat rijtje thuis. Door het eigenhandig bestoken van die site met zeer positieve ervaringen worden de gemiddelde scores behoorlijk omhoog getild. Door die redelijke score destijds in januari heb ik mij in dit geval helaas ook vertild....
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat dit soort bedrijven nog steeds kunnen voortbestaan. Blijkbaar helpen dit soort forums ook onvoldoende en heeft een consumentenbond ook onvoldoende middelen.
- Eerst de leverdatum telkens verschuiven, waarbij ze hopen dat je ze zoveel mogelijk belt tegen dure tikken,
- dan de order annuleren waarna ze telkens beloven dat het geld binnen enkele dagen terug gestort wordt. Ze maken daarbij handig gebruik van standaard scripts, waardoor je toch telkens weer hoopvol gestemd wordt.
17-1-09: bestelling diascanner
19-1: electronische factuur (pas na telefoontje te hebben gepleegd)
5-2: inmiddels 4 x verzenddatum verschoven (maar volgens website nog steeds op voorraad). Gestopt met (dure) telefoontjes. Via mail komt de melding van nalevering op 10.2.09
10-2: Op website zijn de ordergegevens plotsklaps (weer) verdwenen. Nu melding van levering op 13.2 (6e verschuiving!)
20-2: annulering van de order, met de melding:
30-3: reactie op mijn verzoek tot uitbetaling:"...kunt u uw terugbetaling binnen vier weken verwachten...." en "in veel gevallen zult u de terugbetaling sneller ontvangen."
7-4: opnieuw geklaagd. Reactie:"Wij hebben dit nagekeken voor u. Uw factuur is op de afdeling Financien. Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen en het bedrag zo spoedig mogelijk terugboeken op uw rekening".
Daarna via [email protected] de volgende reacties op mijn klachtmails:"Uw factuur is in behandeling bij de afdeling Financien. Tevens zullen wij uw e-mail doorzetten naar de afdeling Financien. Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen, en het bedrag per omgaande terugboeken op uw rekening."
18-8:
25-8:"Naar aanleiding van uw e-mail,kunnen wij u het volgende mededelen. Het word geregeld! U hoeft zich echt geen zorgen te maken.We hebben overlegt met de afdeling Financien. Zij zullen de nodige aandacht besteden.
U kunt het bedrag binnen 2 werkdagen terug verwachten op uw rekening."
3 x raden of ik het bedrag al heb ontvangen. NEE DUS. 10 maanden na de bestelling nog steeds geen cent terug gezien."Naar aanleiding van uw e-mail,kunnen wij u het volgende mededelen. Wij hebben dit met spoed doorgegeven aan de juiste afdeling.Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen,en het bedrag per omgaande terugboeken op uw rekening.Nogmaals onze excuses.
In mijn laatste mail aan hen heb ik gedreigd mijn bevindingen op verschillende klachten podia te zullen publiceren.
Bij deze dus. Het is duidelijk dat dit een malafide club is, die telkens op het randje van het criminele balanceert en handig misbruik maakt van de gemakzucht van de meeste gedupeerde afnemers, die het er waarschijnlijk meestal na verloop van tijd bij laten als het niet om grote bedragen gaat. Ook het manipuleren van vergelijkingssites zoals Ciao! hoort in dat rijtje thuis. Door het eigenhandig bestoken van die site met zeer positieve ervaringen worden de gemiddelde scores behoorlijk omhoog getild. Door die redelijke score destijds in januari heb ik mij in dit geval helaas ook vertild....
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat dit soort bedrijven nog steeds kunnen voortbestaan. Blijkbaar helpen dit soort forums ook onvoldoende en heeft een consumentenbond ook onvoldoende middelen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 okt 2009 23:37
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Een Engels slachtoffer heeft mij verzocht zijn verhaal te posten. Bij deze. 4AC: Deze meneer wil dus zijn geld terug. Regel dat even. Dank.
