LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoge belkosten klantenservice KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lila01

hoge belkosten klantenservice KPN

Ongelezen bericht door lila01 »

Onze internetplusbellen lag er deze week een aantal uren uit, dus belde ik naar de klantenservice van KPN, althans: dat probeerde ik....
Ik moest bellen met mijn mobiele telefoon (de telefoon lag er immers uit) en kreeg daar te horen: ' de kosten voor dit gesprek zijn 1,30 per minuut :shock: met een maximum van 65 euro :? '.
Daarna ging het bandje verder met de tekst ' het volgende bericht is niet voor u bestemd 'dit gesprek kost 10 cent per minuut.' :?:
En inderdaad, na een aantal minuten en natuurlijk in de wacht te worden gezet en 6 euro armer, had ik nog niemand gesproken.
Ik heb maar opgehangen om niet mijn prepaid beltegoed op te maken, maar dit is toch niet normaal?
Bel je omdat de tel. eruit ligt, moet je 1,30 euro per minuut betalen! :evil:

Hebben meer mensen dit bij de hand gehad?

groetjes,
lila

bokito74

Re: hoge belkosten klantenservice KPN

Ongelezen bericht door bokito74 »

Kpn kan daar niks aandoen uw mobiele provider rekent u dit aan en niet KPN.

lila01

Dat ga ik eens uitzoeken of dat klopt.

lila01

Het klopt helaas, zie hier:
http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/pr ... rieven.htm

ik ga eens kijken of het overal zo duur is, want zo wordt er lekker verdiend op die 0900 nummers :evil: .

Bedankt voor je reactie.

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Bij de Kpn kan je gewoon de belkosten terug vragen!
Lila, ik denk dat je wat dingen aan het opkloppen bent, als ik bel naar de KPN met mijn mobiel zeggen ze tot het maximum van € 20.00.
Ik weet niet welk nummer jij gebeld hebt, maar dat is dan zeker niet het nummer wat ik altijd bel en tot op de dag van vandaag, als er een storing is bij de KPN, krijg ik mijn onkosten vergoed.
Moet ik wel even aan tonen en er om vragen!

Gesloten