Heeft iemand ervaring met deze maatschapij ?
Ik namelijk sinds kort wel en ik ben er absoluut niet over te spreken.
Ik heb bij een bedrijf wat betaald via mijn credit card.
Het ging om een bedrag van 1700 euro. Echter is dit bedrag 2 keer afschreven en dit heb ik gelijk aangegeven. Echter ben ik sinds 4 oktober bezig om de dubbele afschrijving terug te krijgen maar dit lijkt nogsteeds niet te lukken met alle gevolgen van dien.
Er worden steeds beloftes gedaan dat ik terug gebelt en gemaild word maar dat is niet het geval. Er is inmiddels bekend dat door een technische fout mijn betaling dubbel is afgeschreven, maar dit willen ze niet terug geven.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Buckaroo
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Buckaroo
Als het een CC is - bel de CC maatschappij en vraag hen het teveel afgeschreven bedrag terug te halen.
Geef daarbij aan dat het bedrijf zelf 'niet thuis' geeft.
Geef daarbij aan dat het bedrijf zelf 'niet thuis' geeft.
Het probleem word inmiddels opgelost door de ABN Amro.
Vind het wel heel kwalijk dat het door de firma Buckaroo in 3 weken tijd niet is gelukt om het in orde te krijgen.
Vind het wel heel kwalijk dat het door de firma Buckaroo in 3 weken tijd niet is gelukt om het in orde te krijgen.
-
Guardian72
- Contacteer:
Arctic,
In elk geval ga jij de boot niet in.
Pluim voor de ABN, en gewoon nooit meer bij zo`n 'bedrijf' kopen.
In elk geval ga jij de boot niet in.
Pluim voor de ABN, en gewoon nooit meer bij zo`n 'bedrijf' kopen.