Hoe zit het eigenlijk met een polis die via DSB Verzekeringen is afgesloten een
Hollands Welvaren Kapitaalverzekering.
Valt dat ook onder het faillissement en ben je de opgebouwde waarde kan kwijt en moet je nog premie door betalen.
Premie wordt belegd in Ned.aandelen, maar wie zorgt daar nu nog voor?
Gaarne uw reactie.
mvg
Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] polis Holands Welvaren
Re: polis Holands Welvaren
DSB verzekeren en Leven zijn niet failliet, alleen de DSB bank tot nu toe dus .....
Het gaat gewoon nog even door als alles goed zou zijn.....
Onder voorbehoud van de soms vreemde Scheringa regels...
Het gaat gewoon nog even door als alles goed zou zijn.....
Onder voorbehoud van de soms vreemde Scheringa regels...
-
Volgens de Telegraaf zijn Leven en Schade ook failliet.
Zie plaatje:
Zie plaatje:
De Telegraaf zit wel vaker fout...
Maar ik weet hoe raar Dirk zijn bedrijven in elkaar liet overgaan dus ze waren soms losse bedrijven en dan weer één geheel dus zeker weet niemand nog hoe en wat het in elkaar zit...
Gezien de onbereikbare DSB zou ik deze vraag liever naar www.dnb.nl sturen of U nog verzekerd is en nog moet betalen...
Maar ik weet hoe raar Dirk zijn bedrijven in elkaar liet overgaan dus ze waren soms losse bedrijven en dan weer één geheel dus zeker weet niemand nog hoe en wat het in elkaar zit...
Gezien de onbereikbare DSB zou ik deze vraag liever naar www.dnb.nl sturen of U nog verzekerd is en nog moet betalen...
-
Wat gebeurt er met mijn verzekeringen?
Verzekeringen lopen door, inclusief de daaraan verbonden rechten en verplichtingen. U kunt dus eventuele schadeclaims indienen; vergoedingen vinden plaats conform de polisvoorwaarden.
ZIe site DNB
Verzekeringen lopen door, inclusief de daaraan verbonden rechten en verplichtingen. U kunt dus eventuele schadeclaims indienen; vergoedingen vinden plaats conform de polisvoorwaarden.
ZIe site DNB
-
.
.
Het FD heeft ook een plaatje:
Kan nergens iets vinden over leven, schade of fico.. dus dan zal de Telegraaf idd wel fout zitten.
.
Het FD heeft ook een plaatje:
Kan nergens iets vinden over leven, schade of fico.. dus dan zal de Telegraaf idd wel fout zitten.