I ordered a cpu for my computer a while ago and got the usual run around (no product or money back)
If you can help that would be great
Customer number 11237902
Order number 1133503978
Item---amd 5600+ cpu
Model 1493851
Price £71-07p
Here's hoping
Thank you
D HOOTON
I ordered a cpu for my computer a while ago and got the usual run around (no product or money back)
If you can help that would be great
Customer number 11237902
Order number 1133503978
Item---amd 5600+ cpu
Model 1493851
Price £71-07p
Here's hoping
Thank you
D HOOTON
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Dat schiet dus ook niet erg op:ideal schreef:Net als vele anderen wacht ik op het geld van mijn geannuleerde bestelling bij 4allclients ( sinds eind augustus) Ik heb betaald met IDEAL en in tegenstelling tot bv bij Mastercard is daar geen garantie of regeling tot terugbetaling. Je moet dit zelf regelen via de leverancier ( en het forum staat vol met mislukte en half gelukte pogingen daarvan) of klagen bij thuiswinkel.org, waar 4allclinets niet in het bestand van leden voorkomt. Kortom IDEAL is een 'ideale' manier voor oplichters om geld binnen te halen. Je betaalt bij bestelling en krijgt niets; kassa dus.
Dus heb ik de ING gebeld en de klacht doorgegeven; zij raden ook aan dit soort meldingen te doen. De actie zou er dus ook op gericht moeten zijn om de vergunning voor IDEAL betalingen voor 4allclients in te trekken. Het is uiteindelijk niet in het belang van de banken ook dat consumenten het vertrouwen in deze betaalwijze verliezen. Dus mijn oproep aan alle gedupeerden (en de redactie) om de klachten ook bij je bank te deponeren.
Zo maken we het mogelijk dat 4allclients het recht op betalingen via IDEAL verliest
en het moeilijker krijgt meer slachtoffers te maken.
From: <[email protected]>
Date: 3 Sep 2009 16:09:37 +0200
To: <[email protected]>
Subject: RE: U heeft een vraag of klacht
Geachte heer xxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Vervelend dat u de produkten na betaling niet hebt ontvangen.
Helaas is ING hier geen partij in. Wij zorgen alleen dat de betaling wordt uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Customer Contact Center ING Zakelijk
xxxx
Afdeling E-mail
TRACKING NUMBER: A00006241119-00019991665
-----Original Message-----
From: xxxx
Sent: 03 Sep 09 14:35:11
To: <[email protected]>
Cc:
Subject: U heeft een vraag of klacht
Uw vraag of klacht
U heeft een: vraag
Product/dienst: Anders
Onderwerp: Oplichting 4allclients
Omschrijving: Hallo,
Wij hebben op 19/08/09 een bestelling geplaatst van 2 Notebooks bij 4allclients (rekeningnummer 674773837) en deze direct via iDEAL voldaan (EUR 1735,23).
Deze worden echter niet geleverd (na regelmatig opschuiven van de leverdatum).
Uiteindelijk de koop geannuleerd maar ook de terugstorting van het betaalde bedrag laat op zich wachten.
Nu las ik op verschillende fora dat dit bedrijf constant mensen aan het lijntje houdt en dat de ING als bank ook op de hoogte is van deze praktijken (en intern onderzoek doet).
Spelen jullie als bank hier nog een rol in aangezien zowel wij als de verkoper bij jullie bankieren?
Ik neem aan dat wij van onze kant het betaalde bedrag niet kunnen laten storneren.
Ben benieuwd naar jullie reactie hierop.
Bij voorbaat dank,
xxxx
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Maarten_p Bedankt voor je advies Ik heb binnen 36 uur mijn geld terug .
Die CC s hebben echt hun werk gedaan .
Nu kan ik hopelijk achter de boefen in duitsland gaan die mij voor bijna 1000 euro belazerd hebben .Bedankt voor die CC s .
Zelfs ECC had gereageerd.
