LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens Amsterdam TOP!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
royenlinda
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2009 19:09

Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door royenlinda »

Superkeukens Amsterdam: een verademing!

Heerlijk een nieuw huis, maar wat een gedoe om de juiste keuken te vinden...
Na weken zoeken ben ik volgens mij inmiddels een redelijke keukenkenner geworden.

In toaal hebben wij 5 bedrijven bezocht: Keukenconcurrent (wat een ******), Bruynzeel, Miele, Grando en Superkeukens.

Ons eerste bezoek was bij Superkeukens Amsterdam in de villa arena.
Je wilt natuurlijk niet in één keer beslissen en hebben we dus ook niet gedaan. Wat trouwens geen probleem was bij hen.
Dit lijkt normaal maar bleek wel anders toen we de rest hebben bezocht!! Wat een drama! Stelletje mafkezen die je bijna dwingen te kopen!

Grando leek in onze optiek een beetje op Superkeukens maar kwam qua prijs dik 3000,- duurder uit en we moesten die dag beslissen.
Miele was schitterend maar gewoon buiten ons budget en Bruyzeel en Keukenconcurrent waren voor ons de meest vreselijke keukenzaken waar je terecht kan komen.
Toen viel ons pas op dat we beter bij ons allereerste keukenbezoek hadden kunnen gaan kopen... Zonde van de tijd geweest en een hoop ergenissen.

Grote pluspunten van Superkeukens t.o.v. alle concurenten was dat daar gewoon een prijs wordt neergelegd en dat is het.. En na alle andere bezoeken blijkt ook gewoon dat deze prijs veruit de goedkoopste was.
Onderhandeling niet mogelijk, maar dat is dus ook gewoon niet nodig.
Ze gaven aan 'eerlijk en helder' te werk te gaan. Dachten zelf van 'jaja, dat zal allemaal wel..' en daarom hebben we niet direct beslist.

Ook internet (oa radar) even goed bekeken en we konden nagenoeg geen negatieve reacties vinden en dat in tegenstelling tot de meeste anderen.

Al met al hebben we een bijzonder mooie keuken voor echt een goede prijs en voor mijn gevoel zit er echt geen kwaliteitsverschil tussen de deurtjes of wat dan ook!

Op zoek naar een keuken? bespaar je de moeite en ga naar Superkeukens! Je keuken wordt op een tv scherm uitgetekend zodat je precies ziet wat je krijg en je wordt en niet ingeluld. Wil je er even over denken, prima! En ga dan voor de grap maar eens een vergelijk doen!

Al met al zijn wij tot op heden vol lof en krijgen we over 5 weken onze keuken!

Groet,
Roy en Linda

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Ook wij hebben hier ondertussen onze keuken gekocht. Erg fijne zaak, aardige deskundige mensen. Ook niet onbelangrijk, ze konden dezelfde keuken een stuk goedkoper aanbieden dan een andere nolte-dealer...

Djan
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2009 13:44

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door Djan »

Ik heb diverse zaken bezocht voor een Nolte keuken en ook verschillende Super keukens.
Maar die waren met Nolte niet voordelig, wel met een mindere keukenmerk, Nobolia.
Tenslotte geslaagd Profit keuken voor een scherpe prijs voor een Nolte.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Maar die waren met Nolte niet voordelig, wel met een mindere keukenmerk, Nobolia.
Ik ben het hier wegens 2 redenen niet mee eens:

1. Nobolia bestaat niet
2. Als u Nobilia bedoeld, zal u ook een lagere prijs hebben betaald. Doch doelt u ogenschijnlijk op de kwaliteit. Als we de prijs/kwaliteit verhouding van Nolte en Nobilia tegenover elkaar zetten is Nobilia zeker niet de "mindere".

Superkeukens heeft als groot (keten-) voordeel op de (keten-)concurrentie dat zij met netto prijzen werken, dat scheelt "onderhandeltijd" en ergernis.

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Djan schreef:Ik heb diverse zaken bezocht voor een Nolte keuken en ook verschillende Super keukens.
Maar die waren met Nolte niet voordelig, wel met een mindere keukenmerk, Nobolia.
Tenslotte geslaagd Profit keuken voor een scherpe prijs voor een Nolte.
Ik vond nobilia ook zeker niet minder dan nolte. Nolte had echter een paar mogelijkheden die nobilia niet had, wat in ons geval de keuken net even mooier kon maken. En ja, precies dezelfde opstelling met dezelfde apparatuur was in nolte goedkoper dan nobilia. De verkoper vertelde wel dat ze nobilia doorgaans goedkoper aan kunnen bieden dan nolte, bij ons was dat echter niet zo.. :wink:

jobijntje
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2009 20:40

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door jobijntje »

