LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
stucoo

.

Ongelezen bericht door stucoo »

zucht !!
Laatst gewijzigd door stucoo op 21 okt 2009 22:37, 2 keer totaal gewijzigd.

stucoo

Re: .

Ongelezen bericht door stucoo »

.
Laatst gewijzigd door stucoo op 21 okt 2009 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Pacey

Ongelezen bericht door Pacey »

Het is en blijft nog altijd je eigen verantwoordelijkheid om te controleren of je brief is ontvangen, blijkbaar heeft ziggo toen ook niks van jou ontvangen.

Het is een veel gebruikte excuse van de klanten dat ze geen brief hebben ontvangen. Maar geloof er bar weinig van dat je een jaar lang niks ontvangt, zelfs van een incasso bureau niet.

jor

Ongelezen bericht door jor »

stucoo schreef:zucht !!
Op dit soort bezoekers zitten we nu echt te wachten ( niet dus ). Het weghalen van de titel omdat de antwoorden je niet bevallen is Not Done.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ze hebben tot 13-10-2007 gewoon kosten gerekend voor internet en telefonie , hebben ze nooit af kunnen schrijven want ik had Casema destijds geblokeerd, nooit een briefje van gehad ofzo of een telefoontje.
Je hebt Casema geblokkeerd bij je bank, ok. Maar was internet en telefoon nou wel of niet afgesloten op het moment van opzeggen? Als het niet afgesloten was kon je er gebruik van maken en kon je op je vingers natellen dat de opzegging waarschijnlijk niet binnen was gekomen. Dan ga je niet stiekem internetten en tv-kijken onder het motto: ik heb opgezegd dus ik hoef niet te betalen terwijl ik wel gebruik. Dan ga je er achter aan.

Als je internet en telefoon wel afgesloten was op het moment van opzeggen dan is de opzegging dus wel binnen gekomen, en hoef je inderdaad niet te betalen. Dat is bij Ziggo makkelijk na te gaan.

Dus de vraag of de opzegging wel of niet bij Ziggo binnen is gekomen is niet zo moeilijk te beantwoorden he.

Of probeer je soms met list en bedrog onder een rij nota's uit te komen door te zeggen dat je opgezegd hebt terwijl dat niet zo is?

Uit het feit dat je je eerste bericht inmiddels verwijderd hebt kan ik wel mijn conclusie trekken... Ik hoop dat ook dat de deurwaarder jou goed de duimschroeven gaat aandraaien, vriend!

jor

witte angora schreef...Uit het feit dat je je eerste bericht inmiddels verwijderd hebt kan ik wel mijn conclusie trekken... Ik hoop dat ook dat de deurwaarder jou goed de duimschroeven gaat aandraaien, vriend!
Wat een bekende uitspraak ( vriend ).Zal de moderator voor de zekerheid even vragen of hier iemand meerdere forumnamen gebruikt. Is namelijk streng verboden en ( kan) tot een IP-ban leiden.
Laatst gewijzigd door jor op 21 okt 2009 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.

blijdorp

Ongelezen bericht door blijdorp »

Fijn dat er rechercheurs meedenken op dit forum :lol:

Ach verraders zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Wat een mentaliteit :twisted:

jor

Is gewoon jou mening en dat mag.
Als je echter met meerdere namen hier aanwezig bent ( zeker weet ik dat (nog) niet ) is dat een vervelende oneerlijke manier om op 1 of andere manier je gelijk te halen.
#

Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een 'valse' identiteit is niet toegestaan.
#

Het opzettelijk verhullen van de afkomst van berichten is niet toegestaan.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

Gesloten