Die CC s hebben echt hun werk gedaan .
Nu kan ik hopelijk achter de boefen in duitsland gaan die mij voor bijna 1000 euro belazerd hebben .Bedankt voor die CC s .
Zelfs ECC had gereageerd.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Ook wij ware de dupe. Wel heb ik hier werk van gemaakt om ervoor te zorgen dat wij het geld terug krijgen. Dit heb ik samen met een jurist en een ict er(kan gegevens achterhalen) gedaan. Na het toesturen van dit alles had ik binnen 36 uur het geld terug en een excuus mail. Druk is het enige wat helpt.
De brief (excuus voor de opmaak)
NAW gegevens + mail adres zender
4All Clients
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo OV
Betreft: In gebreke stelling terugstorting aankoop bedrag
Plaats, datum
Geachte heer/mevrouw,
Op datum heb ik bij 4All Clients de volgende bestelling gedaan:
Omschrijving:
Modelnummer:
Ordernummer:
Aankoopbedrag:
Het bedrag á € ……is voldaan middels iDEAL waarbij de verwerking verzorgd is door Ogone. Van deze bestelling en betaling is op datum om …. uur een bevestiging ontvangen middels mail (Zie bijlage 1).
Op datum heb ik meerdere mails (Zie bijlage 2) verzonden naar [email protected], met het verzoek mij op de hoogte te stellen van de voortgang van de levering van het bestelde product. Dit omdat ik na de bevestiging van datum 2009 niets meer vernomen heb van 4All Clients. In tegenstelling tot de beloofde levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Naast deze mail heb ik ook getracht u telefonisch te contacten, echter ook daarbij kreeg ik meerdere malen geen gehoor.
Op datum 2009 ontving ik van u de mail (Zie bijlage 3) waarin u mededeelde dat u de bestelling niet kunt leveren en dat u binnen vier weken (voor datum 2009) het bedrag á € zal terugstorten op mijn rekening.
Tot op heden, datum, hebben wij het aankoopbedrag nog niet mogen ontvangen. U hebt daarom de exacte datum overschreden en middels deze brief stel ik u in gebreke. Ik stel geen prijs meer op de product en wil de overeenkomst ontbinden. Graag ontvang ik binnen twee weken mijn aanbetaling van € retour. Ik verzoek u het bedrag te storten op banknr. ten name van naam te plaats.
Wanneer het aankoopbedrag niet binnen de gestelde termijn is ontvangen, zullen wij juridische stappen ondernemen om het aankoopbedrag terug te vorderen. Alle kosten die hier verder uit voortvloeien zullen verhaald worden op 4ALL Clients. Daarnaast, gezien de reputatie van uw organisatie waar internet toch wel de belangrijkste acte van is, zal ook de consumentenbond hierin betrokken worden en, indien nodig, zal er ook een strafrechtelijk vervolgtraject ingezet worden.
Ik verzoek u binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Hoogachtend,
naam
Namens deze,
naam
cc: Consumentenbond
Bijlagen:
1. Bevestiging bestelling
2. Mailcorrespondentie
3. Annulering bestelling door 4All Clients
Deze brief heb ik aangetekend verzonden en per mail naar alle beschikbaar adressen:
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Daarnaast hebben we nog wat info opgehaald van het www.
Gegevens van vandaag en daaronder nog oude gegevens met oude telefoonnummers, die misschien nog te gebruiken zijn....
