| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC/MGM-kanaal
UPC/MGM-kanaal
Sinds enkele maanden heb ik digitale TV van UPC (TV Royal) de eerste twee weken werkte alles perfect maar daarna kreeg in problemen met het ontvangen van films op hetMGM-kanaal 108 ik krijg telkens het bericht dat de aansluitingen/kabels enz. niet goed zijn terwijl op kanaal 999 het testkanaal alles goed word aangegeven?? ik ben al weken aan het mailen en het bellen met UPC ( 10cent p/m) maar tot nu toe is er nog niets opgelost je moet eerst heel lang wachten voor dat iemand aan de lijn krijgt en als je dan iemand aan de lijn krijgt dan word het standaard lijstje afgewerkt en moet dan wachten want dan gaan ze het met een ander collega bespreken maar het lost niets op er is ook een monteur langs geweest die zei u heeft wel een oud mediabox ontvangen ik zal eerst deze vervangen hij heeft toen alles nagekeken of alles goed was aangesloten alles weer gereset en na een uur zou het weer goed moeten zijn jammer genoeg was dit niet het geval weer bellen en mailen maar het helpt niets in het laatste mailtje wat ik heb onvangen van UPC stond dat UPC niet de aanbieder van MGM kanaal 108 is maar ze geven het alleen maar door en ook werd er gemeld dat het on-demand aanbod niet valt onder mijn abbonnement (TV-digitaa Royaal) wel vreemd want UPC maakt daar wel reclame mee al met al UPC maakt er een zooitje van en het probleem is nog niet opgelost, wie heeft de zelfde ervaring met UPC en wat kan ik hier aan doen. GR.R.J.Carlyon 11/10/2009
Re: UPC/MGM-kanaal
Dat is niet helemaal waar, zie onderstaande link waaruit blijkt dat er toch wel iets meer is dan het uitsluitend doorgeven, chellomedia is namelijk helemaal van upc.in het laatste mailtje wat ik heb onvangen van UPC stond dat UPC niet de aanbieder van MGM kanaal 108 is maar ze geven het alleen maar door
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/ni ... e_ve.shtml
op 11 oktober heb ik een bericht geplaats dat ik MGM on demand van UPC niet kan ontvangen ik ben nu al meer dan een maand in contact met UPC maar het is nog steeds niet opgelost je krijgt telkens wat anders horen van die mensen van de helpdesk ze houden je erg lang aan de lijn(10 p/m)maar er word niets opgelost, het begin van deze week had ik een beetje hoop ik kreeg voor het eerst een hele vriendelijke dame aan de lijn en die heeft mij verschilde keren gebeld uiteindelijk zei zij dat ze maar een monteur langs zou sturen om de zaak voor mij in orde te maken een dag later belde ze weer dat de monteur niet kwam want ze had te horen gekregen dat UPC het intern ging op lossen en ik zou binnen 72 uur wat van hun horen, ik heb tot op heden nog niets gehoord van UPC en het probleem is dus nog steeds niet opgelost, ik weet dat meer mensen MGM on demand niet kunnen ontvangen maar als je dat tegen UPC zegt dan weten ze nergen van.(zie form. www.chello.com)
Van ochtend kreeg een mail van UPC naar aanleiding van een mail die ik had gestuurd dat volgen hun mijn probleem zou zijn opgelost dat zal best maar niet bij mij , bij mij werkt het nog steeds niet je word er zo moe van zou het ooit nog goed komen. Heeft iemand anders ook het zelfde probleem laat het dan even weten.Gr.Richard Carlyon
Van ochtend kreeg een mail van UPC naar aanleiding van een mail die ik had gestuurd dat volgen hun mijn probleem zou zijn opgelost dat zal best maar niet bij mij , bij mij werkt het nog steeds niet je word er zo moe van zou het ooit nog goed komen. Heeft iemand anders ook het zelfde probleem laat het dan even weten.Gr.Richard Carlyon
Ik kom weer even terug op het probleem wat ik heb met ontvangen van MGM on demand van UPC dit probleem heb ik nu al meer dan 6 weken gisteren 20/10/2009 kreeg een email van UPC dat het probleem was opgelost ik moest alleen weer even resetten ( fabriekinstelling ) en daarna zou alle weer goed zijn maar wat ik al dacht alles was nog precies het zelfde, later die dag kreeg ik weer een email van UPC met het bericht UPC geeft het kanaal MGM door aan u als kijker maar UPC is niet de aanbieder van het kanaal en de storing zit ook niet aan onze zijde en ook zeiden ze dat het Ondemand aanbod niet valt onder mijn abonnement (UPC ROYAL) heeft u nog vragen dan kunt weer contact opnemen met UPC (10cent p/m) dat heb ik dus weer gedaan heb minimaal 15minuten moeten wachten en daarna nog eens 15minuten aan de lijn geweest het was alles behalve een leuk gesprek dat begrijpt u wel de meneer van de helpdesk zei dat ik hem moest laten uitspreken jaja dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen weken al met al mijn mediabox werd nu weer van hun kant gereset dat zou 24uur gaan duren de reset is reeds gebeurt maar UPC on demand werkt nog steeds niet ik denk UPC de zelfde weg op gaat als ZIGGO maar ik hoop het niet, ik hou u op de hoogte van mijn probleem (je word er zo moe van)Gr.R.J.Carlyon
Ik kom weer even terug op mijn laatste bericht van 17-10-2009 het probleem wat ik heb met het niet ontvangen van MGM-Ondemand van UPC is nog steeds niet opgelost op 21/10 heeft upc mij voor het laatst gebeld dat het probleem zo snel mogelijk zou worden opgelost maar dat is jammer genoeg nog niet gebeurt dit duurt nu al meer dan 8weken. Ik ben het nu wel een beetje zat.