LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Switchen naar Digitenne en internet van KPN
Switchen naar Digitenne en internet van KPN
nav een telefoontje van KPN besloot ik over te stappen naar digitenne en internet van KPN, tijdens dit (opgenomen) telefoongesprek werd beloofd dat KPN mijn oude provider zou stopzetten, per een bepaalde datum zou ik aan KPN moeten betalen en de adminstratie kosten zouden worden teruggeboekt. Nu ik alles heb ontvangen en de datum van switchen bijna is gekomen, blijkt dat KPN mijn oude provider niet heeft opgezegd (dus dubbele kosten voor mij) administratiekosten krijg ik niet terug en bovendien moet ik een maand eerder gaan betalen dan afgesproken!!!!!!!!! fijne afspraken maken ze bij KPN, jammer dat ze het bandje niet even willen terugluisteren
Re: Switchen naar Digitenne en internet van KPN
Dit hoeft niet aan de KPN te liggen, kan ook aan je oude provider liggen die je nog niet willen laten gaan, heb ik hier ook mee gemaakt!
Is ook een beetje zelf kijken, per welke datum kan ik opzeggen, wanneer ging dat contract toen ooit in?
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen telefonische iets afspreken!
Dat ik over stapte van @home, vlak voordat ze Ziggo werden, heb ik gekeken, hoe lang een overstap zou duren, minimaal 5 weken.
Ik heb dus een datum afgesproken met de KPN, via internet, lekker zwart op wit voor de ingangs datum van hun en de opzegging Ziggo!
Heb je al contact opgenomen met de KPN en om de reden gevraagd?
Hier verliep het heel soepel, behalve dat @home mijn tel nummer niet wou vrijgeven!
Ik had al zoiets, ze zijn blij dat deze eindelijk na 8 maanden werkt en nu moeten ze hem overgeven?
Bel gewoon met KPN, declareer je kosten, betalen ze nog terug ook!
Trouwens, ik heb bij de KPN, nooit te maken gehad met administratie kosten!
De snelheid van je internet zal wel hoger liggen, de tel werkt goed, digitenne ook, heeft nog wel wat kuren, zo nu en dan.
Maar kijk nou eens ook naar je eigen verantwoording?
AUB!
Is ook een beetje zelf kijken, per welke datum kan ik opzeggen, wanneer ging dat contract toen ooit in?
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen telefonische iets afspreken!
Dat ik over stapte van @home, vlak voordat ze Ziggo werden, heb ik gekeken, hoe lang een overstap zou duren, minimaal 5 weken.
Ik heb dus een datum afgesproken met de KPN, via internet, lekker zwart op wit voor de ingangs datum van hun en de opzegging Ziggo!
Heb je al contact opgenomen met de KPN en om de reden gevraagd?
Hier verliep het heel soepel, behalve dat @home mijn tel nummer niet wou vrijgeven!
Ik had al zoiets, ze zijn blij dat deze eindelijk na 8 maanden werkt en nu moeten ze hem overgeven?
Bel gewoon met KPN, declareer je kosten, betalen ze nog terug ook!
Trouwens, ik heb bij de KPN, nooit te maken gehad met administratie kosten!
De snelheid van je internet zal wel hoger liggen, de tel werkt goed, digitenne ook, heeft nog wel wat kuren, zo nu en dan.
Maar kijk nou eens ook naar je eigen verantwoording?
AUB!