Nieuw:
Domeinnaam 4allclients.nl
Status actief
Houder ALL001759-NETGR
4 All Clients V.O.F.
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo OV
Netherlands
Administratieve contactpersoon VEL006414-NETGR
xxxx
xxxx
xxxx
Deelnemer Net Ground B.V. /d
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technische contactpersonen TEC002105-NETGR
Net Ground Technical Support
+31 (0)152742770
[email protected]
Domeinnaamservers ns1.netground.nl
87.250.129.129
ns2.netground.nl
87.233.146.129
ns3.netground.nl
213.222.24.129
Datum registratie 12-05-2004
Datum laatste wijziging 09-07-2009
Administratie door NL Domain Registry
OUD:
4allclients.nl
Status
actief
Houder
ALL001759-NETGR
4 All Clients V.O.F.
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo OV
Netherlands
Administratieve contactpersoon
VEL006414-NETGR
xxxx
xxxx
xxxx
Deelnemer
Net Ground B.V. /d
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technische contactpersonen
TEC002105-NETGR
Net Ground Technical Support
+31 (0)152742770
[email protected]
Domeinnaamservers
ns1.netground.nl
87.250.129.129
ns2.netground.nl
87.233.146.129
ns3.netground.nl
213.222.24.129
Datum registratie
12-05-2004
Datum laatste wijziging
05-09-2007
Administratie door
NL Domain Registry
Blijft te allen tijde correct. Bij verzending middels mail gebruik hoger urgentie en de optie om een bevestiging te ontvangen wanneer de mail aangekomen en gelezen is. Bij gebruik van de brief personaliseer deze goed.
Ik hoop dat hiermee meer mensen geholpen zijn.
Groeten,
Robbert
De brief (excuus voor de opmaak)
NAW gegevens + mail adres zender
4All Clients
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo OV
Betreft: In gebreke stelling terugstorting aankoop bedrag
Plaats, datum
Geachte heer/mevrouw,
Op datum heb ik bij 4All Clients de volgende bestelling gedaan:
Omschrijving:
Modelnummer:
Ordernummer:
Aankoopbedrag:
Het bedrag á € ……is voldaan middels iDEAL waarbij de verwerking verzorgd is door Ogone. Van deze bestelling en betaling is op datum om …. uur een bevestiging ontvangen middels mail (Zie bijlage 1).
Op datum heb ik meerdere mails (Zie bijlage 2) verzonden naar [email protected], met het verzoek mij op de hoogte te stellen van de voortgang van de levering van het bestelde product. Dit omdat ik na de bevestiging van datum 2009 niets meer vernomen heb van 4All Clients. In tegenstelling tot de beloofde levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Naast deze mail heb ik ook getracht u telefonisch te contacten, echter ook daarbij kreeg ik meerdere malen geen gehoor.
Op datum 2009 ontving ik van u de mail (Zie bijlage 3) waarin u mededeelde dat u de bestelling niet kunt leveren en dat u binnen vier weken (voor datum 2009) het bedrag á € zal terugstorten op mijn rekening.
Tot op heden, datum, hebben wij het aankoopbedrag nog niet mogen ontvangen. U hebt daarom de exacte datum overschreden en middels deze brief stel ik u in gebreke. Ik stel geen prijs meer op de product en wil de overeenkomst ontbinden. Graag ontvang ik binnen twee weken mijn aanbetaling van € retour. Ik verzoek u het bedrag te storten op banknr. ten name van naam te plaats.
Wanneer het aankoopbedrag niet binnen de gestelde termijn is ontvangen, zullen wij juridische stappen ondernemen om het aankoopbedrag terug te vorderen. Alle kosten die hier verder uit voortvloeien zullen verhaald worden op 4ALL Clients. Daarnaast, gezien de reputatie van uw organisatie waar internet toch wel de belangrijkste acte van is, zal ook de consumentenbond hierin betrokken worden en, indien nodig, zal er ook een strafrechtelijk vervolgtraject ingezet worden.
Ik verzoek u binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Hoogachtend,
naam
Namens deze,
naam
cc: Consumentenbond
Bijlagen:
1. Bevestiging bestelling
2. Mailcorrespondentie
3. Annulering bestelling door 4All Clients
Deze brief heb ik aangetekend verzonden en per mail naar alle beschikbaar adressen:
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Daarnaast hebben we nog wat info opgehaald van het www.
