LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO KLACHT

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
volger
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:18

ZIGGO KLACHT

Ongelezen bericht door volger »

SEDERT Voorjaar 2009 hebben we internet van Ziggo. De router en het modem werd in de meterkast buiten het appartement geplaatst.
Het signaal valt regelmatig weg. Van de telefonische hulpdienst kwam meestal het advies om te resetten. Nou dat leverde niets op. Het signaal van de router wordt door ander signalen op een of andere wijze weggedrukt waardoor ik geen ontvangst meer heb. Dat ligt of aan de router of aan de plek van deze. Een van de telefonische probleemoplossers zag eindelijk het probleem maar mocht van zijn baas geen monteur sturen. Terwijl de installatie wel door een monteur in opdracht van Ziggo was aangelegd.
Hij beloofde het door te sturen naar Ziggo complaints, die zouden met mij contact opnemen. Ik wacht al een jaar.
Ik probeer maar met aangetekende brieven de zaak op te lossen. Er komt van Ziggo geen enkele reactie. Mooie club. Daar wordt je niet vrolijk van.
De telefoon viel de eerste maanden trouwens telkens in een wat langer gesprek uit.

Pacey
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 okt 2009 21:55

Re: ZIGGO KLACHT

Ongelezen bericht door Pacey »

Voorjaar 2009 en dan nu in oktober 2009 toch al een jaar aan het wachten zijn. Knap hoor. Van die mensen die overdrijven wordt je ook niet vrolijk van.
En ja natuurlijk valt je telefoon uit bij ziggo als je geen internet hebt, je weet via de modem belt.

Gesloten