:lol: Wij hebben in Tilburg bij Superkeukens een Duitse Topkwaliteit keuken (type Arnhem Sahara)gekocht en hebben dit december (2007) gedaan. (einde boekjaar) Doe ook hier uw voordeel mee!!!!
Werkelijk tot in de kleinste details, in alle opzichten, een perfecte keuze.
Wisten reeds welke opstelling wij wilde..........
Doormiddel van de tekenprogramma's van Ikea onze keuken zelf ingedeeld/ontworpen. Niet over één nacht ijs laten gaan.
Keukenapparatuur via internet aangekocht. (*daarmee bespaar je zoveel geld*)
(Superkeukens heeft hier totaal geen probleem mee.) Keuken-Apparatuur het merk en type opgegeven, de inbouw afmetingen van de kasten werden gewoon aangepast. Super toch!
Via www.veiligkopen.nu de Keukenapparatuur. Wederom, totaal geen spijt!!!! Garantie en de bijhorende service,....perfect.
Loodgieterswerk , Gas, Electra en de Montage van onze Superkeuken hebben wij zelf georganiseerd.
Genieten van dit alles is het nu iedere dag opnieuw. Wij zijn echt tevreden.
Ook Superkeukens Tilburg TOP!!!! :lol:

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door pfffff »

En dat voor de ongekend lage prijs van 2999 ??
Oh, u wilt dat andere greepje met een ander kastje, tja, dan komt de prijs op 4999
En al die 9ens in onze prijs ? Dat hebben we geleerd van de HEMA
Echt een aanrader :lol:
Vol met hoogwaardige Ariston apparatuur, dan heb je echt een eyecatcher in huis, maar wel snel beslissen. Zolang de voorraad strekt staat er in de offertes

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door Cleo81 »

agossie....pfffff is een beetje jaloers..... :lol:

Heb geen negens in de offerte staan.... :( Ook geen ariston trouwens.... :(

het is toch ook wel eens leuk om positieve ervaringen met een keukenzaak te lezen...
:mrgreen:

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door pfffff »

....pfffff is een beetje jaloers
Lief kind, als je me kon zou je beter weten :P

Maar kijk eens op de site van ze, allemaal 999 prijzen en ik zou er inderdaad ook geen euro meer voor willen geven, maar klaarblijkelijk heeft deze euroknaller de spam nodig hier

Nou is het natuurlijk geen misdaad om bij dit soort winkeltjes een keukenblokkie te kopen, maar zeg nou aub niet dat je een prachtkeuken hebt.

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door Cleo81 »

hahahaha lieve lieve pfffff, hoe zouden mensen hier in godsnaam jou 'konnen' leren, aangezien je vrijwel nooit verder komt in je reacties dan dit: :lol:

En ja, ik heb idd een prachtkeuken gekocht.... :mrgreen:

Dat jij dat misschien niet vindt, omdat ik er geen halve ton voor heb betaald, interesseert me geen bal.... :lol: Niet iedereen heeft een vermogen uit te geven, maar dat neem niet weg dat ik mijn nieuwe keukenblokkie schitterend vind...

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door ik77 »

Wij zijn ook tevreden hoor :) superkeukens Amersfoort.
En over die Ariston apparatuur, het is maar wat je wilt... ik heb nog geen slecht punt gevonden voor onze extra brede inductiekookplaat en vaatwasser... Enige waar ik achteraf spijt van heb gehad is de koelkast, maar goed. Als ik die over een paar jaar vervang, heb ik die aanschaf er ook wel weer uit.
Ik sta in de keuken om m'n eten klaar te maken, en ga zeker geen uren voor mijn lol koken. Daar zit wellicht ook een verschil in met de echte keukenfreaks ;)

royenlinda
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2009 19:09

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door royenlinda »

Beter laat dan nooit!

Toch nog even het verloop:

Keuken is op tijd geleverd, monteur kwam een dag na levering en wonder boven wonder zonder enig probleem foutloos gemonteerd. En dan zijn we redelijk kritisch. Konden geen krasje, foutje of wat dan ook vinden!


Wij zijn SUPER blij met de keuken!!!

fhekkelman
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2011 11:05

Re: Superkeukens Amsterdam TOP!!

Ongelezen bericht door fhekkelman »

Ik heb vergelijkbare zoektochten gehad als de meesten hier en Superkeukens Amsterdam was een verademing. Ongedwongen sfeer, vriendelijke verkopers. Ik had direct vertrouwen in de winkel en de medewerkers. Nu was ik goed voorbereid en wist ik wat ik wilde, het samenstellen van de keuken met behulp van de verkoopster (en soms haar collega's die soms uit interesse even bij het ontwerp stil stonden), ging soepeltjes. Maar de eindprijs hangt ook gedurende zo'n prettig gesprek als een heet hangijzer in je nek. Totdat het ontwerp bijna af was en de prijs met accesoires en apparatuur werd genoemd: ik dacht even dat apparatuur niet was meegerekend... Met andere woorden, je krijgt direct een zeer aanvaardbare prijs te horen waardoor verder onderhandelen niet eens meer fatsoenlijk is.
Keuken is inmiddels geleverd, was uitstekend verpakt, dus schadevrij. Goede vervoerder, die op nette wijze alles afgeleverd hebben (Holwerda Almere). Zelfs een klein foutje in het ontwerp dat over het hoofd gezien is, is door Superkeuken hersteld voor de order naar de fabriek ging. Super dus.
Het is prettig zaken doen met deze keukenleverancier. Een aanrader.

Gesloten