Gegevens van vandaag en daaronder nog oude gegevens met oude telefoonnummers, die misschien nog te gebruiken zijn....
Nieuw:
Domeinnaam 4allclients.nl
Status actief
Houder ALL001759-NETGR
4 All Clients V.O.F.
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo OV
Netherlands
Administratieve contactpersoon VEL006414-NETGR
xxxx
xxxx
xxxx
Deelnemer Net Ground B.V. /d
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technische contactpersonen TEC002105-NETGR
Net Ground Technical Support
+31 (0)152742770
[email protected]
Domeinnaamservers ns1.netground.nl
87.250.129.129
ns2.netground.nl
87.233.146.129
ns3.netground.nl
213.222.24.129
Datum registratie 12-05-2004
Datum laatste wijziging 09-07-2009
Administratie door NL Domain Registry
OUD:
4allclients.nl
Status
actief
Houder
ALL001759-NETGR
4 All Clients V.O.F.
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo OV
Netherlands
Administratieve contactpersoon
VEL006414-NETGR
xxxx
xxxx
xxxx
Deelnemer
Net Ground B.V. /d
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technische contactpersonen
TEC002105-NETGR
Net Ground Technical Support
+31 (0)152742770
[email protected]
Domeinnaamservers
ns1.netground.nl
87.250.129.129
ns2.netground.nl
87.233.146.129
ns3.netground.nl
213.222.24.129
Datum registratie
12-05-2004
Datum laatste wijziging
05-09-2007
Administratie door
NL Domain Registry
Blijft te allen tijde correct. Bij verzending middels mail gebruik hoger urgentie en de optie om een bevestiging te ontvangen wanneer de mail aangekomen en gelezen is. Bij gebruik van de brief personaliseer deze goed.
Ik hoop dat hiermee meer mensen geholpen zijn.
Groeten,
Robbert
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Ben blij dat je het lettertype wat kleiner hebt gemaakt , was echt te groot en maakte de leesbaarheid slechter ipv beter.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 okt 2009 23:42
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Lieve mensen.
Uit betrouwbare bron ben ik het volgende te weten gekomen.
4allclients is failliet... het is kennelijk nog niet aangevraagd, want kan er nog niets over vinden.
Ze hebben alle medewerkers op straat gezet en de deuren op slot gedraaid,
Jullie moeten dit natuurlijk wel weten, daarom dat ik jullie dit vertel.
Uit betrouwbare bron ben ik het volgende te weten gekomen.
4allclients is failliet... het is kennelijk nog niet aangevraagd, want kan er nog niets over vinden.
Ze hebben alle medewerkers op straat gezet en de deuren op slot gedraaid,
Jullie moeten dit natuurlijk wel weten, daarom dat ik jullie dit vertel.
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Hoe kom je aan deze informatie?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 okt 2009 13:44
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Ik stuitte op deze link op Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/285644092
Ik heb de verkoper gemaild en kreeg geen antwoord. Daarna heb ik met Google zijn telefoonnummer even opgezocht en wat blijkt: de persoon die onder de naam 'restantpartijen' dingen aanbiedt heeft hetzelfde nummer als 4AllClients! De naam doet idd vermoeden dat ze ermee zijn gestopt.
http://link.marktplaats.nl/285644092
Ik heb de verkoper gemaild en kreeg geen antwoord. Daarna heb ik met Google zijn telefoonnummer even opgezocht en wat blijkt: de persoon die onder de naam 'restantpartijen' dingen aanbiedt heeft hetzelfde nummer als 4AllClients! De naam doet idd vermoeden dat ze ermee zijn gestopt.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 okt 2009 23:42
Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?
Nou dit heb ik gehoord van een medewerker die nu geen baan meer heeft.
Deze persoon vertelde mij dat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de deuren hebben gesloten en een faillisement gaan aanvragen.
Deze persoon vertelde mij dat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de deuren hebben gesloten en een faillisement gaan aanvragen.